Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°25°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Legends Beach Resort voor je op een rij gezet:

99 reviews over Hotel Legends Beach Resort in het Nederlands

fantastisch hotel, mooie rondreizen gehad met hele goede reisgidsen, geweldige heenreis en terugreis gehad alleen jammer van de vertragingen onderweg.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Dicht bij het strand, lokale bevolking em op loopafstand van het stadje.

Minder was een drukke weg en gehorige kamers.

Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijke plek aan t strand

Annelies
13-2-2017

Als je van strand en uitgaan houd dan zit je hier prima. Heerlijk relaxed aan het strand voor een ontspannende en betaalbare vakantie. En wil je opstap dan is het een klein stukje lopen naar links en/of rechts voor verschillende leuke feestjes aan t strand. Ook de lokale mensen zijn vriendelijk en zeker betrouwbaar!!!! Ga juist met deze mensen op excursie en je hebt de mooiste en leukste uitstapjes!

Gereisd alleenreizend in december 2016

Preisdaler

Hecht geen waarde aan luxe

Lis
9-1-2017

De eerste dag schrokken we van het 'simpele' onderkomen. We zaten aan de andere kant van de weg maar werden wel altijd geholpen met oversteken. Het ontbijt is heel summier. Ook savonds is het niet uitgebreid, vaak ongezond. Je moet geen waarde hechten aan eten als je in dit hotel zit. Er zijn veel strandverkopers, maar als je er een praatje mee maakt zijn het vriendelijke mensen. Je kan ook zeggen ' no thanks' dan is het ook prima. Op het gedeelte met de strandbedjes mogen zij niet komen. Heel mooi strand met prachtige zonsondergang. Als je geen luxe hotel zoals RIU wilt, maar back to basic en meer van jamaica wilt zien, dan is dit een goede plek. Voelde ons in negril veilig en je kon makkelijk buitenom het hotel ergens naar toe. In de straat achter het hotel zitten kleine 'shops' waar we water kochten, want flessen water kosten geld in het hotel. Later kwamen we er achter dat je in jamaica gewoon uit de kraan kan drinken. De toeristische attracties liggen vaak wel ver van negril af.

Gereisd met vrienden in december 2016

Heerlijk!

Ann
16-5-2016

Alles is relatief : na twee weken rondtrekken op Jamaica in heel basic hiking lodges zonder warm waters zelfs vind je dit echt heerlijk! Zo zalig: prachtige mooie kamers, heerlijk echt ontbijt, warme douche, vlakbij het strand! Kortom een aanrader voor Negril als je niet enkel en alleen in een topresort wil vertoeven.

Gereisd met vrienden in december 2015

Never nooit weer

Ingrid nieland
27-9-2015

We hadden Legends geboekt voor 16 dagen al-in maar zijn na 5 dagen vertrokken naar een beter hotel. Het eten was mager en niet gevarieerd. Iedere dag lasagne (2x daags) met witte rijst hadden we wel bekeken. Evenzo ook het ontbijt: wit en bruin brood met gebakken ei (daarvoor moet je wel in de rij) de vele strand verkopers ( echt veel) zorgen voor onrust. We waren voor de 10e keer op Jamaica en verschillende ressorts/hotels gezien..... Maar dit was een dieptepunt! Je wilt maar 1 ding ... Weg!!

Gereisd met partner in januari 2015

Goedkoop en toch goed

Patricia
26-7-2015

Legends is een kleinschalig hotel, je kunt hier ook beter all in boeken. Het eten is beperkt maar goed te eten, je hebt niet veel keuze maar het is ook niet het rui keten. Schoonmaak was prima strand was direct aan het restaurant. Wel veel verkopers aan t strand. Er is ook een mall tegenover het resort. Ik vind Jamaica erg prijzig een kop koffie kost je al sne 5 dollar. Op het vliegveld is het nog duurder. Ze willen ook overal een tip voor.

Gereisd met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon een goed hotel!!

bokma
12-7-2015

een net en goed hotel. ruime kamer met balkon en airco. direct aan zee met eigen strand. keuze in eten is niet heel ruim maar was zeker goed.

Gereisd met partner in Fri May 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima accomodatie

Betsie
13-4-2015

Het is prima vertoeven bij hotel Legends, prijs/ kwaliteit verhouding is goed, verwacht niet een luxe hotel, het eten is niet echt uitgebreid maar de smaak is goed. Voor meer luxe moet je naar andere hotels maar dan betaal je veel meer.

Gereisd met vrienden in Thu Mar 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hier komen we terug

Lauran Las
29-9-2014

Geweldige leuke en gezellige accommodatie waar je nog echt gast bent. Zowel management als medewerkers erg gezellig en doen verschrikkelijk hun best om je een echte vakantie te bezorgen. De omgeving rond het hotel is het echte Jamaica, en vanuit het restaurant aan de achterkant van het hotel loop je zo het privestrand op, waar de zonsondergang erg mooi is. Het strand word netjes bewaakt zodat je rustig kunt liggen op je strandbedje en niet veel last hebt van de strandverkopers. Wat betreft prijs/kwaliteit kun je nergens anders beter zijn als bij Legends. Het restaurant is niet echt uitgebreid zoals in de grote hotelketens maar voor iedereen is er wel iets bij en het eten is zeer smakelijk en van goede kwaliteit. Het ontbijt niet echt uitgebreid maar zeker wel het gebakken ei en de omeletten ontbreken niet.Als je voor deze accommodatie kiest boek dan het all inclusive al is het alleen maar voor de coctails en drankjes

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Legends Beach Resort in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Legends Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.