Hotel Rooms on the Beach

6.2Service
8.4Ligging
4.8Eten

Hotel Info

We hebben een aantal aanbieders voor Rooms on the Beach voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Rooms on the Beach in het Nederlands

• 7frabertdosum25-02-2014

Heerlijk jamaica

De accommodatie ligt goed gelegen in een stadje, aan het strand. Uitzicht op cruiseschepen zo 3 van de 7 dagen per week. Het ontbijt is inderdaad karig (geroosterd brood, jam, boter, cornflakes, jus en koekje). Maar bekend, niet meer over zeuren dus. Je kan prima eten in de buurt, ook voor heel weinig. Neem us dollars mee en daar kun je ja dollars pinnen. Aardige mensen. zowel overdag als savonds prima te lopen buiten resort. Veilig gevoel. Heb je vooroordelen over donkere mensen, ga dan lekker niet. Niet gaan en klagen zoals sommige doen. Ja, ze willen non-stop wat aan je verkopen en bieden je continu drugs aan. Maar je kan gewoon nee zeggen. Dat is immers hun manier om geld te verdienen. Alles gaat relaxed verder. Geen haast. Jamaica is wel een erg arm land.

Wat betreft hotel verder. Wil je niet alleen op een resort zitten, maar ook erop uit kunnen te voet en de locale bevolking leren kennen. Is dit wat voor jou. Wil je alleen strand en luxe, dan lekker een resort pakken.

7Zwembad

• 7jos en wilhelmien08-04-2012

super plek, wil zo weer terug.

Het hotel is wat wij ervan verwachten, eenvoudig maar alles is aanwezig en we werden prima geholpen. Het uitzicht was super, zeker als er weer een cruise schip was aangekomen. Het hotel ligt super dicht bij het oude en nieuwe centrum, alles is goed te lopen.

6Eten
    7Prijs/kwaliteit
    7Service

• 2L.a.schuttenhelm04-03-2012

Zeer teleurstellend verblijf in Ocho Rios

Service, bediening, receptie, alles is ze teveel. Daarnaast is het restaurant een drama! Kamers zijn gedateerd. Nee dit is niet 3sterren waardig.

1Eten
    2Kamers
    1Prijs/kwaliteit
    1Service
    8Ligging

Met vrienden

• 6p_koelewijn30-09-2011

Lekkere plek voor niet te veel geld

Gewoon een goed hotel voor weinig geld. Een geschikte locatie om vandaan te ontdekken.

6Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    7Ligging

Met vrienden

• 8Nathalie10-04-2011

prima hotel in geweldige omgeving

Wij zijn net terug van een geweldige vakantie op Jamaica. Hotel "Rooms on the beach" is een heerlijk kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel, ruime en schone kamers met zeezicht en een uitstekende ligging zodat we diverse uitstapjes konden maken. Op het strand kun je gebruik maken van ligstoelen en van handdoeken van het hotel. Vanuit het hotel loop je binnen 5 minuten door de hoofdstraat van Ocho Rios waar een leuke markt, diverse winkels en leuke eettentjes te vinden zijn. Ga zeker naar Juicy Patties voor een snack tussendoor en naar Evita voor een heerlijk diner. Bij lokale gidsen kun je leuke excursies boeken en deze zijn vaak veel goedkoper dan de excursies die je bij de reisorgansatie kunt boeken.

8Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    9Service
    10Ligging

• 7leonito4813-11-2010

Prima ligging

Begin 2005 dreigde luchtvaartmaatschappij Holland Exel failliet te gaan en dus werden alle reizen in de uitverkoop gedaan tegen spotprijzen. Meteen er op ingesprongen en dus hadden we een vakantie die qua prijs-prestatie verhouding niet stuk kon. Daarom oordeel ik iets milder dan de meesten. Hotel heeft prima ligging, vlakbij allerlei aktie, fatsoenlijke kamers en inderdaad karig ontbijt. Om de hoek zijn legio tentjes om te eten, dus verhongeren zul je er niet. Met kinderen ben je hier abuis, evenals in een rolstoel. We zijn wel bijna high geworden van de dampen van vele weedrokende hotelgasten. Als je de volle mep moet betalen weet ik niet of ik dit hotel echt zou aanraden. Jamaica is een heel relaxte must-see. Kingston was de eerste plek in 60 jaar waar ik me echt niet veilig voelde. Strandliefhebbers verwijs ik liever naar Negril. (p.s. : de vliegclub was intussen failliet maar het leverde helaas geen extra vakantiedagen op)

5Eten
    8Ligging

• 8Sarah18-02-2010

Geweldig!!

Kom net terug van Jamaica, heb een week in dit hotel gezeten. Na alle slechte recensies, zag ik er wel een beetje tegen op. Maar dat was helemaal nergens voor nodig!! Heb hier een super tijd gehad. Het personeel was vriendelijk, de kamers werden elke dag helemaal schoon gemaakt en het ontbijt was meer dan genoeg.

Bij het ontbijt kregen we inderdaad elke keer het zelfde: 4 sneetjes geroosterd brood, 2 plakjes cake, muffin en melk met cornflakes. En dan kreeg je er een likje jam bij met boter. Maar ik vond het meer dan genoeg en erg lekker. Wel was er 1 bediende die erg traag was met alles, maar ja, je bent op Jamaica, RELAX MAN, NO PROBLEM!

Ocho Rios is ook een geweldige plek om te zitten. En wanneer je tegen elke verkoper die naar je toe komt No Tank you zegt, laten ze je gewoon met rust. Echte aanraders zijn om te eten: Juicy Pattie's, Evita's en Spring Garden.

En wat uitgaan betreft: Margaritaville en Oceans 11 echte aanraders!

9Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    8Service
    10Ligging

Met oudere kinderen

• 8Ester29-12-2009

Good value for money

Continental ontbijt (zeer karig) zat in kamerprijs, maar is erg eentonig. Voor een beetje bijbetalen (USD5) kon je ook kiezen voor heerlijk jamaicaans ontbijt, of voor omelet of gebakken ei.

Naast de front office staat een pinautomaat voor USD, erg handig!

Hotel ligt direct aan een goed strand, met goed uitzicht op de cruiseschepen. Op zondagmiddag speelt de locale bevolking volleybal direct naast het hotel op het strand, mooi om naar te kijken!

Verder is de locatie supergoed om zelf het dorp te gaan verkennen, blijf niet in dit hotel, maar trek eropuit!

5Eten

• 5H.C.Verheij15-12-2009

Mij zien ze hier niet meer!

Vanaf de buitenkant en de ligging is de eerste indruk ruim voldoende.Ik moet alleen zeggen dat er in het Hotel weinig tot niets te doen is,maar het ontbijt slaat alles!De eerste morgen dachten wij te kunnen genieten van een simpel ontbijt,met een eitje en diversen soorten beleg.Dit gaat hier echter niet op,want het enige wat ze daar serveren is brood,met 3 soorten jam.Ook dacht ik daar s"avonds een paar biertjes te kunnen kopen voor op de kamer,maar tot mijn verbazing was het bier op.En tijdens een regenbui hoorden wij s"avonds wat herrie in de badkamer,en dit klopte ook,want het water kwam met bakken langs de muren.Nee sorry,Jamaica is een schitterend eiland en ik ga zeker terug,maar nooit meer in dit hotel!

4Eten
    6Kamers
    7Service

• 7O de Schepper08-12-2009

Voelde me wel thuis, service was minder

In twee weken zijn we tijdens het ontbijd niet minder dan vier keer "vergeten" het duurde soms drie kwartier voor er dan iets kwam. Ligging is goed, personeel buiten de eetzaal prima, hoewel Glennis Burke super was. Receptionistes waren ook leuk. Locatie super, locals ook aardig. Wel proberen er veel mensen je aan te klampen om iets aan je te verdienen. Ze willen dan dingen gaan laten zien, bijv de markt of zo. Lokale eettentjes waren goed en goedkoop. De Jerked chicken & Fish zijn super. We hadden een oceanvieuw bedroom met balkon, dat was geweldig. Elke dag kijken of er weer een cruiseschip kwam.

3Eten
    8Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    4Service

3 tips over Hotel Rooms on the Beach

• frabertdosum, 25-02-2014

Ga zwemmen met de dolfijnen, bezoek de watervallen, eet buiten de deur en doe de excursie naar de blue lagoon en frenchmens cove. Is ontzettend mooi. Niet hierheen gaan als je luxe wil en alleen maar top eten en op strand liggen. Is de prijs ook niet naar. Is gewoon een prima hotel voor mensen die er op uitgaan en af en toe een dag op strand liggen. Voor de betere stranden een resort in Negril nemen. Hadden in onze periode regelmatig bewolking en tijdens excursie 1 gehele dag stortregen.

• jos en wilhelmien, 08-04-2012

Heerlijke restaurantjes op loopafstand vooral Miss T en Almond Tree is een aanrader, echt jamaicaans en een geweldig uitzicht. Ga zeker naar nine miles en Bob Marley museum in Kingston.

• Jos Flikweert, 12-11-2014

Ik heb een vraag: kun je de excursies als bijv. Met dolfijnen zwemmen beter in Nederland boeken, of beter in Jamaica?

2 vragen over Hotel Rooms on the Beach

• Brigitte, 22-12-2014

tv

kan mij iemand vertellen of er een tv op de kamer is is wat fijner omdat ik alleen ga op 15-1-2015 Alvast bedankt

• Jos Flikweert, 12-11-2014

Dolfijnen zwemmen

De excursiemet dolfijnen zwemmen, kunnen wedie beter al boeken in Nederland, of beter wachten totdat we in Jamaica zijn?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette