Hotel Rooms on the Beach

Jamaica, Jamaica, Ocho Rios

6.8Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Rooms on the Beach voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Rooms on the Beach

• 8Sista Whistle23-04-2009

Voor paar nachten (excursie/doorreis) zeker OK!

Hier 4 overnachtingen gedaan, omdat internet-vakantiedate en ik op doorreis waren. Schone (bad)kamer, veel TV kanalen, kluis, vriendelijke TD, buiten het terrein staan taxi's, waarop je natuurlijk kunt afdingen, of in ieder geval een gezellig praatje maken! (Groet ze van Sista Whistle!) Midden in centrum, vlakbij de markt en Juicy Patties! Internet tegen redelijke prijs, bij BurgerKing (boven), Chinees en Mamma Marleys (prijzig) aan de overkant. Van laatst genoemde wel een beetje geluidsoverlast. Constant dezelfde CD, die ik natuurlijk al 25 jaar uit mijn hoofd ken, en daar doorheen de muziek van de poolbar. Op strand mag je topless, bij zwembad niet. Leuke barkrukken in het water. Ontbijt gaat nergens over!! Uitvalstrand: Irie Beach en Fishermann's Beach (vanuit hotel links strand oplopen en oversteken.) Vooral een drankje doen tijdens ondergaande zon in Ocean 11, aan punt van Fishermann's Beach.

• 6Mirjam Theunisse24-01-2009

niet voor herhaling vatbaar

Het ontbijt is echt super slecht nog nooit zoiets meegemaakt. De kamers zijn goed. het dorpje in january erg saai niet veel te beleven om 6 uur winkeltjes dicht. De prijzen van het eten een beetje hetzelfde als in n.l. maar je krijgt ook minder geen verse groente of salade. Excursies erg duur.De bevolking aardig niet opdringerig.

• 5Sheila05-03-2008

we zijn na 1 dag al hier vertrokken, het viel toch erg tegen. voor kids helemaal niets te doen. ontbijt is te karig voor woorden. kamers zijn verouderd, geen hangers! voor je kleren. Nee, het voelde niet goed. Overigens hostess Karin heeft het goed voor ons opgelost.

Familie

• 8Marianne en Esther24-02-2008

Van 8 t/m 22 februari in zaten wij in hotel Rooms on the Beach. De ligging van het hotel is super; als je het (beveiligde) terrein afloopt, komt je gelijk uit op "Main Street"; het centrum van Ocho Rios. Genoeg leuke restaurantjes en barretjes(zeker doen; "Evita's"! en als barretje "John's Crowe"), alleen jammer; de meeste winkeltjes zijn na 18:00 dicht, omdat de cruiseschepen dan al vertrokken. Plaatselijke bevolking kan zo nu en dan wat opdringerig zijn, maar gewoon "no thank you" blijven zeggen als ze wiet aanbieden of braids, dan gaan ze vanzelf weg. Hotel is prima; schoon, aan het strand en het avondeten is super! Ontbijt wat saai, maar haal bij de supermarkt om de hoek zelf wat extra beleg en het komt in orde. Personeels is in het begin wat stug, maar na een paar dagen komen ze vanzelf los. Lunch kan je gewoon op het strand doen, echt perfect. Er zijn ook een aantal all-in hotels, maar die liggen veelal ver buiten het centrum; zonde! En taxi is vergelijkbaar met NL; dus duur.

Met vrienden

• 8Jolanda Poth30-01-2008

Wij zijn hier 2 dagen geweest en het was erg leuk. Mooie ligging wel wat verouderd maar een prachtig uitzicht en een heerlijk strand. De watervallen liggen vlakbij tevens het park waar je met de dolfijnen kan zwemmen. Geweldig. De jamaicanen zijn een heerlijk volk

• 7S. Adama11-01-2008

Wij dachten dat de kamers echte op het strand waren , niet dus. Geeft niet, mooi uitzicht en centrale ligging. Charijnig kamer meisjes etc. waren niet zo leuk en heel vaak gaven ze geen handdoeken! Had een aantal problemen met de douche en een grote lek toen het hard ging regenen. Ontbijt was heel karig, maar eten in het restaurant was lekker--best duur alleen. Volgende keer gaan wij voor een all-inclusive, ook al is het heel duur.

• 8karin en mari20-08-2007

wij zijn er eind februari geweest.het ontbijt was zeker slecht te noemen.was jammer.voor de rest was de kamer prima in orde,met elke dag schone badlakens.personeel was erg vriendelijk.hebben ook bij mamma'marley gegeten.tjerk chicken.wow wat was dat heet,maar wel lekker.

• 6Emiel en Janneke18-08-2007

Niet alle kamers zijn met balkon, zoals in de reisgids vermeld (dit er dus wel nadrukkelijk bijboeken) en geen koelkast aanwezig, verder zijn de kamers wel ok.

En inderdaad er is een erg gevarieerd ontbijt, brood met jam of jam.

Locatie is goed.

• 6Robert en Anja10-08-2007

Bij aankomst geen welkomst drankje en zelf de koffers naar de kamer sjouwen na een lange reis.

Eten was erg eentonig! Keuze ontbijt bestaat uit,toast en 2 soorten jam en sinnassappelsap/koffie/water. Die komen je na een paar dagen wel de neus uit. Kon wel wat anders bestellen,maar erg duur. (een kleine indruk, één omelet +/- €9,-- pp).

Personeel soms traag maar vriendelijk (cultuur).

De kamers waren wel supernetjes, alleen de handdoeken moesten wij regelmatig zelf halen.

Het strand zag er elke morgen weer tiptop uit.

Geen last v/d cruiseschepen die er of en toe daar liggen.

Het Zwembadje en het strand wordt goed in de gaten gehouden door het personeel.

Eten/drinken en de lokale winkels buiten ROOMS is goed te doen maar erg duur.

Na 00.00 uur oppassen voor TE OPDRINGERIGE MENSEN op straat en AUTO'S die soms met 100 km langs raazen.

De tour informatie die er gegeven worden valt in het algemeen tegen voor de prijs die je moet betalen.

• 7Geraldine07-12-2006

Mijn eerste indruk was, Wow. De ligging is perfect. Je ligt aan het strand en er is een zwembad bij het hotel. Hoewel ik niet van het zwembad gebruik heb gemaakt(waarom doen als er een mooi stand bij ligt?) Het hotel ligt dicht bij de stad en er zijn leuke uitgaansgelegenheden erg dichtbij! Taxi is goed te doen alleen duur. Het ontbijt is inderdaad erg eentonig, maar dichtbij (richting de drukke kant van ochie) is een heerlijk restaurantje waar je heerlijk kan eten voor erg goedkoop. Het restaurant mama marley's dicht aan de overkant en kan je ook erg goed eten (wel prijsig) en er werken super leuke mensen! De bediening in het hotel is goed! Wel paar keer te laat de handdoeken gehad! Verder is het personeel erg vriendelijk! Super tijd gehad!

Anders

3 tips over Hotel Rooms on the Beach

• frabertdosum, 25-02-2014

Ga zwemmen met de dolfijnen, bezoek de watervallen, eet buiten de deur en doe de excursie naar de blue lagoon en frenchmens cove. Is ontzettend mooi. Niet hierheen gaan als je luxe wil en alleen maar top eten en op strand liggen. Is de prijs ook niet naar. Is gewoon een prima hotel voor mensen die er op uitgaan en af en toe een dag op strand liggen. Voor de betere stranden een resort in Negril nemen. Hadden in onze periode regelmatig bewolking en tijdens excursie 1 gehele dag stortregen.

• jos en wilhelmien, 08-04-2012

Heerlijke restaurantjes op loopafstand vooral Miss T en Almond Tree is een aanrader, echt jamaicaans en een geweldig uitzicht. Ga zeker naar nine miles en Bob Marley museum in Kingston.

• Jos Flikweert, 12-11-2014

Ik heb een vraag: kun je de excursies als bijv. Met dolfijnen zwemmen beter in Nederland boeken, of beter in Jamaica?

2 vragen over Hotel Rooms on the Beach

• Brigitte, 22-12-2014

tv

kan mij iemand vertellen of er een tv op de kamer is is wat fijner omdat ik alleen ga op 15-1-2015 Alvast bedankt

• Jos Flikweert, 12-11-2014

Dolfijnen zwemmen

De excursiemet dolfijnen zwemmen, kunnen wedie beter al boeken in Nederland, of beter wachten totdat we in Jamaica zijn?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette