Ocho Rios

Zonuren8h8h8h9h8h7h8h8h7h7h8h8h
Zeewatertemp (℃)28°27°27°27°28°28°29°29°30°29°29°28°
Dagen regen856696871012810

Reviews over Ocho Rios

Resorts zijn prima! Stad geeft onveilig gevoel

Dave
    8-9-2017

De resorts en de stranden zijn super! Tevens is de omgeving ook erg mooi! De stad zelf is rommelig en je wordt telkens door mensen aangeklampt dat ze iets willen verkopen. Ik begrijp dat ze weinig geld hebben, maar als de benadering anders zou zijn zouden ze ook meer verkopen denk ik.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Rommelig maar leuk

Elisa
    30-1-2017

De stad was erg leuk om een keer rond te lopen. Bezoek de craftmarkt en loop hier wat rond, mensen proberen je wel aan te houden maar als je zegt dat je niets wilt kopen is het ook prima. De Dunn River Falls moet je natuurlijk wel gezien hebben als je hier in de buurt bent! TIP: Bezoek op zondag de kerk!

Gereisd Met partner in januari 2017

Lekkere plek, mooie omgeving

Maria
    13-7-2015

Het gebied rond Ocho Rios heeft prima hotels en is een goede uitvalsbasis om wat te gaan bezoeken. Ga wel verder dan alleen de Dunn's River Falls! Denk aan Port Antonio, de Blue Mountains en Kingston! Je moet wel alles met vervoer doen, je kan niet goed rondwandelen. Stap niet zomaar bij iedereen in de auto, er zitten echt zwendelaars tussen! De stranden zijn prima, alleen in baaien (geen lange strandwandelingen - dat is in Negril) en niet allemaal kindvriendelijk. De noordkust kan ruig zijn. Reggae Beach is prachtig! Het centrum van Ochie is leuk om eens doorheen te lopen. Bezoek de Craft Market en eet een patty. Als er een cruiseschip ligt is het hooidruk en gaan de prijzen omhoog. Een keer naar de bioscoop is ook een aanrader! En ga op zondag naar de kerk! (ook als je niet gelovig bent)

Gereisd Met partner in mei 2015

Goede bestemming om excursies te doen

Angela
    7-6-2015

Het centrum is leuk en gezellig met souveniers winkeltjes waar je gewoon kan afdingen. Het strand is mooi waar je ook kunt snorkelen. Al onze excursies hebben wij gedaan met lokaal bureau. Nine Miles, Dunns River Falls, Kingston, Luminous Lagoon, Blue Mountains. Niks is te gek en alles kan geregeld worden, No problem! De Blue Mountains hebben we alleen met Karin (nederlandse gids) gedaan, en ondanks dat er geen andere mensen deze excursie hadden geboekt ging ze gewoon met ons alleen op pad. En dat was echt geweldig. Ze heeft ons een hoop laten zien, ook plekken waar andere niet zouden stoppen.In de excursie naar Kingston zit niet standaard het Bob Marley museum, maar ook dit is no problem, word gewoon geregeld.De excursies worden gedaan met een kleine groep mensen. Wij vonden dat echt een voordeel! Mocht ik weer eens naar Jamaica gaan zou ik mijn excursies weer hier boeken.

Gereisd Met partner in mei 2015

Schitterend!

Els-op-reis
    20-4-2015

Goede bestemming voor volwassenen of met oudere kinderen. Niet vanwege de accommodatie maar vanwege de vermoeiende reis en het tijdsverschil van 7 uur vroeger. Doordat het regent 's nachts en in de ochtend vaak regent heeft het een prachtig groen landschap. De invloeden van Bob Marley met zijn reggae-sound maken het geheel tot een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in april 2015
Ocho Rios scoort een 7,6 uit 10, op basis van 85 reviews