Hotel Riu Ocho Rios

Meer hotelinfo

498 reviews over Hotel Riu Ocho Rios

• 8Thea14-10-2019

Nooit meer

Het hotel is pas gerenoveerd en helemaal veramerikaanst. Het eten idem dito. Je kunt je rond eten aan worstjes, diverse soorten cake, pasta bonen en rijst. Maar fatsoenlijke aardappelen kennen ze niet. Aardappelpuree is grauw van kleur en smaakt ook zo. De zwembaden zijn net wedstrijdbaden en je mag er niet veel. De jerkgrill hebben ze van het strand naar het zwembad verhuisd zodat je moet vluchten vanwege de rook. Er is geen afzuiging en de rook waait over de gasten aan en in het zwembad. De eetzaal is ter grootte van een voetbalveld en vreselijk lawaaierig. Het lijkt de hal van het centraal station qua herrie. Dit hotel mist de fijne sfeer van de nog niet gerenoveerde RIU hotels!

• 8LS29-08-2019

heerlijk voor n dag of 10

een groot deel van het eiland teert op de 'relax' status van Bob Marley. een bezoek aan zijn geboorteplaats leverde een vreemde gewaarwording op doordat er stuff werd aangeboden vanaf achter de omheining. ook bij het hotel werd er dagelijks! stuff aangeboden op het strand. hotel was gehorig; schoonmaakpersoneel super aardig. het barpersoneel daarentegen straalde weinig enthousiasme uit; uitzonderingen daargelaten (deze uitzonderingen aan het einde van de vakantie wel 'getipt). het vermaakprogramma in het hotel varieerde per avond; was wel luidruchtig. net als het vermaakprogramma op het strand.. gelukkig konden we verderop wel rustiger liggen. snorkelen was hier erg mooi en leuk... het eten was erg goed en gevarieerd. een activiteit die je zeker moet doen: het beklimmen van Dunn's River Falls. voor een bezoek aan Jamaica doe je er verstandig aan Deet en waterschoenen mee te nemen.

Met oudere kinderen

• 10de Jong25-06-2019

Heerlijk relaxte vakantie en echt een mooi hotel

Je komt werkelijk niks tekort, het is nog mooier dan op de foto’s!

• 9knufman28-04-2019

fantastisch

Uitgebreid goed eten, leuke excursies, kortom primla hotel, goed gelegen

• 9Sharon Gerritsen20-04-2019

Fantastisch groot hotel aan zee

Fantastisch, groot hotel direct aan prachtig zandstrand! Er is genoeg te doen, zowel in het hotel als in de nabije omgeving. Prachtige excursies gemaakt. Jamaicanen zijn ontzettend relaxte en aardige mensen, die je vakantie compleet maken!

• 8Sharon Gerritsen28-03-2019

Groot, maar fantastisch mooi hotel aan zee!

Wat een geweldig hotel. Prachtige ligging pal naast een prachtig zandstrand. Goede ligging voor excursies. Hotel is massaal, maar heb me hier absoluut niet aan gestoord. Er zijn genoeg ligbedjes en 2 grote zwembaden. Animatie is fantastisch, personeel maakt er elke dag weer een feestje van. In de avond is er wel weinig plek bij het podium. Eten is fantastisch, zoveel keus! Personeel niet altijd even vriendelijk, maar ach.. Enige waar ik me aan gestoord heb is de renovatie die nu al gestart is ipv mei zoals aangegeven. In blok C heb je elke ochtend vanaf 7 uur last van de werkvoertuigen. Verder merk je hier nog niks van in het hotel. En de kamers zijn erg oudbollig, maar ja, dat staat vermeld . Kortom: geweldig hotel, er ontbreekt niks! En jamaica is een geweldig mooi land.. Dunn river falls, black river, ys falls, blue hole, kingston, nine miles.. Stuk voor stuk aanrader! Wij komen terug!

• 8Debbie08-02-2019

Geweldig!!

Prachtig hotel, erg schoon, overvloed aan eten en drinken. Schone kamer, elke dag schone handdoeken. Pal aan de zee, genoeg bedjes, poolbar met diverse cocktails en handdoeken service. Personeel is niet allemaal even vriendelijk maar je komt niets tekort. Het is wel erg groot met heel veel gasten en 's avonds druk met animatie en muziek en gasten, je word dan goed vermaakt met muziek en optredens. Zeker waard om nog eens terug te gaan!! Jamaica is prachtig... Yah man, relax man en noooo problemen.

• 8Maya07-01-2019

G-e-w-e-l-d-i-g!

Ga met de partyboot Scuba Caribe naar Dunn River falls. Mystic mountain ook niet vergeten. Blue hole super mooie waterfall en een modderbad. Jerk chicken op het strand is Heaven! Ik ben verliefd op Jamaica en ga zeker terug

Met vrienden

• 2018
    8Joycelyn28-12-2018

We komen graag terug!

Een mooi hotel, heerlijke ligging direct aan het strand. Het buffet restaurant is zo veelzijdig dat de a la carte restaurants nice to have zijn. De standaard kamers zijn ruim maar wel toe aan een opknapbeurt, verder wel goed schoongemaakt. Het animatie team is Fantastisch. Iedere avond weer een show op niveau. Er is genoeg vermaak op het resort, voor ieder wat wils. Dit resort is zowel voor jong en oud. Zou ik nog een keer dit resort bezoeken? Het antwoord is JA. De plaatsjes voldoen aan de praktijk.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Fam. H08-12-2018

Heerlijk eten, in de herrie, neem Deet mee!

Neem DEET mee! Waterschoenen niet vergeten. Ga bij Mokko rasta kitchen langs (vooraf boeken) dan ervaar je het echte Jamaica. Hotel is zeer goed wel heel gehorig en rumoerig, door het gebouw maar ook harde muziek. Voor ons een minpuntje. Keuken is fantastisch, je komt hier niks tekort. Ga op excursie want het is een prachtig land met schitterende natuur. Pas op met je geld, overal vragen ze dollars en als ze de kans krijgen, dubbel!!

Met vrienden

50 tips over Hotel Riu Ocho Rios

• Sharon Gerritsen, 28-03-2019

Dunn river falls, blue hole, ys falls, black river, kingston, nine miles, blue mountains, Port Antonio.. Stuk voor stuk aanraders! Elk zo zijn eigen schoonheid... Boek vooral niet bij de touroperator maar bv bij Jermaine Johnson of Rocky Chilongolo (Facebook). Een stuk betaalbaarder en geweldige ervaring! Kingston raad ik wel aan georganiseerd te doen ivm onveiligheid.

• Sharon Gerritsen, 28-03-2019

Ga niet zelf naar ocho rios, zonder dat je het door hebt wordt je erin geluisd. Onveilig gevoel!

• Ben Franswa, 28-06-2014

Jamaica heeft door het sensatie programma van Alberto Stegeman een naam gekregen als crimineel. Wij hebben er niets van gemerkt en ons heel veilig gevoeld. In iedere stad heb je wijken erbij waar je niet moet komen. Zo ook hier. Karin hostess van Arke aldaar helemaal top en eerlijk in haar antwoorden. Excursies duur maar zeker de moeite waard. Vraag Karin naar Anna als gids. Anna is Ned die op Jamaica woont en een voortreffelijke gids is. En heel gepassioneerd kan vertellen over Jamaica.

75 vragen over Hotel Riu Ocho Rios

• Sharon Gerritsen, 06-10-2018

(on)veilig

Hallo,

Hoe (on)veilig is Jamaica ? Ik overweeg erheen te gaan, maar de (on)veiligheid houdt me tegen...

• Davey, 06-10-2018

Is er veel sprake van zeewier aan het strand?

• Ineke, 16-09-2017

Transfertijd

Ik las ergens dat de transfertijd anderhalf uur is. Klopt dat? Dat is best wel lang. En is dit inclusief het afzetten van gasten bij andere hotels?

Peter, 14-01-2018

Het klopt dat je ongeveer 1,5 uur onderweg bent naar RIU Ocho Rios. Wij moesten een aantal Nederlanders afzetten in Montego Bay en daarna reden we bijna direct door naar Ocho Rios. De weg naar Ocho Rios heeft een aantal heuvels, waardoor de bus niet met volle gas overheen kan rijden. Het hotel is echt aan te raden!

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Japans, Steaks

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats