Hotel Sunset at the Palms Resort

Hotel Sunset at the Palms Resort

9.2Fenomenaal

Jamaica, Jamaica, Negril

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Sunset at the Palms Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie

20 reviews over Hotel Sunset at the Palms Resort

• 9l.looijen11-02-2014

geweldig resort

er hangt natuurlijk een prijskaartje aan maar het is het dubbel en dwars waard. hier op dit resort wordt je echt in de watten gelegd. eten is goed personeel erg vriendelijk. zeker een plek om nog een keer naar toe te gaan. denk wel een van de beste resorts waar we ooit geweest zijn.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Trudy en Hans13-04-2012

Vanaf het moment van binnenkomst t/m vertrek voel je dat je met oprechte aandacht een welkome gast bent. De ligging in de tropische tuin is schitterend. Deze wordt heel goed onderhouden. Gratis rondleiding is mogelijk. Voor mensen die willen/moeten ontstressen is dit de juiste plek. Yah maaaan! Ook op het strand is voldoende verzorging en aandacht. Een resort waar nog de echte aandacht is voor de klant, zoals het hoort te zijn. Het eten is geweldig. Er is voor ieder voldoende keus.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Wim en Frances28-12-2011

Yah man, heerlijk relaxt.

Dit is werkelijk een schitterend hotel. Heel idyllisch in een tropisch tuin. Huisjes (op palen) zijn lux ingericht en gemaakt van de beste materialen. Helaas ligt het complex aan een drukke doorgaande weg. Dit kan overlast geven. Kamers worden goed schoon gemaakt. Gratis WiFi internet bij de lobby. Het eten vond ik persoonlijk niet geweldig. Weinig afwisseling. Vlees- en kipgerechten vaak met veel botten en vellen..... Aan het strand de bar met een nogal luidruchtige geluidsinstallatie. Je kunt het strand bereiken door de drukke weg over te steken. Hierbij wordt je begeleid door het personeel van het hotel.

Gereisd met partner in december 2011

• 10Lotte15-06-2011

Geweldig!!!

Geweldige vakantie gehad in dit hotel. Bijzonder vrolijke gezellige aardige vriendelijke bediening. Nog redelijk authentiek, zeker in vergelijking met het Riu er tegenover. De animaties zijn ook superleuk, echt jamaicaans en daardoor heel bijzonder. Veel reggaemuziek. Strand is makkelijk bereikbaar en dichtbij. Buiten het resort is er weinig te beleven of je moet een georganiseerde excursie gaan doen. Taxi's om bv naar Negril te gaan zijn makkelijk verkrijgbaar. Ik zou zeker nog een keer terug willen naar deze plek.

Gereisd met partner in juni 2011

• 10jessica24-01-2011

Wij gaan weer terug!

Wij reizen regelmatig naar verre bestemmingen.... jaren geleden in dit resort vertoefd.... maar wij gaan weer terug! DIT IS EEN FANTASTISCH RESORT! Een van de weinige hotels wat nog echt jamaicaans is. Goede service, mooie cabines, goed eten, animatie precies goed. WIj houden niet van dat enorme gedoe... dan kun je beter naar t RIU er tegen over. Verder een pluspunt van Negril: alleen laagbouw want er mag niet boven de hoogste boom uitgebouwd worden. Ook is het weer in Negril beter dan het noorden van het eiland. Bij MObay worden de regenwolken zoveel mogelijk tegengehouden. En ja... op jamaica valt regen anders had het er niet zo mooi geweest. Hou daar rekening mee. Nadeel: wil je naar het plaatsje negril dan zul je dit met de taxi moeten doen. Het dagelijkse leven is duur op Jamaica dus ook een taxe.

Gereisd met partner in november 2006

• 10Mark02-12-2010

ge-wel-dig!!

het was een topvakantie. we zijn overal geweest, 3 keer op wereldreis geweest, allemaal verschillende routes maar deze hadden we nog niet gehad. alles was geweldig verzorgd en het personeel was ook heel aardig. deze winter naar hawai en volgend jaar zomer een wereldreis met als 1e bestemming jamaica!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 10derieuw aniana22-08-2010

formidabel

het waren 10 prachtige dagen mooi hotel verzorgde tuin het personeel was top altijd lachen het eten was lekker veel keuze kortom paradijs op aarde

Gereisd met partner in juli 2010

• 10carine en jonas04-08-2010

echt de moeite waard!!!!

sunset at the palms is een echt mooi resort,zeer vriendelijk onthaal met een welkomsdrankje! de kamers worden dagelijks mooi gekuist en onder houden ,alles perfect eigenlijk! het mooiste is het resort zelf de sfeer en de rust die er hangt,de mooie natuur,de mooie planten!ik moest er aan wennen ,want we zijn gewend van altijd maar te stressen en te werken,maar eens ik er van genoot,heeft het me een speciaal gevoel achter gelaten van rust en mezelf terug te vinden. het is eten lekker ,je hebt al wat je moet hebben,thuis doe je toch ook geen 6 verschillende recepten klaar ,ik toch niet!het was trouwens lekker! de beachbar aan het strand kan er inderdaad meer uitgehaald worden,maar ik heb al veel reizen gedaan ,en ik moet zeggen het ene is dat en het ander is iets anders ,er is wel altijd iets die beter kan . maar geloof mij negril is leuk ,ook veel te doen!!!!!dus go for it!!!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9lizenmitz16-04-2010

Super hotel

Het hotel is kleinschalig, zuiver, en heel mooi aangelegd. De kamers liggen in een tropische tuin. 's Avonds ben je getuige van een orkest van geluiden van allerlei dieren die in de tuin leven. Het eten is heerlijk, het personeel ontzettend vriendelijk. Je kunt leuke excursies boeken en op het strand heb je heerlijk de ruimte omdat het ruim is opgezet. Eens per week is er een bbq op het strand. Dat was super romantisch.

Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in november 2007

• 9Sas06-07-2008

Super vakantie

Wij zijn begin juni geweest voor 2 weken. Het is een geweldig en mooi complex en er is een oosters tintje is aan alles gegeven. (uitstraling) Het personeel is erg vriendelijk, heerlijk eigen strandje aan de overkant van de weg, stand met bar en eet gelegenheid. Echt super!

Het eten vonden wij wat minder. dit komt ook omdat het erg gericht is op Amerikanen en Engelsen. Maar er is altijd voor iedereen wat wils.

Verder is iedereen van het personeel altijd erg behulpzaam van de receptie, schoonmaak- , barpersoneel etc. Als er iets is dat wordt het meteen voor je geregeld!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad en dit is zeker een aanrader voor andere vakantiegangers naar Jamaica.

Gereisd met partner in juni 2008

Hotel Sunset at the Palms Resort info