Hotel Riu Ocho Rios

75 reacties Hotel Riu Ocho Rios

geld en excursies

Floor Sonnemans, 21-7-2013

Hallo,

Ik vertrek 08-08-2013 naar Riu Ocho Rios.

Ik zou graag een aantal leuke excursies doen tijdens mijn verblijf.

Heeft iemand tips wat betreft welke excursies echt de moeite waard zijn?

En waar deze het beste te boeken zijn?

Hebben jullie in Nederland geld gewisseld voor in Jamaica, of in Jamaica gepind?

Met vriendelijke groet,

Floor Sonnemans

3 reacties

Is er beachvolleybal? Hoe lang is het strand?

Marleen De Cock, 27-6-2013

Kan mij iemand zeggen of er elke dag beachvolleybal gespeeld wordt?

Hoe lang is het strand om af te wandelen?

Is de zee zo mooi als in Negril?

Alvast bedankt!

kamers

kelly, 17-4-2013

Hallo iedereen,

Ik vertrek binnenkort voor twee weekjes naar dit prachtige hotel. Heeft er iemand ervaringen met de voordeel kamer? doen of niet doen?

Alvast bedankt!

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Ocho Rios voor je op een rij gezet:

D-reizen

Wie gaat Erik naar dit hotel

herman_vermeulen1970, 1-3-2013

Hallo wij gaan op 4/4/2013 naar dit hotel

Al heel veel over gelezen en uiteraard gezien. Op you tube en op zoover.

Kan iemand ons vertellen hoe het zit met wandelen is dit aan te raden en kun je b.v naar een stad lopen ! Of zijn er mensen die zeggen nou dit moet je zeker gaan doen ......

vragen

MR, 23-1-2013

Hallo,

Ik ben M en ga deze zomer twee weken naar Jamaica. Ik heb er al veel over gelezen, maar heb nog steeds een aantal vragen. Ik kan namelijk nog geen eenduidige antwoorden vinden op mijn vragen.

Ik zal deze zomer verblijven in het Riu ocho rios.

Graag wil ik weten waar (en of dit uberhaupt mogelijk is) je leuk een dagje door een stad kunt lopen? Of het verstandig is om USD mee te nemen of dat je daar gewoon Jamaicaanse Dollars kunt pinnen? Is het makkelijk om bij locale aanbieders excursies te boeken en waar kunnen wij deze eventueel vinden? Ook lees ik dat er nergens terrasjes zijn, klopt dit? Is er 's avonds in Ocho Rios iets te beleven? Als ik op het strand wil lunchen of iets wil drinken, moet ik dan terug naar het hotel? Of kan dat daar ook?

Alvast bedankt voor antwoorden op mijn vragen! Alle tips zijn welkom!!

wie weet

bacoman, 27-11-2012

Hallo ik heb een paar vraagjes wij zitten rond kerst in het riu voor twee weken en hoe zit het hier met kleding wassen ? kost dit geld (en zo ja hoeveel) of moet je dat zelf doen? en is er iemand die weet of er wat aan kerst word gedaan in het riu of in jamaica?

met vriendelijke groet,

Bacoman

Pinnen

Ruud, 22-10-2012

Na een top vakantie in dominicaans rep 2011 en mexico 2012 gaan wij in augustus 2013 naar jamaica naar RIU ochos rios. Welke excursies zijn aan te raden ? En kun je pinnen op het resor t ? Is het een beetje veilig buiten het resort ?

Alvast bedankt voor de info

Ruud

2 reacties

Wie gaat binnenkort naar RIU

Joyce, 17-10-2012

Graag kom ik in contact met een reiziger die binnenkort naar RIU afreist. Tijdens mijn verblijf in sept 2012 heeft een Steelband bestaande uit een 16 tallen jongeren een mega show weggeven. Deze jongens en meisjes die komen van Kingston en na hun optreden verblijven ze ook een nacht in RIU. na afloop van hen optreden verkopen ze een CD. Wij zijn zeer spijtig dat wij ze niet hebben aangschaft. Wie kan voor ons 2 CD's meenemen aub?

Joyce

3 reacties

wie kan mij meer info geven

toon, 23-8-2012

ik wil hier november dit jaar naar toe gaan.

helaas zit ik wel in een rolstoel,en ga ook allen.

wie kan mij meer info geven of het mogelijk is om alleen en met rolstoel hier naar toe te gaan.

Faciliteiten in ocho rios

Randy, 20-8-2012

Beste,

Mijn vriendin en ik vragen ons af welke dingen je niet mag gebruiken in ocho rios als je niet in het palace gedeelte ligt.

Voor zover wij kunnen vinden mag je alleen niet gebruik maken van twee à la Carte restaurants. Klopt dit of mag je van meer dingen op het resort geen gebruik maken??

Mvg

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Ocho Rios voor je op een rij gezet: