Hotel Royalton Negril

Hotel Royalton Negril

We hebben een aantal aanbieders voor Royalton Negril voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Royalton Negril in het Nederlands

Fantastisch nieuw hotel

Lindy Baltus
19-9-2017

Prachtig hotel. Zeer groot opgezet. Mooie grote kamers en diverse restaurant. Tevens een 'Adult Only' gedeelte. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royalton Negril in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royalton Negril zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royalton Negril scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.