Hotel Couples Tower Isle

JamaicaJamaicaOcho Rios

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Couples Tower Isle voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 11 reviews

9.3FenomenaalScore uit 11 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Couples Tower Isle

• 8Luc De Ryck08-05-2016

Schitterend

Mooi gelegen, geode en zeer vriendelijke service, overvloedig drank (geode merken) en nog overvloediger en weelderige keuken. Goede ambiance, thema-avonden, live-muziek. Enkele mooie uitstappen, alle watersporten. Kortom, voor diegenen die van een weekje resort willen genieten, is dit zowat top. Enig klain minpuntje: badkameraccessoires waren zo'n beetje op zijn Afrikaans bevestigd.

• 9ann henrard22-04-2013

zalige vakantie!

Wij verbleven van 10 tem 18 april in CTI en hebben ongelooflijk genoten! Het eten is geweldig, personeel heel vriendelijk, domein proper, kamers sober maar ok. Gala-avond en beachparty heel verzorgd. Als je alle "All-inclusive" uitstappen en sportmogelijkheden meepikt is een week echt te kort! De meest volledige all-inclusive die wij ooit meemaakten.

• 9hansblaauw02-01-2012

Super resort en zeer goede service !

Couples Tower Isle is een super resort, veel netter, vriendelijker, luxer dan o.a. Couples Negril. Super aardig en vriendelijke personeel, niets is hun teveel. Alles wordt heel goed schoongehouden en er wordt veel onderhoud (schilderwerk) gedaan, om alles in een perfecte conditie te houden. Zeezicht kamer (premier ocean view room) heeft een super zeezicht ! De general manager is een super aardige en vriendelijke man, en komt geregeld vragen of alles naar je zin is en of ze nog iets voor je kunnen doen. Als repeater bij de Couples resort krijg je veel extra's, o.a. gratis massage in de spa, resort credits (200 dollar) etc.

• 10junkenspam11-03-2011

Geweldig hotel!!!

Ik ben normaal redelijk kritisch (zie mijn andere recenties), maar ik kan hier niets verzinnen. Het enige is misschien de prijs, maar je krijgt er ook wat voor terug zeg! Sublieme service, heerlijk eten, rust (geen kinderen en geen vriendengroepen toegestaan!) en comfort. Voor de liefhebber van naaktrecreatie of wanneer je het eens wil proberen... Er ligt een eilandje vlak voor het hotel waar je naartoe gebracht kan worden met een bootje. Hier is een bar, worden lunch en hapjes naartoe gebracht, een zwembadje en verplichte naaktrecreatie. Helaas voor de dames: De goed uitziende Jamaicaanse barmannen houden hun kleren aan. Misschien ook goed voor het zelfvertrouwen van de gemiddelde blanke man?

Ook nog prive buiten jaccuzi's en een prachtige tuin voor wandelingen. Privé villa's zijn ook te huur op het terrein.

TIP: ideaal voor een huwelijksreis. Geef dit ook duidelijk aan bij je boeking en je ontvangt diverse extra's.

• 10Wim20-06-2008

Wij zijn hier geweest in mei 2008 om onze 25ste huwelijksverjaardag te vieren. We had 'the time of our life'. Prachtig domein in een baai. Heel rustig en alleen voor koppels. Vriendelijk personeel en lekker eten. Hoofdzakelijk amerikaanse en engelse gasten. Een aanrader.

• 8florent25-10-2007

is een prachtig hotel en zeker waar voor je geld je kunt veel uitstappen doen die het hotel zelf organiseerd

• 9van rode franky30-05-2007

beste hotel dat ik op al mijn vakanties heb gehad vriendelijke mensen,in al hun verschillende restaurants zeer lekker eten met een perfecte bediening aan tafel behalve de veranda dit is een buffet maar ook zeer lekker eten,all-in is ook volledig all-in ,drinken, eten,uitstappen en sporten.ga zolang als je kan naar deze besteming er is zoveel te doen dat je tijd tekort komt!alleen jammer dat je niet ver langs het stand kan wandelen,en er niet veel te doen is in de omgeving. als je naakt wil zonnen geen probleem er is een eilandje voorzien ,met een aangename sfeer ,belgen of nederlanders zal je er niet ontmoeten en zeker geen russen god zij dank maar wel zeer vriendelijke amerikanen er is een sfeer van welbehagen in dit adult resort je moet er naartoe!!!!!!

• 10Brenda en Sebas09-01-2006

Wij zijn vandaag terug gekomen van een SUPER vakantie van 16 dagen in dit hotel. wij hebben ons geen moment verveeld door alles wat er all in is. Het eten was ook goed. En de mensen zijn hartstikke vriendelijk en doen er alles aan om het je naar je zin te laten hebben. De watervallen zijn ook leuk en dat moet je ook zeker doen en ga vooral ook met dolfijnen zwemmen kost wel wat maar dan heb je ook wat. Wij zijn echt nog wel van plan om hier weer eens naar toe te gaan. Ga ook snorkelen en vergeet dan geen onderwater camera te kopen. De catamaran cruise (ook all in) is ook leuk om te doen net zoals het paardrijden. Ik kan nog wel uren over dit hotel vertellen maar je moet het gewoon zelf eens zien.

En de rit naar het hotel toe is eens wat anders de wegen zijn niet echt best maar je blijft in elk geval wel wakker!

Heb je vragen over dit hotel kan je altijd mailen.

• 9Andre02-09-2005

We zijn zojuist terug uit Ocho Rios. Echt een geweldig resort. De service is er uitmuntend. Het personeel doet er alles aan om het je een aangenaam verblijf te bezorgen. Veel leuke activiteiten waar je (gratis) gebruik van kunt maken. O.a. waterskieen, duiken, snorkelen, paardrijden en een trip naar de Watervallen. Het eten in de restaurants vonden wij heel goed, echter het buffet viel ons een beetje tegen. Na 2 weken heb je dit wel gezien. De rit vanaf de luchthaven naar Couples is een belevinis op zich. Het (naakt) eiland is een geweldige plaats om rustig te zonnen. Ook zul je in dit hotel weinig Nederlanders tegenkomen ideaal dus voor een optimaal vakantiegevoel (volgens het personeel kwamen er maar incidenteel Nederlanders in dit Hotel. Voornamelijk Amerikanen).

• 10lisa koeleveld14-02-2005

wij zijn hier geweest in januari een fantastich hotel, fantastische bediening en eten ook het italiaanse restaurant, heerlijk en gezellig je wordt als je wilt de gehele dag bezig gehouden, inclusief 4 excursies o.a. de waterval dunns riverfals, paardrijden, en nog twee andere allemaal een aanrader, wij hebben een fantastische tijd gehad en gaan zeker weer naar een couples resort niets dan goeds een echte aanrader, geen moment verveeld en veel te kort geweest

Hotel Couples Tower Isle info

• BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

Room facilities

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)