Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°25°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Tropical Bay voor je op een rij gezet:

141 reviews over Hotel Riu Palace Tropical Bay in het Nederlands

Gewoon geweldig

Evraerts r
1-12-2016

lekker chillen rusten soms wat wandelen zwemmen suppen snorkelen eten drinken echt genieten .praatje maken met de manager welke heel close is met de gasten om een goed beeld te hebben van het reilen en zeilen van alles

Gereisd Met partner in mei 2016

Ontspannen vakantie! Yah-man

Robin
13-6-2016

2 weken hier verbleven. Vanaf het vliegveld is het ongeveer 5 kwartier rijden maar vonden wij niet erg want het is een mooie rit. Personeel is meestal vriendelijk. Alleen vrouwelijk bedienend personeel komt soms wat chagrijnig over. Kamers goed schoon, worden 2x per dag gedaan en dan komt er ook nog iemand de minibar bijvullen. Personeels blij als je ze af en toe een dollar geeft. Zwembad is oke. Die met de bar komt wat viezer over omdat het water een paar grader warmer is en er in het zwembad wordt gedronken. Veel Amerikanen kunnen eind vd middag wat luidruchtig worden maar had ik niet zoveel last van als je dan weer op het strand zat. Strandverkopers werden wat vervelend maar ze moeten langs de zee blijven en als je vriendelijk nee zegt is het ok. Goede uitvalsbasis voor excursies naar Mayfield Falls en Appleton. Wij zaten in het laagseizoen dus zonnebedden in overvloed. Buffet eten goed, niet fenomenaal. In de restaurants lekker eten, wel 2 dagen vooruit reserveren.

Gereisd Met partner in mei 2016

Gereisd Met partner in februari 2016

fantastisch

werner dehaes
1-1-2016

12 dagen hier verbleven,leuk hotel,vriendelijk personeel(ook zonder tips te geven),geweldig animatieteam,kortom een vakantie die we zeker nog eens terug doen

Gereisd Met partner in december 2015

Om nooit meer te vergeten!

Dorien
19-9-2015

Wij verbleven 11 dagen in Riu Palace.

Mooie, ruime en verzorgde kamers. Hadden een suite met zeezicht, prachtig! Eten top! Keuze in overvloed! (en niet altijd kip en kip met kip zoals sommige hier mee delen!) Tenslotte kies je nog altijd zelf wat je op je bord legt! ;-) Personeel heel vriendelijk! Knap strand, veel bedjes, altijd ambiance! Veel uitstappen die het hotel te bieden heeft, aanrader!

Wij hebben heel erg genoten van onze vakantie en gaan er zeker nog eens terug!!!

Gereisd Met partner in september 2015

leuke vakantie achter de rug

marc mc gowan
15-6-2014

wij hadden gekozen om opnieuw naar dit hotel te gaan omdat het strand en de zee echt geweldig is. veel is er niet veranderd in die 4 jaar, de gebouwen zijn nog steeds hetzelfde en het strand nog altijd super. iedere morgen word het strand opgeruimd. het zwembad is ingenomen door een hele horde Amerikanen die daar enkel jammer genoeg komen om te zuipen en lawaai te maken. er zijn nog heel weinig Europeanen in dit hotel. er is blijkbaar ook een nieuw management die nu toch wat orde op zaken stelt volgens ik vernomen heb. het eten is zeker 1 van de beste palace restaurants waar ik gegeten heb. de mensen die er werken zijn zeer goed en altijd bereidt om een babbel te doen of je te helpen. kamers worden mooi gekuist en minibar word dagelijks gevuld. op het strand lopen er wat handelaars met kleren en sigaren en sigaretten maar die vallen je echt niet lastig en komen nooit naar je toe, je moet altijd zelf gaan als je iets wil zien of kopen. excursies zijn ver. palace, nee. goed hotel zeker.

Gereisd Met partner in Wed May 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke plek, geen 5 sterren..

Maud
16-12-2013

' TB' is een groot hotel, met achterstallig onderhoud,verdeeld in gebouwtjes, liggend aan drukke weg. Direkt buiten resort een ' marktje'; opdringerige manier van verkopen, nare sfeer! Verder op loopafstand niets te doen. Kamer met klein balconnetje is prima; douche in bad met moeilijke instap (+beugels). (Te?) vaak schone handdoeken, nette schoonmaak. Strand is eindeloos!! Wel muzikanten en verkopers (hasj) de hele dag maar ach...Ruim voldoende ligbedden, langzaam aflopend helder water. 1 zwembad is voor de bar, andere zwembad ondiep (echt zwemmen kan niet). Jacuzzi kapot. Kinderbad te diep voor peuters. Personeel vrolijk, ' in ' voor een geintje; enkele obers stonden te wachten op fooi.Buffetten prima, veel keuze maar weinig variatie. A la carte restaurants geweldig; 4 avonden perfekt gegeten en bediend. Dagelijks luidruchtige show en nergens een plekje om 's avonds rustig te zitten. Heerlijke week ( met regenbuien en wolken) maar geen 5 sterren (meer?)

Gereisd Met oudere kinderen in december 2013

Hotel heeft zijn beste tijd gehad

carola_1
27-10-2013

De openbare ruimte zoals entree, tuinen etc worden keurig schoongehouden. De schoonmaak van de kamers laat te wensen over (haren, kledingstukken van vorige gasten, ongedierte. Het avond eten in het buffetrestaurant is redelijk, het ontbijt is goed. Bloody Bay staat bekend als het mooiste strand van Jamaica, maar ben je in Mexico geweest is het niet zo bijzonder. In oktober 's-avonds last van muggen. Tijdens het ontbijt in de openlucht last van vliegen. Bij klachten kun je terecht bij de receptie, er wordt alleen niets meegedaan. Al het overige personeel en verkopers op het strand zijn zeer vriendelijk (Ja man, Respect, Relax).. Kingston en de Dunn watervallen zijn vanaf dit hotel alleen via een 2-daagse reis te boeken. De YS watervallen zijn hiervoor een goede vervanging. Al met al een geweldig land, fijne vakantie maar het hotel laat te wensen over. Opmerking: boek niet met 3 volwassenen op een kamer want de derde persoon gaat met slaaptekort en rugklachten naar huis.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Voldeed niet aan de verwachting

Ben Brouwers
28-7-2013

We waren eind Mei in dit resort, de tweede week in Grand Bahia principe In Runaway Bay'. De kamers van Riu TR Bay zijn oud bollig en vochtig (worden wel goed schoon gehouden) wij zaten aan de buiten (zijkant) van het resort waar de tuinen totaal niet onderhouden werden dus uitzicht een wildernis en veel last van muggen. Van de openbare dames toiletten kon er niet 1 op slot. Alla carte rest goed tot uitstekend , buffet restaurant gewoonweg slecht. De bediening van het personeel zeer vriendelijk en altijd in voor een grapje Kortom voor ons niet meer dan een 4 sterren resort van middelmatige klasse. Het land zelf is geweldig en prachtig te noemen, diverse excursies gedaan die veelzijdig en goed zijn. Lees ook verslag Bahia Principe Runaway Bay.

Gereisd Met partner in januari 2013

Prachtig resort, zeer goede service.

Monique en Bart
18-6-2013

Met prijsvechter (perfect) voor een huwelijksreis naar Jamaica afgereisd. Perfecte vakantie beleefd in een heerlijk resort. Fijne , betrokken, reisleidster van touroperator (Ellen). Veel gezien en gedaan en dank zij Joan (wandelende WikiPedia) kreeg dit een extra dimensie. Natuur in de Blue Mountains is ronduit overweldigend. Zeker een aanrader. Ik lees soms negatieve beoordelingen en vraag me af of die personen wel van het resort zijn afgeweest (?) We hebben ons geen moment onveilig gevoeld alhoewel je in Kingston niet zomaar overal terecht kunt. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Fri May 31 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Tropical Bay in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Tropical Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.