Hotel Rooms on the Beach

Hotel Rooms on the Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°25°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Rooms on the Beach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Rooms on the Beach in het Nederlands

Prima vakantie gehad

Rik en Femke
8-1-2013

Rooms on the beach heeft een centrale ligging, met diverse restaurants in de buurt en op korte afstand van het centrum. Het is slechts een paar minuten lopen voor de reggae-strandfeesten bij Bourbon beach en Alfred's. Rooms ziet er verzorgd en gezellig uit. De kamers zijn prima. Wij hebben geen geluidsoverlast gehad, alleen tijdens de jaarlijkse marathon was er 's ochtends vroeg al harde muziek. Het personeel is vriendelijk. Van het ontbijt moet wel worden gezegd dat het niet veel voorstelt. Voor ons was Negril een onderdeel van een rondreis door Jamaica. Onze ervaring met Rooms in Negril is positiever dan met Rooms in Ocho Rios. Wij zouden hier gerust weer terugkomen.

Gereisd met partner in november 2012

Vreselijk! Kwamen doodmoe thuis

w. broer
9-3-2012

Dit nooit meer.Jammer, want Jamaica is geweldig mooi. Hier word je gek van de herrie; dag en nacht keiharde muziek links en rechts van de accomodatie. Nooit even stilte. Zeker geen plaats voor mensen die ook eens even rustig willen liggen, op je balkon zitten of slapen in de nacht!! Erg jammer, want de accomodatie ligt op zich prachtig.Kamerpersoneel ontzettend schoon en vriendelijk, de rest van het personeel niet altijd.

Gereisd met partner in februari 2012

dieet-ontbijt

schuyt
3-4-2011

De ligging is prima aan het strand, kamers zijn mooi en worden goed schoongehouden. Het restaurant is een soort kantine met plastic stoeltjes. Het ontbijt is werklijk om te huilen, kan beter verkocht worden als alleen logies. Personeel bij ontbijt niet al te prettig en achter de receptie staat een hork van een receptionist.

Gereisd met partner in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie ligging!!

Yvonne
12-1-2010

Drie nachten in dit hotel verbleven ivm afsluiting rondreis. Hotel Rooms, nog niet zo lang geopend, te merken aan de schone luxe (Jamaicaanse begrippen) (bad)kamers. Hotel ligt direct aan het prachtige strand, tussen alle andere hotels die Negril rijk is.

Restaurant niet echt bijzonder, door stroomuitval hebben we ongeveer 2 uur op ons eten zitten wachten! Er zijn vast mooiere en betere hotels aan het strand, maar die kosten vast ook meer!

Zwembad niet echt bijzonder, maar toch fijn om er bij te hebben. Douchjes bij het strand, ideaal!! en veel ligbedden.

Tips: -Rick's cafe, ligt buiten het centrum, dus neem een taxi of huur een auto, echt geweldig cafe met prachtig uitzicht over zee. - Huur een jetski, je kunt wilde dolfijnen spotten bij de rotsen!!!

Gereisd met partner in november 2009

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

• AdresNorman Manley Blvd 00001(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rooms on the Beach in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rooms on the Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.