3 tips over Hotel Rooms on the Beach

• frabertdosum, 25-02-2014

Ga zwemmen met de dolfijnen, bezoek de watervallen, eet buiten de deur en doe de excursie naar de blue lagoon en frenchmens cove. Is ontzettend mooi. Niet hierheen gaan als je luxe wil en alleen maar top eten en op strand liggen. Is de prijs ook niet naar. Is gewoon een prima hotel voor mensen die er op uitgaan en af en toe een dag op strand liggen. Voor de betere stranden een resort in Negril nemen. Hadden in onze periode regelmatig bewolking en tijdens excursie 1 gehele dag stortregen.

• jos en wilhelmien, 08-04-2012

Heerlijke restaurantjes op loopafstand vooral Miss T en Almond Tree is een aanrader, echt jamaicaans en een geweldig uitzicht. Ga zeker naar nine miles en Bob Marley museum in Kingston.

• Jos Flikweert, 12-11-2014

Ik heb een vraag: kun je de excursies als bijv. Met dolfijnen zwemmen beter in Nederland boeken, of beter in Jamaica?