Hotel Samsara

JamaicaJamaicaNegril

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Samsara voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 7 reviews
+54/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 7 reviews
  • 8Waardering

0Tonen op kaart

7 Reviews over Samsara

• 7Judy Heerooms15-01-2011

Heel mooi en heerlijk rustig

Heerlijk hotel, met zeer ruime kamers! Airco hadden we niet geboekt maar absoluut niet nodig gehad. Enige wat wij misten was een mini-koelkast in de kamer, maar dat was het enige. Geen all inclusive genomen, ontbijt was wel duur! Maar schuin aan de overkant zit een kleine toko (Choices) waar je prima kunt ontbijten. Door geen all incl. juist veel leuke tentjes ontdekt, wat wij hoorden was het eten niet heel fantastisch bij Samsara. Maar wel heerlijke drankjes! Ook lekker rustig. Bij zusterhotel Legends was een heel klein strandje waar het veel toeristischer was.

• 8marielle&daan22-07-2010

Super

Super rustig hotel! Heerlijk kunnen genieten, heerlijk eten. Super cocktails! TIP ! We hebben all inclusive bijgeboekt in het hotel, dit was zeker de helft goedkoper dan dat je direct via je reisorganisatie boekte. Kamers waren goed, lekker groot bed, prima douche.

• 7Hellen25-02-2010

Heerlijk rustig hotel

Samsara ligt ongeveer 1km van het centrum van Negril. Een leuk plaatsje met oa souvenirswinkeltjes, een craftsmarket en restaurantjes. Je kunt het lopen, maar een taxi kost je ongeveer 3 euro. De kamer die wij hadden was meer een hutje. Een knus 8-hoekig huisje met uitzicht over de zee. De kamer was gedateerd ingericht, maar wel prima in orde. Overal horren tegen muggen en aan het dak hing een enorme fan. Prima bed (wel klein) en sanitair.

Je hebt de mogelijkheid om all inclusive te verblijven. Je kunt dan gebruik maken van het buffet in Samsara of Legends (zusterhotel, aan de strip van Negril). Er is een busje dat je heen en weer brengt. Het eten is prima, maar eenvoudig. Je kunt ook a la carte bestellen.

Door de ligging op de klif heb je een prachtig uitzicht. Je kunt van de klif de zee induiken, maar er is ook een zwembad en spa. Er is geen strand. Daarvoor kun je naar Legends gaan. Vanwege de klif-ligging is het hotel niet geschikt voor kleine kinderen, dus heerlijk rustig!

• 9Paul en Olga13-02-2010

Heerlijk hotel

We hadden 3 weken Legends geboekt maar toe we na de tweede dag Samsara zagen hebben we het omgezet. Dit was zo geregeld. Vriendelijk personeel prima kamers, heerlijke zwembaden en ook het eten is netjes verzorgd. Je kunt het niet vergelijken met een RIU hotel maar dit is veel kleinschaliger en persoonlijker!! Heerlijke vakantie gehad en zeker een aanrader. Wel zijn de excursies erg duur ten op zichten van andere eilanden. Reisleidster Ellen is ook erg vriendelijke en behulpzaam.

• 8marika16-12-2008

prima voor t geld

wij zijn eind november hier een week geweest, prima voor die prijs. Kamers met no-airco hebben een fan, werkt ook prima. Nette kamers, genoeg handdoeken, je slaapt en doucht er alleen maar vind ik. Mooie lokatie op de kliff. dit is hetzelfde hotel als Samsara die hier in de beoordelingen staat, de een noemt t zo, de ander Cliff resort. voor info mag je mailen.

• 9Anita10-11-2008

Lekker chill

Ben van 14 tot 21 augustus naar dit resort geweest. Vond het er heerlijk rustig. Eten heb ik er niet zoveel gedaan maar wat ik gegeten heb was lekker. Ik heb af en toe wat bij de dichtsbijzijnde supermarkt gehaald en verder buiten de deur gegeten. Personeel niets op aan te merken en op de Jamaicanen ook niet, ik kon het goed met ze vinden en vond ze heel vriendelijk. Ik vond het een zeer geslaagde week en ben dan ook zeker van plan nog wel eens heen te gaan, de prijs is ook hartstikke mooi. Voor mij wel voor herhaling vatbaar.

• 8carlawierda20-07-2008

Super vakantie gehad.

Zeer relaxte vakantie. Vriendelijke mensen "no problem" bij alles wat je vraagt. Prima net buiten de touristische drukte maar simpel om naar de 7 miles beach te komen met de shuttle bus. Ik ga zeker nog een keer. Zo'n eigen huisje met veranda aan het water heerlijk!!! Genoeg te zien met de taxi ( niet duur) naar de watervallen of Bob marley enz.

Hotel Samsara info

• Adresgegevens