Hotel Riu Palace Tropical Bay

Hotel Riu Palace Tropical Bay

7.4Goed

Jamaica, Jamaica, Negril

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Tropical Bay voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

145 reviews over Hotel Riu Palace Tropical Bay

• 2019
    6Danny R.01-12-2019

Geen Palace waardig !

Wij hebben dit hotel bezocht in 2016, de absolute top op alle vlakken! Wij verblijven er nu van 22/11 tot 10/12/2019, alles is gerenoveerd en op het eerste zicht een teleurstelling en niet meer gezellig, het restaurant lijkt op een refter, eten is vrij goed maar geen afwisseling meer, kamers en rond het hotel zijn proper en personeel is vriendelijk, onze grote ergernis is hier de dresscode van heel wat gasten in het restaurant, natte haren,half naakt of in zwemkledij.... alles kan hier en niemand die ingrijpt, in de lobby komen jonge meisjes in een string voorbij, onrespectvol !! Thema restaurants hebben geen meerwaarde meer, ontzettend veel lawaai aan het zwembad, Amerikanen vinden het blijkbaar normaal om naar elkaar te schreeuwen, enkel aan het strand kan je soms wat rust vinden. Zo lang de Amerikanen maar met dollars gooien is alles in orde en mag alles, totaal geen Palace meer waardig en voor ons de laatste keer.

Gereisd met partner in november 2019

• Oude reviews

9Evraerts r01-12-2016

Gewoon geweldig

lekker chillen rusten soms wat wandelen zwemmen suppen snorkelen eten drinken echt genieten .praatje maken met de manager welke heel close is met de gasten om een goed beeld te hebben van het reilen en zeilen van alles

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Robin13-06-2016

Ontspannen vakantie! Yah-man

2 weken hier verbleven. Vanaf het vliegveld is het ongeveer 5 kwartier rijden maar vonden wij niet erg want het is een mooie rit. Personeel is meestal vriendelijk. Alleen vrouwelijk bedienend personeel komt soms wat chagrijnig over. Kamers goed schoon, worden 2x per dag gedaan en dan komt er ook nog iemand de minibar bijvullen. Personeels blij als je ze af en toe een dollar geeft. Zwembad is oke. Die met de bar komt wat viezer over omdat het water een paar grader warmer is en er in het zwembad wordt gedronken. Veel Amerikanen kunnen eind vd middag wat luidruchtig worden maar had ik niet zoveel last van als je dan weer op het strand zat. Strandverkopers werden wat vervelend maar ze moeten langs de zee blijven en als je vriendelijk nee zegt is het ok. Goede uitvalsbasis voor excursies naar Mayfield Falls en Appleton. Wij zaten in het laagseizoen dus zonnebedden in overvloed. Buffet eten goed, niet fenomenaal. In de restaurants lekker eten, wel 2 dagen vooruit reserveren.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9freddy en vera24-02-2016

fantastisch

alles is er perfect , vriendelijk personeel , mooie kamers , mooi strand

Gereisd met partner in februari 2016

• 9werner dehaes01-01-2016

fantastisch

12 dagen hier verbleven,leuk hotel,vriendelijk personeel(ook zonder tips te geven),geweldig animatieteam,kortom een vakantie die we zeker nog eens terug doen

Gereisd met partner in december 2015

• 10Dorien19-09-2015

Om nooit meer te vergeten!

Wij verbleven 11 dagen in Riu Palace.

Mooie, ruime en verzorgde kamers. Hadden een suite met zeezicht, prachtig! Eten top! Keuze in overvloed! (en niet altijd kip en kip met kip zoals sommige hier mee delen!) Tenslotte kies je nog altijd zelf wat je op je bord legt! ;-) Personeel heel vriendelijk! Knap strand, veel bedjes, altijd ambiance! Veel uitstappen die het hotel te bieden heeft, aanrader!

Wij hebben heel erg genoten van onze vakantie en gaan er zeker nog eens terug!!!

Gereisd met partner in september 2015

• 8marc mc gowan15-06-2014

leuke vakantie achter de rug

wij hadden gekozen om opnieuw naar dit hotel te gaan omdat het strand en de zee echt geweldig is. veel is er niet veranderd in die 4 jaar, de gebouwen zijn nog steeds hetzelfde en het strand nog altijd super. iedere morgen word het strand opgeruimd. het zwembad is ingenomen door een hele horde Amerikanen die daar enkel jammer genoeg komen om te zuipen en lawaai te maken. er zijn nog heel weinig Europeanen in dit hotel. er is blijkbaar ook een nieuw management die nu toch wat orde op zaken stelt volgens ik vernomen heb. het eten is zeker 1 van de beste palace restaurants waar ik gegeten heb. de mensen die er werken zijn zeer goed en altijd bereidt om een babbel te doen of je te helpen. kamers worden mooi gekuist en minibar word dagelijks gevuld. op het strand lopen er wat handelaars met kleren en sigaren en sigaretten maar die vallen je echt niet lastig en komen nooit naar je toe, je moet altijd zelf gaan als je iets wil zien of kopen. excursies zijn ver. palace, nee. goed hotel zeker.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Maud16-12-2013

Heerlijke plek, geen 5 sterren..

' TB' is een groot hotel, met achterstallig onderhoud,verdeeld in gebouwtjes, liggend aan drukke weg. Direkt buiten resort een ' marktje'; opdringerige manier van verkopen, nare sfeer! Verder op loopafstand niets te doen. Kamer met klein balconnetje is prima; douche in bad met moeilijke instap (+beugels). (Te?) vaak schone handdoeken, nette schoonmaak. Strand is eindeloos!! Wel muzikanten en verkopers (hasj) de hele dag maar ach...Ruim voldoende ligbedden, langzaam aflopend helder water. 1 zwembad is voor de bar, andere zwembad ondiep (echt zwemmen kan niet). Jacuzzi kapot. Kinderbad te diep voor peuters. Personeel vrolijk, ' in ' voor een geintje; enkele obers stonden te wachten op fooi.Buffetten prima, veel keuze maar weinig variatie. A la carte restaurants geweldig; 4 avonden perfekt gegeten en bediend. Dagelijks luidruchtige show en nergens een plekje om 's avonds rustig te zitten. Heerlijke week ( met regenbuien en wolken) maar geen 5 sterren (meer?)

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 6carola_127-10-2013

Hotel heeft zijn beste tijd gehad

De openbare ruimte zoals entree, tuinen etc worden keurig schoongehouden. De schoonmaak van de kamers laat te wensen over (haren, kledingstukken van vorige gasten, ongedierte. Het avond eten in het buffetrestaurant is redelijk, het ontbijt is goed. Bloody Bay staat bekend als het mooiste strand van Jamaica, maar ben je in Mexico geweest is het niet zo bijzonder. In oktober 's-avonds last van muggen. Tijdens het ontbijt in de openlucht last van vliegen. Bij klachten kun je terecht bij de receptie, er wordt alleen niets meegedaan. Al het overige personeel en verkopers op het strand zijn zeer vriendelijk (Ja man, Respect, Relax).. Kingston en de Dunn watervallen zijn vanaf dit hotel alleen via een 2-daagse reis te boeken. De YS watervallen zijn hiervoor een goede vervanging. Al met al een geweldig land, fijne vakantie maar het hotel laat te wensen over. Opmerking: boek niet met 3 volwassenen op een kamer want de derde persoon gaat met slaaptekort en rugklachten naar huis.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 6Ben Brouwers28-07-2013

Voldeed niet aan de verwachting

We waren eind Mei in dit resort, de tweede week in Grand Bahia principe In Runaway Bay'. De kamers van Riu TR Bay zijn oud bollig en vochtig (worden wel goed schoon gehouden) wij zaten aan de buiten (zijkant) van het resort waar de tuinen totaal niet onderhouden werden dus uitzicht een wildernis en veel last van muggen. Van de openbare dames toiletten kon er niet 1 op slot. Alla carte rest goed tot uitstekend , buffet restaurant gewoonweg slecht. De bediening van het personeel zeer vriendelijk en altijd in voor een grapje Kortom voor ons niet meer dan een 4 sterren resort van middelmatige klasse. Het land zelf is geweldig en prachtig te noemen, diverse excursies gedaan die veelzijdig en goed zijn. Lees ook verslag Bahia Principe Runaway Bay.

Gereisd met partner in januari 2013

Hotel Riu Palace Tropical Bay info