Hotel Legends Beach Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

103 reviews over Hotel Legends Beach Resort

• 2019
    8Willem25-11-2019

Eenvoudig maar goed hotel

Leuk eenvoudig hotel. Heel vriendelijk Personeel en all incl. Is prima verzorgd.

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8peter06-03-2018

een avontuur van a tot z met een geweldige service

fantastisch hotel, mooie rondreizen gehad met hele goede reisgidsen, geweldige heenreis en terugreis gehad alleen jammer van de vertragingen onderweg.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9Rene08-03-2017

Heerlijk rustig en genietend van het strand.

Dicht bij het strand, lokale bevolking em op loopafstand van het stadje.

Minder was een drukke weg en gehorige kamers.

Gereisd met partner in januari 2017

• 7Annelies13-02-2017

Heerlijke plek aan t strand

Als je van strand en uitgaan houd dan zit je hier prima. Heerlijk relaxed aan het strand voor een ontspannende en betaalbare vakantie. En wil je opstap dan is het een klein stukje lopen naar links en/of rechts voor verschillende leuke feestjes aan t strand. Ook de lokale mensen zijn vriendelijk en zeker betrouwbaar!!!! Ga juist met deze mensen op excursie en je hebt de mooiste en leukste uitstapjes!

Alleen gereisd in december 2016

• 6Lis09-01-2017

Hecht geen waarde aan luxe

De eerste dag schrokken we van het 'simpele' onderkomen. We zaten aan de andere kant van de weg maar werden wel altijd geholpen met oversteken. Het ontbijt is heel summier. Ook savonds is het niet uitgebreid, vaak ongezond. Je moet geen waarde hechten aan eten als je in dit hotel zit. Er zijn veel strandverkopers, maar als je er een praatje mee maakt zijn het vriendelijke mensen. Je kan ook zeggen ' no thanks' dan is het ook prima. Op het gedeelte met de strandbedjes mogen zij niet komen. Heel mooi strand met prachtige zonsondergang. Als je geen luxe hotel zoals RIU wilt, maar back to basic en meer van jamaica wilt zien, dan is dit een goede plek. Voelde ons in negril veilig en je kon makkelijk buitenom het hotel ergens naar toe. In de straat achter het hotel zitten kleine 'shops' waar we water kochten, want flessen water kosten geld in het hotel. Later kwamen we er achter dat je in jamaica gewoon uit de kraan kan drinken. De toeristische attracties liggen vaak wel ver van negril af.

Gereisd met vrienden in december 2016

• 9Ann16-05-2016

Heerlijk!

Alles is relatief : na twee weken rondtrekken op Jamaica in heel basic hiking lodges zonder warm waters zelfs vind je dit echt heerlijk! Zo zalig: prachtige mooie kamers, heerlijk echt ontbijt, warme douche, vlakbij het strand! Kortom een aanrader voor Negril als je niet enkel en alleen in een topresort wil vertoeven.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 4Ingrid nieland27-09-2015

Never nooit weer

We hadden Legends geboekt voor 16 dagen al-in maar zijn na 5 dagen vertrokken naar een beter hotel. Het eten was mager en niet gevarieerd. Iedere dag lasagne (2x daags) met witte rijst hadden we wel bekeken. Evenzo ook het ontbijt: wit en bruin brood met gebakken ei (daarvoor moet je wel in de rij) de vele strand verkopers ( echt veel) zorgen voor onrust. We waren voor de 10e keer op Jamaica en verschillende ressorts/hotels gezien..... Maar dit was een dieptepunt! Je wilt maar 1 ding ... Weg!!

Gereisd met partner in januari 2015

• 6Patricia26-07-2015

Goedkoop en toch goed

Legends is een kleinschalig hotel, je kunt hier ook beter all in boeken. Het eten is beperkt maar goed te eten, je hebt niet veel keuze maar het is ook niet het rui keten. Schoonmaak was prima strand was direct aan het restaurant. Wel veel verkopers aan t strand. Er is ook een mall tegenover het resort. Ik vind Jamaica erg prijzig een kop koffie kost je al sne 5 dollar. Op het vliegveld is het nog duurder. Ze willen ook overal een tip voor.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8bokma12-07-2015

Gewoon een goed hotel!!

een net en goed hotel. ruime kamer met balkon en airco. direct aan zee met eigen strand. keuze in eten is niet heel ruim maar was zeker goed.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Betsie13-04-2015

Prima accomodatie

Het is prima vertoeven bij hotel Legends, prijs/ kwaliteit verhouding is goed, verwacht niet een luxe hotel, het eten is niet echt uitgebreid maar de smaak is goed. Voor meer luxe moet je naar andere hotels maar dan betaal je veel meer.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Hotel Legends Beach Resort info