Hotel Rooms on the Beach

Jamaica, Jamaica, Ocho Rios

6.8Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Rooms on the Beach voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Rooms on the Beach

• 8Frank van Ruijven06-07-2006

ECHT EEN ONWIJZE TIJD GEHAD IN ROOMS,het personeel wat stug het 1e uur .Maar zijn uitgergroeid tot opper behulpzaam en echte vrienden . BIJ het afscheid zelfs tot huilens toe!het menu niet echt gavarrieerd maar met de lokale patty shop o/d hoek en de nurse(eettent op t strand) NO PROBLEM! Als je gaat doe de groeten aan:Ricardo en David,Lateesha,Shermin,Meika,Leon Gordon(hotelpers.),Lester,Tony,Verna en de nurse(Srandpers.)en iedereen die ik niet van naam ken van FRANKY EN PATRICIA!Ik ga nu flink sparen en snel trug,kan niet wachte . DUS VEEL PLEZIER !

• 7Frank20-03-2006

Klein gezellig, ligt aan centrum en strand naast het Sunset Jamaica Grande Resort (mega RIU-hotel ligt verderop, geen loopafstand van stad!). Ontbijt en menu zijn minder, buiten de deur eten is beter! Kamers zijn oké, instelling van hotel is jamaicaans. Op straat 'savonds moet je je aanpassen; iedereen is op een tip uit om wat voor reden dan ook, beter niet te veel 'vrienden' maken en vragen afhouden. Taxi is prettiger wel duurder, Ochy is verder prima! Tot slot: personeel van hotel was super! Geef aub onze oprechte groeten en e-mailadres door aan Nass, Oflin, Roxani en Beezy! Groeten van Master Frank, Little Frank en Jean-Paul!

• 7Paul15-02-2006

Klein, gezellig en overzichtelijk hotel. Direct gelegen aan een mooi en rustig strand.Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is wat aan de kleine kant. Weinig voor kinderen te doen. Ontbijt is inderdaad sober en weinig gevarieerd. Kamers zijn netjes.

• 7Denise13-02-2006

Rooms on the beach.

Op het eerste oog een mooi rustig hotel. Alleen het ontbijt was echt verschrikkelijk, als je bijv. een eitje wou was het gelijk al weer bijbetalen en voor de rest heel erg eentonig. Vriendelijk personeel, alleen zwembad veel te klein en badmeester erg onvriendelijk. Voor derest weinig voor kinderen te doen (behalve zwemmen)

• 6Tara28-09-2005

Eten was errug eentonig! Bij het ontbijt kon je elke dag kiezen uit toast en 2/3 soorten jam.... Die komen je na een paar dagen wel de neus uit. Geen vers fruit, lekkere broodjes e.d.

Personeel was erg traag en onvriendelijk.

De kamers waren wel supernetjes.

3 tips over Hotel Rooms on the Beach

• frabertdosum, 25-02-2014

Ga zwemmen met de dolfijnen, bezoek de watervallen, eet buiten de deur en doe de excursie naar de blue lagoon en frenchmens cove. Is ontzettend mooi. Niet hierheen gaan als je luxe wil en alleen maar top eten en op strand liggen. Is de prijs ook niet naar. Is gewoon een prima hotel voor mensen die er op uitgaan en af en toe een dag op strand liggen. Voor de betere stranden een resort in Negril nemen. Hadden in onze periode regelmatig bewolking en tijdens excursie 1 gehele dag stortregen.

• jos en wilhelmien, 08-04-2012

Heerlijke restaurantjes op loopafstand vooral Miss T en Almond Tree is een aanrader, echt jamaicaans en een geweldig uitzicht. Ga zeker naar nine miles en Bob Marley museum in Kingston.

• Jos Flikweert, 12-11-2014

Ik heb een vraag: kun je de excursies als bijv. Met dolfijnen zwemmen beter in Nederland boeken, of beter in Jamaica?

2 vragen over Hotel Rooms on the Beach

• Brigitte, 22-12-2014

tv

kan mij iemand vertellen of er een tv op de kamer is is wat fijner omdat ik alleen ga op 15-1-2015 Alvast bedankt

• Jos Flikweert, 12-11-2014

Dolfijnen zwemmen

De excursiemet dolfijnen zwemmen, kunnen wedie beter al boeken in Nederland, of beter wachten totdat we in Jamaica zijn?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette