Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°25°

486 reviews over Hotel Riu Ocho Rios in het Nederlands

fantastisch

knufman
28-4-2019

Uitgebreid goed eten, leuke excursies, kortom primla hotel, goed gelegen

Gereisd met partner in november 2018

Fantastisch groot hotel aan zee

Sharon Gerritsen
20-4-2019

Fantastisch, groot hotel direct aan prachtig zandstrand! Er is genoeg te doen, zowel in het hotel als in de nabije omgeving. Prachtige excursies gemaakt. Jamaicanen zijn ontzettend relaxte en aardige mensen, die je vakantie compleet maken!

Gereisd met partner in januari 2019

Groot, maar fantastisch mooi hotel aan zee!

Sharon Gerritsen
28-3-2019

Wat een geweldig hotel. Prachtige ligging pal naast een prachtig zandstrand. Goede ligging voor excursies. Hotel is massaal, maar heb me hier absoluut niet aan gestoord. Er zijn genoeg ligbedjes en 2 grote zwembaden. Animatie is fantastisch, personeel maakt er elke dag weer een feestje van. In de avond is er wel weinig plek bij het podium. Eten is fantastisch, zoveel keus! Personeel niet altijd even vriendelijk, maar ach.. Enige waar ik me aan gestoord heb is de renovatie die nu al gestart is ipv mei zoals aangegeven. In blok C heb je elke ochtend vanaf 7 uur last van de werkvoertuigen. Verder merk je hier nog niks van in het hotel. En de kamers zijn erg oudbollig, maar ja, dat staat vermeld . Kortom: geweldig hotel, er ontbreekt niks! En jamaica is een geweldig mooi land.. Dunn river falls, black river, ys falls, blue hole, kingston, nine miles.. Stuk voor stuk aanrader! Wij komen terug!

Gereisd met partner in februari 2019

Geweldig!!

Debbie
8-2-2019

Prachtig hotel, erg schoon, overvloed aan eten en drinken. Schone kamer, elke dag schone handdoeken. Pal aan de zee, genoeg bedjes, poolbar met diverse cocktails en handdoeken service. Personeel is niet allemaal even vriendelijk maar je komt niets tekort. Het is wel erg groot met heel veel gasten en 's avonds druk met animatie en muziek en gasten, je word dan goed vermaakt met muziek en optredens. Zeker waard om nog eens terug te gaan!! Jamaica is prachtig... Yah man, relax man en noooo problemen.

Gereisd met partner in januari 2019

G-e-w-e-l-d-i-g!

Maya
7-1-2019

Ga met de partyboot Scuba Caribe naar Dunn River falls. Mystic mountain ook niet vergeten. Blue hole super mooie waterfall en een modderbad. Jerk chicken op het strand is Heaven! Ik ben verliefd op Jamaica en ga zeker terug

Gereisd met vrienden in december 2018

We komen graag terug!

Joycelyn
28-12-2018

Een mooi hotel, heerlijke ligging direct aan het strand. Het buffet restaurant is zo veelzijdig dat de a la carte restaurants nice to have zijn. De standaard kamers zijn ruim maar wel toe aan een opknapbeurt, verder wel goed schoongemaakt. Het animatie team is Fantastisch. Iedere avond weer een show op niveau. Er is genoeg vermaak op het resort, voor ieder wat wils. Dit resort is zowel voor jong en oud. Zou ik nog een keer dit resort bezoeken? Het antwoord is JA. De plaatsjes voldoen aan de praktijk.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk eten, in de herrie, neem Deet mee!

Fam. H
8-12-2018

Neem DEET mee! Waterschoenen niet vergeten. Ga bij Mokko rasta kitchen langs (vooraf boeken) dan ervaar je het echte Jamaica. Hotel is zeer goed wel heel gehorig en rumoerig, door het gebouw maar ook harde muziek. Voor ons een minpuntje. Keuken is fantastisch, je komt hier niks tekort. Ga op excursie want het is een prachtig land met schitterende natuur. Pas op met je geld, overal vragen ze dollars en als ze de kans krijgen, dubbel!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Heerlijke vakantie.

J.J.
1-12-2018

Alleen bikini en een paar jurkjes mee en voor je partner korte broek en een lange broek en wat shirtjes. Verder niks nodig! Het was alles wat we er van verwacht hadden.

Mega genieten

Henk Jager
27-11-2018

We zijn in november in dit leuke vriendelijke land geweest , RIU staat voor kwaliteit en dan wordt meer dan waargemaakt . Met touroperator leuke excursies gemaakt , alles was tot in de puntjes verzorgd . Het hotel beschikt over 5 restaurants , dus de keuze is reuze . Wij gaan zeker nog een keer terug naar RIU Ocho Rios .

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal top!

Mathijs
18-11-2018

Zijn net terug van een heerlijke vakantie in Riu Ocho Rios, en als je dit niet goed vindt moet je gewoon lekker thuis blijven. Kamers zijn prima, goede bedden en elke dag keurig schoongemaakt. Prachtig zandstrand en genoeg ligbedden bij strand en zwembad. toen wij er waren werden er geen (op paar uitzonderingen na)bedjes gereserveerd. Super vriendelijk personeel dat echt zijn best doet om het naar je zin te maken. Zijn al in meer Riu hotels geweest en deze past ook gewoon prima in dat rijtje van goede hotels met de kwaliteit zoals we gewend zijn van Riu. Niks mis mee dus, wij gaan zeker nog keer terug.

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Japans, Steaks

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Ocho Rios in Ocho Rios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Ocho Rios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.