Hotel Riu Negril

Meer hotelinfo

215 reviews over Hotel Riu Negril

• 8Vanessa25-06-2019

Super

Super mooi verblijf! Lekkere cocktails, lekker eten! Leuke uitstappen gedaan! Voor herhaling vatbaar!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Fam Broersma13-04-2019

Relaxe, one love, geweldig

We hebben hier met onze familie een super vakantie gehad! (2 50+ en 2 30+). Best huiverig vertrokken na de slechte recensies de laatste tijd. Maar ik herken deze echt niet. 14 dagen geweldig gegeten, een geweldig entertainment team die ons zelfs kwamen uitzwaaien. Schone kamers en sanitair en gezellig personeel! Als ik dan een minpuntje moet benoemen is het de poolbar. Die kan er na een aantal regenbuien wat vies uitzien. Maar op heldere dagen niets aan de hand.

We gaan zeker nog eens terug! Mensen die klagen over dit Riu hotel moeten wellicht gewoon meer betalen voor een palace. Van de clubhotels in the Caribean staat deze wel in de top van ons lijstje.

Met vrienden

• 10Simone Ruijsch09-04-2019

Klein stukje paradijs op aarde.

Mensen waren erg vriendelijk. Alles zag er netjes en verzorgd uit. Niet geheel onbelangrijk maar ook schoon! Het is een klein stukje paradijs op aarde.

• 6Net11-01-2019

Voor ons geen rui negril meer

Het net niet hotel zo zou ik het het omschrijven . De ligging aan het strand is mooi maar buiten het resort is niks te beleven . Animatie is echt niet meer van deze tijd ze doen zomaar wat en het vermaakt is zo slecht dat je er bijna om zou gaan lachen . Eten was zeer matig veel te veel van alles maar erg weinig dingen die echt lekker waren jammer . Het eten in het steakhouse was wel lekker maar wil je daar kunnen eten dan moet je echt om 19.00 in de rij gaan straan anders heb je pech . De kamers zijn op zich netjes het bed vonden wij goed . Er zijn alleen geen liften in het complex voor ons geen probleem maar voor iemand die moeilijk ter been is wel . De kamer werd goed schoongemaakt daartegen zijn de toiletten in het resort ronduit smerig . En er werken mensen genoeg maar het ontbreekt aan leiding het is net de animatie ze doen zo maar wat . In het zwembad waar de bar is zou ik wegblijven best gezellig maar niet echt schoon .

Met oudere kinderen

• 2018
    6Ireen Vossen04-11-2018

Overweeg je locatie en RIU Negril keuze

Riu Negril is goed maar lang geen 4.5 ster. Naar ons gevoel eerder 3 sterren. Animatie is chaotisch en doen, wat en wanneer ze zelf willen, ze noemen dit flexibel. Overdag worden de activiteiten meestal aangegeven, maar het blijft verrassend. Dan heb je in 1 keer een lekkere lunch op het strand (waar je bij toeval bij uitkomt), of een foam-pool party, de week erna op de zelfde dag gebeurt er niets. 'savonds speelt er soms een vreselijke band, die dringend een soundmixer nodig heeft. Schoonmaak was niet zoals we van RIU gewend zijn, vooral de badkamer kan schoner, soms werden alleen de handdoeken vervangen. Locatie Bloody Bay beach is afgelegen maar goed, wel met veel zeewier, zoek je paadje erom heen. Ter hoogte van de massages is een goede plek. Pas op in het zeewier zitten zee-egels! Relaxpool bij gebouw 2 is een plus in het regenseizoen. Helaas wisten we niet dat in Augustus regenseizoen was, RIU Negril had elke middag vanaf +/-13

• 8Jolanda18-09-2018

Heerlijk, ontspannen vakantie op prachtig resort.

Super mooi gesitueerd resort! Een paar stappen van het strand verwijderd. Zwembaden hebben wel wat renovatie nodig. Er zijn vier verschillende thema restaurants waar je zonder reservering terecht kunt. Top is het personeel. Kamermeisje, tuinman, serveerster, barman, entertainer of receptioniste....het maakt niet uit. Iedereen is vriendelijk en belangstellend.

• 5Mieke14-06-2018

Nooit meer

Druk, te weinig schaduwrijke plekjes op strand , oude ligbedden , geen parasols. Vanaf ochtendgloren lopen mensen met hun drink(collecte)bus rond , om maar geen druppel bier te hoeven missen. Geen 3 sterren waard. Eetzaal was grote vreetschuur met slechte akoestiek waardoor je ziek werd van kabaal. Zag er in laatste gebouw vies uit met veel vuil achter verbindingsdeur kamer en kamer rook naar schimmel. Al met al geen fijn hotel om tot rust te komen en zeker geen aanrader.

• 9Katja brands10-02-2018

Top vakantie

Wat een super hotel! Heerlijk eten, leuk Vermaak. Alles all in en kamers zijn mooi en Lux. prachtig land en heerlijke temperatuur. Als het regent blijf je gewoon buiten lopen. Niet verwacht dat het zo’n mooi land met cultuur was. Bezoek aan bon Marley is een pre... excursies zijn wle prijzig maar wordt daar goed besteed .

• 2017
    9nico bijl13-11-2017

Heerlijk ruim opgezet all-inclusive resort

Riu Negril is een aanrader! Zeer goed eten, ruim van opzet, en je kunt rust vinden in blok 3 en 4. Wil je centraler en wat meer levendigheid om je heen, boek dan voor blok 1 of 2. Superfijn personeel, leuk animatieteam en natuurlij de zingende bartender Paul, die heerlijke cocktails maakt. Wij gaan zeker terug! Yahman!

• 8Liesbeth05-08-2017

Geweldig hotel

Een geweldig leuk hotel, net gerenoveerd, mooie kamer, leuke animatie en goede restaurants. De zwembaden zijn niet extreem groot, maar wel een geweldig langgerekt strand. Een nadeel is de bar in t zwembad; Canadezen noemen dit niet voor niets de 'pee-bar'. Er is overigens nog een zwembad waar gelukkig geen bar is.

Met oudere kinderen

7 tips over Hotel Riu Negril

• Van den Bossche, 22-02-2014

3 thema restaurants waar je 2 dagen op voorhand moet boeken. Ok, maar het buffet met zijn showcookings was lekkerder. Op zondag de gospel church in Negril bezocht. Schitterend!! Zang, dans, muziek, een stap terug in de tijd. Echt de moeite waard. Excursies duur en niet altijd prijs/ kwaliteit. Ondanks wat minpunten toch een mooie , ontspannende vakantie gehad.

• Jan, 25-11-2012

Het hotel beschikt niet over huurauto's. Die kunnen eventueel vanuit Montego Bay worden gebracht. Minimale huur twee dagen voor US$ 180,-

• michschif, 29-10-2013

Rick's Cafe van de rots afduiken. Wandeling naar het andere Riu hotel

1 vraag over Hotel Riu Negril

• Ellen, 01-07-2014

gids Pancho of jetairteam Belgie -Nederland

Kan iemand me helpen aan het contactadres van gids Pancho,een beelg uit Mechelen die nu in Jamaica woont...of de email van het jetairteam of thomas cook of dergelijke voor Belgie of nederland? Alvast bedankt!!

ellenvandevelde1969, 23-01-2015

Helaas is ondertussen de gids overleden , heb nog wel even met hem kunnen contact maken , maar helaas hebben we elkaar niet meer kunnen ontmoeten , grtjs Ellen

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Italiaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats