Hotel Crane Ridge Resort

JamaicaJamaicaOcho Rios

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Crane Ridge Resort voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Crane Ridge Resort

• 6Rinus05-03-2011

Fraai hotel maar harde muzie poolbar

Het hotel is erg fraai gelegen tegen een helling aan de rand van de stad, de kamers zijn erg ruim met een zit- en slaapgedeelte, ze zijn schoon en netjes, het complex is gelegen temidden van een fraaie tuin, een aantal appartmenten is gelegen rond het ruime zwembad en dat is nu net het probleem, door de loeiend harde muziek van de poolbar die van s'middags vroeg tot laat in de avond voortduurd, word men zowaar van het kamerbalcon verdreven en ook als men wat vroeg naar bed wil kan men door de enorme herrie niet slapen. Ook de maaltijden in het restaurnat waren erg beperktm een keuze uit 2 menu's bovendien kwam het jonge personeel erg onprofessioneel over, vandaar dat ik op dit op zich fraaie hotel niet verder kom dan een magere zes

• 7Petra01-01-2008

Hotel op loopafstand van Ocho Rios centrum en stranden. Mooi zwembad goeie muziek en een bar met aardig personeel. Grote kamers netjes en schoongehouden. Wij hadden een gedeelde balkon.

Hotel Crane Ridge Resort info

• WasseretteBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij