Hotel Samsara

8Fantastisch

129 reviews over Hotel Samsara

• 2019
    8Paul10-04-2019

Samsara on the rocks! Ga ervoor!

Leuk, gezellig hotel met vriendelijke mensen. Heb het hier prima naar mijn zin gehad. Op de rotsen met mooie zonsondergangen. Met de hotelbustaxi naar het strand prima geregeld. In de buurt ook leuke eet- en drinkgelegenheden van de lokale bevolking, ik hou er van.. Al leent de weg zich niet voor een gezellige wandeling. Samsara, ik kom zeker terug!

Alleen gereisd in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Carolien06-03-2019

Fantastische tijd gehad!

We zijn in de voorjaarsvakantie geweest met onze dochter (17), 8 dagen maar het was de lange vlucht meer dan waard. We kregen een ruim huisje met twee tweepersoons bedden, airco en veranda met hangmat aan de zeekant. Je loopt zo naar de kliffen en springt in de zee tussen de tropische vissen. Ontbijt was goed met omelet of gebakken ei naar wens gemaakt en o.a. french toast of engels ontbijt. We hadden geen all-in maar aan de bar bij Owayne kan je eventueel lunch/diner bestellen. Omar bracht ons met de taxi naar het strand of naar een andere plek waar je maar heen wou. Ideaal om je ergens aan het eind van 7 miles beach te laten afzetten en dan terug te lopen over het strand. 🐚

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Reinate17-06-2018

Geweldige plek om Jamaica te leren kennen

Op zoek naar een plek buiten de drukte? Prachtig cliffhotel met snorkelmogelijkheden. Ruim opgezet. Wel wat achterstallig onderhoud maar heel schoon. Reserveer een gardencabin type B. Heel ruim, met veranda incl hangmat. Jungle en zee bij elkaar. Bovendien kun je met de shuttle naar het Legenda hotel aan zee met prachtig zandstrand. Personeel vriendelijk. Eten basic All-in haal je er al uit met de drankjes (als je van cocktails houdt!). Tripjes kun je prima maken met locals (vermijd alleen David: vriendelijk bij eerste contact, beloofd veel maakt weinig waar)

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9EttyH23-04-2017

prima!

Wij kregen een huisje aan de andere kant van de weg in de tuin. Prachtig huisje met airco en veel ruimte. Heerlijk eigen terras met stoelen en hangmat. 'smorgens wakker worden van het zingen van de vogels en het kraken van de bamboescheuten, geweldig. Drukke weg oversteken naar hotel maar er staat dag en nacht een personeelslid om je te helpen bij het oversteken. Alleen met logies en ontbijt geboekt ( ontbijt perfect) elke avond ander restaurant geprobeerd. Murphies ( kreeft) topper. Cosmos ( vis) topper. Ivans (Jamaicaans) topper. Pablo ( aan de overkant van het hotel) vis heerlijk, vlees matig. Een must is restaurant Zimbali. De eigenaar komt je zelf ophalen, het eten geweldig en de ambiance prachtig. Samsara vriendelijk personeel, elke dag bedden en lakens verschoond. Heerlijk luieren bij de klif en snorkelen met de barracuda vissers. Zin in strand? Dan met de gratis shuttle naar het andere hotel van dezelfde eigenaar. Wij waren hier maar 1 week. Excursies zelf regelen met chauffeur aan de overkant naast supermarkt. (David of Congo) Aanrader. Black River, (krokodillen) Pelican Bar,( Bar op palen midden in zee) Boottocht met Captain Clark. ( snorkelen en versgevangen kreeft eten). Afspraak maken met restaurant Zimbali. (je word opgehaald en gebracht naar een prachtige locatie in de jungle) heerlijke muziek en fantastisch 5 gangen diner). Bijzonder was ook de kerkdienst met veel zang en dans. Kortom Samsara wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Theo07-04-2017

Prima

Zijn net terug van 2 weken Samsara. Leuk,eenvoudig hotel met 2 gedeelten.Zee(klif)zijde en tuinzijde met weg ertussen. Wij zaten in de tuinkant.Eerste dagen in app 1A met een bed van 1,25.Dus echt lepeltje,lepeltje,Zodra het mogelijk was naar app 6b,Grote veranda met bed van 2.50 mtr:) Dagelijks shuttle naar zusterhotel Legends. Snorkelen bij de kliffen stelt m.i niets voor.Wel leuk om de barracudavissers bezig te zien sochtends. Eten (wij hadden all in) is qua drankjes top,maar eten is heel kleinschalig. Soep voor,dan kip of vis met een schepje bonen en cakeje toe.Naar ons idee niet de meerprijs waard. Zijn wel weg geweest met een vriendelijke taxichauffeur met als standplaats naast het kleine supermarktje links tegenover het hotel. Hier kan je gerust mee weg voor een redelijke prijs. Toffe vent die je alles kan vragen.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Ton19-09-2015

mooie plek

Samsara.om stil van te worden. Een basic top hotel. Elke dag wordt de kamer gedaan, leuk personeel van tuinman tot bartender. simpel eten, echt hollands ontbijt kan....snee bruinbrood, kaas er op (naar kaasplakjes kun je vragen mischien kaasschaaf meenenem.) elke dag gratis shuttel naar zusterhotel leggends. mooi strand maar veel verkopes. Met een paar andere nederlanders een boattrip met captain clarke gean, mooi gesnorkeld. Meer over. owaiwen is een van de beste bartenders. trips deden we met een plaatselijk buro. voordeleig en soms in het nederlands. er wordt je wel wiet aangeboden. aanrader om eens kreeft buiten de deur te eten is Murphies. in de ochtend bellen, dan haalt hij de kreeft vers uit de zee. wij betaalden ongeveer 20 euro voor een hoofdgerecht, lagen ruim 2 kreeften op bord. bier 2 euro en col 0,80 eurocent. betaal in jamaicaanse dollars . zorg dat je die op hebt als je gaat, niet uit voeren.

Gereisd met partner in september 2015

• 3J.F.09-09-2015

Zeer teleurstellend

oud, vervallen, sfeerloos, vies, echt vergane glorie. Zaten net de recensies te lezen die positief waren, wij zien het niet iig.

Gereisd met partner in september 2015

• 8Annelies04-09-2015

Relaxed

Een ietwat verouderd hotel,maar wel heel gezellig en het personeel gewoon toppie. Het eten typisch jamaicaanse en wat we kregen was lekker , wat te vet maar is normaal hier, doir t kleinschalige ook niet heel veel keus maar voldoende. Geen strand maar een rotsplatform waar je heerlijk kunt vertoeven, jammer van de vergammelde bedden, verder heerlijk de zee ook geweldig

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Makarel20-07-2015

Lekker plekje!

Wij hebben voor Samsara gekozen, omdat dit een wat goedkopere accommodatie was. Maar prijs/kwaliteit is Samsara echt een super hotel. Wij zaten in een huisje in de tuin - wakker worden met het gekwetter van vogels en af en toe luieren in een hangmat met een boek. Heel prettig. Doordat er geen strand is is het overdag ook lekker rustig rond het hotel, maar wil je naar een zandstrand dan kan je gewoon een busje pakken naar het zusterhotel Legends. Wij zaten All Inclusive. Dit was prima, maar we zijn ook geregeld buiten de deur gaan eten. Er zijn een paar erg leuke en lekkere restaurants direct in de buurt. 'Ciao' was onze favoriet en ook bij 'Rockhouse' hebben we heerlijk gegeten en gezeten. Het centrum is 30min lopen. De weg die tussen het hotel en de tuin ligt is een beetje druk, maar er staat een super lieve man om te helpen met oversteken. En zo is ook de rest van het personeel - erg aardig en behulpzaam!

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Erwin en Asnath26-04-2015

Uitstekend basic hotel

Goed basic hotel met vriendelijk personeel. In heel Jamaica is het bijna regel om bij (elke) activiteit een fooi te geven. Hotel ligt aan een zeer drukke weg, dus je moet behoorlijk goed opletten als je een wandeling wilt maken naar andere dorpen.

Gereisd met partner in april 2015

Hotel Samsara info