Hotel Riu Ocho Rios

75 reacties Hotel Riu Ocho Rios

(on)veilig

Sharon Gerritsen, 6-10-2018

Hallo,

Hoe (on)veilig is Jamaica ? Ik overweeg erheen te gaan, maar de (on)veiligheid houdt me tegen...

Davey, 6-10-2018
Is er veel sprake van zeewier aan het strand?

Transfertijd

Ineke, 16-9-2017
Ik las ergens dat de transfertijd anderhalf uur is. Klopt dat? Dat is best wel lang. En is dit inclusief het afzetten van gasten bij andere hotels?

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Ocho Rios voor je op een rij gezet:

Roken

Miranda, 23-4-2017
Wij willen graag naar dit hotel maar geldt daar een algeheel rookverbod? Ik las zoiets in alle Riu hotels daar. Om nou in een rookhok te gaan staan gaat me iets te ver.

Diner aan strand

Irene, 7-10-2016
Wij hebben geboekt voor de week van 16 december 2017 in het luxe gedeelte. Hier heb je de mogelijkheid om te dineren op het strand. Tegen betaling. Weet iemand hoeveel je hiervoor betaald? Ik hoor het graag.
2 reacties

Wifi openbare ruimtes

Petra_kelly1988, 25-5-2016
Hallo, wij gaan in september naar jamaica, nu is mijn vraag; wat word er verstaan onder de openbare ruimtes met wifi. Dit in verband met een babyfoon die werkt op wifi. Dit ook vanwege dat alle ruimtes nogal ver van elkaar verwijderd zijn.

wereldstekker nodig?

Piet, 25-3-2016
Wij gaan eind mei naar Riu Ocho Rios en zagen dat de netspanning 110 volt is. Heb je een wereldstekker nodig.

Huren of kopen snorkeluitrusting

san.nobels, 11-6-2015

Hallo, wij gaan binnenkort met z'n vijven naar Jamaica, hotel Rui Ochio Rios. We willen gaan snorkelen, nu begrijp ik dat dat all inclusive is alleen wil ik weten of je dan die uitrusting alleen bij dit hotel kunt gebruiken en als dat alleen daar kan of ik een snorkelset beter kan kopen of huren en waar ik dat dan goedkoop kan doen, alles gaat nl x5. Alvast bedankt voor je moeite.

Met vriendelijke groet

Sandra

kleding

rianneeee, 9-3-2015
Is het verplicht voor mannen om tijdens het diner een lange broek te dragen? En tijdens de lunch/ontbijt een t shirt i.p.v. een tanktop?

electriciteit

linda, 28-1-2015