Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag31°24°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Couples Sans Souci Resort & Spa voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Couples Sans Souci Resort & Spa in het Nederlands

Fantatisch

Hoefnagels
5-8-2014

We zijn hier 14 dagen geweest,al veel goede hotels bezocht maar dit slaat werkelijk alles. Het eten het personeel alles is top We gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel Wat ook goed geregeld is dat alle watersporten all in zijn dus snorkelen duiken waterskieen catamaran enzo

Gereisd met partner in juli 2014

Geweldig resort

Jan en Gea
8-5-2014

Een geweldig hotel bestaande uit verschillende hotelaccomodaties. 150 hotelkamers dus maar 300 gasten! Gelegen op een groot terrein, met een park en een vijver. Uitstekend eten en bediening. twee maal per week een beachparty en een lawnparty met leuke live muziek. Mooi strand met alle faciliteiten, altijd voldoende plaats. Heerlijk rustig resort waar je door de luxe om je heen, het entertainment in de avond uren volledig tot rust komt. Een plek om regelmatig naar terug te gaan.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In één woord : EXCELLENT

Cuypers
6-3-2013

Twee super warme weken met stralende zon doorgebracht in Couples Sans Souci. Super excellent. Wat een service in dit hotel. De suite die we hadden zeer mooi en netjes, prachtige badkamer met jacuzzi. Onze kamer werd 2 maal per dag schoongemaakt. Mooi strand gelegen in een baai met alle comfort van strandstoelen ed. Personeel zeer vriendelijk. In het hotel zijn 3 restaurants en het eten is van topkwaliteit. Een prachtig domein met zeer veel trappen (vond ik goed vooral voor de toename van calorieen door eten en superlekkere cocktails) maar met zo veel mooie planten en bomen. Ongelovelijk Jamaica is zo mooi. Hebben uitstappen gedaan naar Port Antonio (the blue lagoon), Black River en uiteraard Nine Miles Bob Marley.

One Love, One heart, let's get together and feel all right!!!!!

Gereisd met partner in februari 2013

super!!!!

ellen
15-11-2012

geweldig hotel, rustig, super lekker eten, 's avonds a la carte eten, overheerlijk!!!! leuke optredens 's avonds, maar alles heel rustig een echte echte aanrader op alle punten, enkel kamers een beetje verouderd leuke all in sporten, uitstappen

!!!veel trappen

jamaicanen,zo vriendelijk, we love jamaica forever

Gereisd met partner in november 2012

topper, aanrader

Frans en Lianne
4-3-2012

Gewoon een topper, aanrader, wij zijn vanaf Duesseldorf gevlogen, en hebben een top 14 daagse vakantie gehad, top hotel 100% sevice, mooi naaktstrand, safe en veilig, hygiene uitstekend. wij waren daar 2011 nov., en zijn zeker van plan 2012 meer terug tegaan.

Gereisd met partner in november 2011

Super vriendelijk en heerlijk hotel.

Melanie van Houtem-Thiessen
20-7-2010

Als honymoon een uitstekende plek om je vakantie door te brengen. Het hotel telt 150 kamers, de kleinschaligheid maakt een goede indruk. Personeel kent je snel, waardoor ze goed inspelen op je behoefte. De mensen zijn erg vriendelijk en werken hard voor de gasten. Er is altijd plek aan het strand of een van de zwembaden. Het eten is er voortreffelijk. De ligging van het hotel ligt geheel los van de rest van de omgeving. Het ligt in een baai, geheel van de wereld afgesloten. Geen andere hotels er naast. Veel groen en vooral rust.

Gereisd met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk resort van Couples.

Hans
21-6-2010

Wij zijn vorig jaar in mei naar Couples Negril geweest, wat op zich goed is bevallen, alleen daar misten we het "echte Jamaica gevoel". Dat is op het resort Couples Sans Souci veel meer aanwezig. Er wordt 's avond veel georganiseerd. 2 x per week een thema avond (beachparty en Starlight diner). Dit is super !Tevens is er iedere avond wel wat te doen (bijna iedere avond is er een band of een artietst in de baloon bar. De kamers zijn wel al een update toe, maar verder perfect (we kregen als repeaters bij couples gratis een upgrade naar een one bedroom suite). De mensen daar willen alles voor je doen, niets is hen teveel. Vanuit hier ook nog 2 dagen naar Couples Tower Isle geweest (geheel gratis !). Er zijn hier wel minder kamers dan in Negril maar het resort is veel groter qua opzet. Heerlijk eten en lekker a la carte en niet van die buffetten. Strand was heerlijk evenals het zwembad. Kortom een resort om aan te bevelen.

Gereisd met partner in mei 2010

Mooie kamers, top uitzicht, wel erg rustig...

Edwin&Karin
22-5-2010

Na 2 jaar couples Negril wilden we ook de andere kant van het eiland bekijken. En dat is zekers de moeite waard (James Bond Beach, Firefly, the Blue Lagoon, de bar uit Coctail, verschillende plantages, Port Antonio etc) Geweldig. Het hotel is ook een mooi hotel met mooie kamers, super service, top eten. Alleen het je wel veel trappen en door de opzet is het wel erg rustig. Als we het vergelijken met Couples Negril, kiezen wij voor couples Negril door zijn ligging en de opzet van het hotel. Maar ieder zijn voorkeur :-)

Gereisd met partner in mei 2010

romantische property

G van der Neut
15-1-2010

Een erg goed ,wel oud hotel,de hoogst mogelijke service, we hebben zelfs geen amerikanen horen klagen, UNIEK!Hotel ligt op de rotsen met eigen strand, het is een ruim gebied romantische paden met veel trappen. de verhouding gast/pers is bijna 1 op 1,dit merk je goed in de service. je kunt er werkelijk erg veel doen van relaxen tot vele sporten, ook watersport en allemaal inclusief, alleen massage kost geld,niet goedkoop. Strand is elke dag schoon en bediening op het strand, je spullen zijn veilig. De restaurants zijn geweldig evenals de bediening, de hele tafel krijgt zijn/haar eten tegelijk, zie je ook niet overal. De kamers zijn keurig en echt schoon, compleet met minibar en op verzoek met div soorten sterke drank in 750ml!!!!!flessen, roomservice wanneer u maar wilt.Een absolute aanrader! Houd wel rekening met 2 uur reistijd vanaf airport.Fijne vakantie!!

Gereisd met partner in januari 2010
2008

Fantastisch! een echte aanrader!

Marjolein
3-12-2008

Dit hotel is echt super! Een prachtig opgezet hotel,met mooie natuur! Het ligt in een baai en vanuit de meeste kamers heb je heel mooi uitzicht. De service is heel goed, het personeel is vriendelijk. Het eten is in 1 woord geweldig en het leuke is dat je elke avond a la carte eet. Je hebt dus niet het gevoel dat je in een " vreetschuur " zit. Werkelijk alles wat je wilt is inclusief ( watersporten, bepaalde excursies enz.) Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in december 2008

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Caribisch, Aziatisch, Amerikaans, Glutenvrij, Sushi, Frans, Italiaans, Nouvelle Cuisine, Regionaal, Internationaal, Lactosevrij, Gerechten voor gasten met allergieën, Diabetische gerechten, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Geldautomaat, Autoverhuur, Dokter, Begeleidingsprogramma, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Couples Sans Souci Resort & Spa in Ocho Rios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Couples Sans Souci Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.