75 vragen over Hotel Riu Ocho Rios

• Piet, 25-03-2016

wereldstekker nodig?

Wij gaan eind mei naar Riu Ocho Rios en zagen dat de netspanning 110 volt is. Heb je een wereldstekker nodig.

Peter, 14-01-2018

Misschien handig voor toekomstige gasten voor RIU Ocho Rios: wij konden de stopcontacten gebruiken zonder wereldstekker. Al lijkt het me wel handig om een wereldstekker voor de zekerheid mee te nemen.

• Caresse, 29-06-2014

Weet iemand of het de luxegedeelte dicht aan het strand ligt?

Ikke, 30-06-2014

Je loopt het hotel uit en je bent op het strand

Jo, 24-07-2016

Hoi Caresse,

Hier ben ik ook benieuwd naar, kun jij inmiddels al iets meer vertellen?

Dank je wel alvast!

Groeten Jo

dwcc_esco, 09-07-2017

Beide gedeeltes liggen direct aan het strand. Het zwembad van het Deluxe gedeelte ligt iets dichter bij de zee, laat het 25m zijn....

caresse, 30-06-2014

Dank je voor je reactie. Ik zie dat het hotel 2 zwembaden heeft . Als ik de foto's van het hotel zie dan zie ik het kleinste zwembad dichter bij het strand ligt dan het grote zwembad. Is dat dus ook het DELUXE gedeelte?

• Miranda, 23-04-2017

Roken

Wij willen graag naar dit hotel maar geldt daar een algeheel rookverbod? Ik las zoiets in alle Riu hotels daar. Om nou in een rookhok te gaan staan gaat me iets te ver.

Eric, 09-07-2017

Nee hoor, je hebt genoeg rookplekken op en rond het resort.

• Ineke, 16-09-2017

Transfertijd

Ik las ergens dat de transfertijd anderhalf uur is. Klopt dat? Dat is best wel lang. En is dit inclusief het afzetten van gasten bij andere hotels?

Peter, 14-01-2018

Het klopt dat je ongeveer 1,5 uur onderweg bent naar RIU Ocho Rios. Wij moesten een aantal Nederlanders afzetten in Montego Bay en daarna reden we bijna direct door naar Ocho Rios. De weg naar Ocho Rios heeft een aantal heuvels, waardoor de bus niet met volle gas overheen kan rijden. Het hotel is echt aan te raden!

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Ocho Rios voor je op een rij gezet:

D-reizen
    D-reizen

• Rooiroske, 08-01-2015

Duiken

Hoi heb paar vraagjes, wil binnenkort keer naar dit hotel, hoe is het duiken daar, welke duikschool zit er? , zit er veel vis, en zo ja wat zoal, en ken ik ook Euro,s wisselen voor plaatselijke Valuta, of moet ik perse Dollars meenemen, zitten er in Maart veel muggen, heb nl veel last van muggensteken, Bedankt alvast en grtjes Ross,.

Rooiroske, 17-01-2015

Hoi Im Hartelijk Bedankt voor je Reactie, weet ik weer iets meer,, grtjes Ross,

lm, 17-01-2015

Hoi Ross',

Wij gaan in maart voor de 4de keer hier naar toe. Duikschool zit in het hotel. In de zee voor het hotel kun je prachtig snorkelen, veel vis. Koop dollars bij b.v. Het GWK kantoor op het station in Ehv. Je kunt daar de coupures krijgen die je wilt. Vooral veel 1 en 5 dollar biljetten zijn gemakkelijk voor fooi e.d. Rest kan veelal met credit card. Ik heb hier nooit veel last van muggen gehad maar neem voor de zekerheid voldoende anti-muggenmiddelen mee.

Veel plezier!

• Robin, 25-05-2014

Fitness

Hallo,

Wij willen in juli de vakantie hier naar toe boeken, alleen ik vraag me af of iemand fotos heeft van de fitness faciliteiten.

Zijn er dumbbels? En zijn er nog andere apparaten voor de rug/borst etc?

Het liefst natuurlijk fotos.

Ik hoop dat iemand me vraag kan beantwoorden.

Mvg robin

b.bersma, 04-01-2015

Ja er is een beperkt aantal fitnessapparaten en dumbbels.

• peggyvanbiene, 12-05-2014

weer in juli

Wie heeft er ervaring met het weer in juli? Veel regen en bewolking of af en toe een bui?

Hoefnagels, 06-09-2014

16 dagen in Ochio rios geweest 16 dagen prachtig weer gehad in juli We zaten zelf in hotel couples Sans souci,kost wat maar dan heb je ook wat 150 kamers max 3oo personen

• D v kralingen, 28-05-2011

ocho rios

hallo wij gaan van 9 tm 16 juni naar riu ocho rios wie kan mij vertellen wat te verwachten van het weer op google verschilt het nog al is ik wil graag weten of het nou dagen regent of zijn het korte stevige buien en kunnen we elke dag een paar uur zon wel verwachten alvast bedankt gr. dann

Eame, 28-05-2011

Hoi Dann,

het weer is zeer onvoorspelbaar op dit moment. De natuur is in de war. Ik ben nu 1,5 week in jamaica en heb meer regen dan zon gezien. De locale mensen zeggen da het regenseizoen laat is begonnen! Zon hebben wij van zonsopgang tot 11-12:00 daarna alleen maar regen. Gr. Esme

Annelies, 04-06-2011

Hoi Danny, wij vertrekken volgende week voor de 5e keer. Bijna ieder jaar heeft de weersverwachting er in juni ongeveer zo uit gezien. De dagen dat het een paar uur nood weer is geweest hebben wij maar 1a2 keer meegemaakt. 'S morgens is het meestal ligt bewolkt rond de klok van 15:00 is het bewolkt de hele dag door valt er af en toe een spetter/bui. De eerste keer dat we de donkere lucht aan zagen komen hebben we direct de spullen gepakt en zijn richting de kamer gelopen, op weg vonden wij iedereen erg rustig. De meest bleven zelfs liggen.Wij snapte er niets van. Toen het begon te regen werd het pas duidenlijk. De wolken blijven achter de bergen hangen er viel een beetje mot regen voor een paar minuten.Tegenwoordig kijken wij meestal maar naar de lokale bevolking, die op het water en aan het strand hun spullen verkopen, als die gaan inpakken dan word het tijd om te gaan. Zij moemen de mot regen liquid sun shin en vertelde ons dat het bijna het hele jaar door zo is. Een hele fijne vakantie volgende week Groeten Anne

Esme, 29-05-2011

Hoi Danny,

de weersvooruitzichten zijn niet goed. Al kloppen deze ook niet helemaal want gisteren hebben we een goede dag gehad tot 3 uur zon.

Het is echt een waanzinnig mooi land dus ik amuseer me wel. Was alleen fijn geweest als het weer wat meer meewerkt. Wij staan nu gewoon heel vroeg op zodat we in de ochtend de zon hebben!

danny, 29-05-2011

dank je ik weet niet hoe lang je nog blijft misschien kun je een beetje voorspelling los peuteren hoop iigv dat je het wel naar je zin hebt ook al is de zon onmisbaar gr. danny

dann, 07-06-2011

jofel bedankt wij gaan do. weg komen s'avonds aan we willen naar de watervallen en mijn vrouw en dochter gaan zwemmen met dolfijnen hoe hebben jullie het tot nog toe gr.dann

Annelies, 07-06-2011

Hoi, Dann en fam, wij vliegen ook donderdag middag alleen wij gaan morgen eerst een nachtje naar het schiphol a4 hotel. De dunn's river fals zijn heel leuk, ook om te beklimmen. De Yss fals is heel mooi, je kan er zwaaien aan lianen en er zijn heel veel colibrie's. Wij hebben nog nooit met dolfijnen gezwommen maar staat nog wel op mijn lijstje. Een hele fijne vakantie en mischien tot ziens. Groetjes Anne

dann, 05-06-2011

goed nieuws alvast fijne vakantie heb je misschien nog andere tips voor ons groetjes dann

Annelies, 07-06-2011

Hoi Dann, willen jullie ook excursies gaan doen? je hebt vaak waterschoenen nodig je kan deze huren tijdens de excursie maar dan betaal je als gauw 10 dollar pp. als je ze hebt loont het om ze mee te nemen. Oh ja en je hebt in het hotel geen wereld stekker nodig alles gaat gewoon in het stopcontact zolang het apparaat maar geschikt is voor 110 volt. Groetjes Anne

• Maurice, 13-02-2011

kamer upgrade

Is het mogelijk om terplekke je kamer te upgraden enzojah weet iemand daar een prijs van ?

Niels en Silvia, 23-03-2011

Hoi maurice,

Wij moeten zelf ook nog op vakantie, dus weet het niet zeker. Maar ik heb ergens op internet gelezen dat een up-grade $100 pw kost.

Groeten

Lydia, 15-05-2011

Upgraden is geen enkel probleem, mits er plek is uiteraard. Veel plezier alvast, prima hotel!!

• Marleen De Cock, 27-06-2013

Is er beachvolleybal? Hoe lang is het strand?

Kan mij iemand zeggen of er elke dag beachvolleybal gespeeld wordt? Hoe lang is het strand om af te wandelen? Is de zee zo mooi als in Negril?

Alvast bedankt!

Marleen, 22-10-2013

Sorry maar ik denk dat je nog NOOIT in Negril bent geweest en neen... er was GEEN volleybal!!!