7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Merril's Beach Resort II voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Merril's Beach Resort II in het Nederlands

Verwacht geen grote luxe

lusi
30-7-2013

Prachtige kamer, vriendelijk personeel. Prachtig strand. Het eten stelde niet veel voor. Het waren geen echte buffetten zoals vermeld. Voor lunch kregen we een hamburger met een broodje en that's it. Uitstap naar Ricks cafe was leuk

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Basic, maar goed

Kurt Chaffart
30-5-2012

Een klein hotel maar met een paar goede troeven. Kamers zijn groot maar gedateerd, worden zeer net gehouden. Eten is lekker maar (zeer) beperkte keuze, in brochures staat dat er bufetten zijn maar... verwacht daar niet veel van, toch iedere maaltijd een lekker bord gegeten. Service zou constanter moeten zijn, soms topservice (5* waard) soms veel minder, afhankelijk van wie op dienst is. Hoofdmedewerker bar/resto is een drama, hij is meer bezig met "extra" service te voorzien voor bepaalde klanten dan met zijn job. Regelmatig waren bepaalde zaken niet meer voorradig , slecht management. Strand prachtig, tijdens laag seizoen waren de 2 andere hotels zelfde keten gesloten, dus kon je geen gebruik maken van de faciliteiten. Aanrader voor mensen die excursies willen maken zijn de tours georganiseerd door Kevin en Chris die samenwerken met hotel.

Gereisd Met partner in januari 2012

me like

patricia
19-11-2011

Merrils beach I, II, III zijn één geheel, wat maakt dat je keuze kan maken waar je gaat zonnen, ontbijten, lunchen of dineren. Zelf verkies ik I, kleinschalig, strandbar met reggae muziek tot 22u, voldoende ligstoelen, mooi strand, security, day and night. Happy people van kamermeisjes tot tuinman. Ruime kamers, heel erg netjes, echt real feeling caraiben verblijf. No big resort stuff. Heb er een heerlijke vakantie doorgebracht. Ya man

Gereisd Met vrienden in november 2011

Top

Shirley
17-5-2009

hotel met toppersoneel

Knus hotel, wij hadden eerst Merrils 3 geboekt, maar omdat ze bezig waren met renoveren hebben ze ons naar Merrils 2 geplaatst en dat vinden we helemaal niet erg, want wij vinden Merrils 2 zelfs top. Het is erg schoon, kamers zijn ruim, personeel geeft je een echt vakantiegevoel door altijd vrolijk te zijn en te zingen. Merrils 1,2,3 liggen centraal mbt de barretjes a/h strand. Erg leuk, zeker als je van reggae houdt. Wij hadden zelf geen overlast waardoor je niet meer kon slapen. We sliepen zelfs heerlijk. En als er verkopers aan het strand bij je langskomen gewoon vriendelijk "No Thanks Mon" zeggen. Je vakantie wordt dan "No Problem"

Gereisd Met partner in mei 2009

Gereisd Met partner in juli 2008

Hallo, we raden de huisjes in de 900 en 8oo af omdat er de

A. Strick
24-2-2008

Hallo, we raden de huisjes in de 900 en 8oo af omdat er gewerkt word aan een boot Veel herrie geduurende de dag Het begint s,ochtends vroeg al Voor de rest prima hotel en prima service Als je niet voor het blowen komt, zeg dan krachtig nee Iedereen handelt in wiet Ook het personeel handeld hierin

Gereisd Met partner in februari 2008

Gezellig hotel

Jolanda Poth
30-1-2008

Gezellig hotel. Wij zijn hier 3 dagen geweest. het was wel de drukste badplaats. Het echte Jamaica vindt je hier niet. Wel een heerlijk strand waar je lekker zo in kunt lopen. Eten was ook goed, geen klagen.

Gereisd Met partner in januari 2008
2007

We zijn net terug van een schitterende vakantie naar We in

Jolanda Fieret en Peter d'Hert
30-12-2007

We zijn net terug van een schitterende vakantie naar Jamaica. We hadden een kamer in Merril's II en die was groot en schoon, maar meubilair en badkamer dringend aan vervanging toe. Dit geldt over het algemeen voor heel het hotel. De ligging is perfect: direct aan het strand en een prachtige tuin. Eten en drankjes zijn goed en het pluspunt is dat je ook bij Meril's I en III kunt eten. Je moet wel op tijd aanwezig zijn bij de buffetten. De lunch is bijvoorbeeld van 12.00-14.30, maar als je om 14.00 uur komt heb je grote kans dat alles al op is. Tevens is er naast Merril's II een terrein dat wordt gebruikt om te feesten, dus regelmatig snoeiharde muziek tot vroeg in de morgen. Als je van rust houdt, kies je beter voor Merril's I of III. Op het strand ook veel leuke tentjes waar je lekker kunt eten, dus ga zeker ook eens buiten het hotel. Een echte aanrader is Rasta Mikey (echt betrouwbaar), eigenaar van de boot One Love. Hij doet tripjes op zee en naar het binnenland. Boot ligt voor hotel

Gereisd Met partner in december 2007

wij zijn met onze 3 kids gegaan van, 11 en 2 van 16

myron vogel en willem palyama
15-8-2007

wij zijn met onze 3 kids gegaan van, 11 en 2 van 16. wij vonden het hier echt top. zwembad, met bomen, coctailtjes ophalen, heerlijke muziek erbij, overal reggae en bands op het strand, over strand te lopen naar negril, prachtig. personeel top, vrolijk, en heel aardig, ligt ook aan jezelf. Je kunt bij de anderen ook eten.prachtig strand.gaan zeker terug

Gereisd Anders in augustus 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merril's Beach Resort II in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merril's Beach Resort II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.