Hotel Riu Ocho Rios

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°26°
Hotel Riu Ocho Rios

75 reacties Hotel Riu Ocho Rios

Hetty, 15-5-2014
Is er in het "deluxe"gedeelte op de kamers ook wifi? Is mij niet helemaal duidelijk...

weer in juli

peggyvanbiene, 12-5-2014
Wie heeft er ervaring met het weer in juli? Veel regen en bewolking of af en toe een bui?

Voordeelkamer

Wendy, 29-4-2014
Heeft er iemand ervaring met een voordeelkamer? Wat is het verschil tav een standaard kamer?

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Ocho Rios voor je op een rij gezet:

Snorkelen

Angela, 21-2-2014
Hoe zit het met snorkelen kun je dat bij het hotel of zijn er daar excurcies van in de buurt en kun je eventueel met dolfijnen zwemmen

Voordeelkamer + Disco

M, 4-2-2014

Heeft iemand ervaringen met de voordeelkamers?

Hoe is de disco? Tot hoe laat is deze open?

2 reacties

Weer Nu

Ingrid, 13-12-2013
Is er iemand die nu net terug is van jamaica hoe het weer is regend het veel en is het erg bewolkt ik kan niet goed wijs uit het het weer is de een zegt dit en de ander dat!! Alvast bedankt x

Kerstvakantie Jamaica

Ingrid, 21-11-2013
Hoi hier een stel van 30 gaat 19 dec 16 dgn naar riu ochos rios,wie gaat er rond deze tijd ook daar heen??? Is het wel warm daar in december?? En koele het savonds af of blijft het dan ook warm
2 reacties

Lift, of traplopen?

Kead, 25-9-2013

Is er een lift in het rustige gedeelte van de Deluxe kamers ? Ik heb (tijdelijk hoop ik) een knie aandoening en traplopen zou lastig zijn. Kan je ook een kamer op de begane grond aanvragen?

Wij gaan ws 14 november, 2 weken naar dit hotel.

Casino

Andre, 23-9-2013
Hallo, kan iemand mij vertellen of er ook een Casino is in het hotel Ochos Rios. Wij gaan in Dec. er naar toe,, bvb vriendelijk dank.

kamers

peggyrudy, 20-8-2013

hallo we gaan binnen kort naar dit hotel

had ff vraagje

zijn de kamers allemaal zeezicht als ik zo kijk wel

of heb ik niet gelijk

groetjes