Hotel Hedonism II

• Sauna

9 reviews over Hotel Hedonism II

• 8B en R15-09-2012

Apart

Zeer verouderde kamers wel met alles wat nodig is, geen buiten of balkon. Eten is van goede kwaliteit, vooral de Japanner is een aanrader. Alle watersporten ook duiken zijn inclusief. Het personeel is top, het entertainment team super. Hou er alleen rekening mee dat de mensen die er komen van 18 tot 100 zijn en voor het doel van deze 'spannende' vakantie niet allemaal geschikt zijn. Kijk van te voren naar het avondprogramma op de website van het hotel zodat je de juiste kleding mee kunt nemen voor de thema avonden. Via hotel kun je catamaran doen, een echte aanrader! Buiten hotel is alles duur, excursie van 125 tot 200 dollar. Voor alles willen ze geld zien. Een supervakantie gehad alleen hadden wij op iets meer klasse gerekend wat betreft de gasten die in dit hotel verblijven, het kan soms wat ordinair zijn, er worden ook single mannen toegelaten.....

Gereisd met partner in september 2012

• 9wij2tjes12-06-2011

Onbegrensd genieten

RESORT: Het resort is mooi aangelegd en beschikt over alle (en meer) faciliteiten dan je nodig hebt. Qua "vrijheid" is op Hedo echt alles mogelijk, maar zeker niets verplicht.

KAMERS: De kamers zijn simpel en kunnen na alle jaren wel op een opknapbeurt gebruiken. Verder ontbreekt het in deze aan niets.

ETEN: Aan variatie is hier zeker geen gebrek. Erg uitgebreid ontbijtbuffet. In het all inclusive zit echt alles! Dus ook a la carte bij het Italiaanse restaurant of genieten bij de Japanner. 24/7 kun je eten en drinken wat je wil. Zonder enige uitzondering.

ZWEMBADEN: Zeer schoon en maar liefst 24 uur per dag open!

STRAND: Eigen strand bij het resort welke elke dag opnieuw geharkt etc wordt. TOP!

OVERALL: Voor ons zeker een resort om snel weer eens naar terug te gaan. Let bij het boeken op de grote prijsverschillen bij de verschillende operators!

Gereisd met partner in december 2009

• 8van rode franky03-04-2010

speciaal

het is een speciaal resort met een geweldige sfeer de kamers zijn proper met een zeer groot bed ze zouden wel wat moderner kunnen gemaakt worden het eten is van een goede kwaliteit met zeer vriendelijke bediening het strand is mooie en rustig je kan er ook lange wandelingen doen de poolbar en de hot tub zijn goed onderhouden de animatie is van een hoog niveau WINSTON is geweldig wat die man kan is zelden gezien de watersporten moet je zeker proberen die mensen doen echt alles voor jou als je van een vakantie houd met net dat ietsje meer dan moet je gaan alles kan maar niets moet ps 10 dagen is voldoende wil je meer info je mag altijd mailen

Gereisd met partner in februari 2010

• 7N & R26-04-2008

Na eerder een Couples hotel te hebben bezocht is de prijs/kwaliteit in Hedo2 matig. Het is een verouderd hotel en niet geheel meer van deze tijd. Geboekte kamer niet beschikbaar in eerste instantie, eten van redelijke kwaliteit maar eentonig, iedere dag problemen met zowel de badhanddoeken als de strandlakens. Kamers old fashioned voor deze klasse maar wel schoon en vriendelijke kamermeisjes. Verder komen er veel groepen Amerikanen met een veel te grote ... die zo'n 90% van de gasten uitmaken. Ook het grote verschil tussen het all inclusive karakter met Couples (excursies inbegrepen) maakt dat de prijs/kwaliteit helemaal uit de pas loopt. Het entertainmentgehalte ligt wel op een hoger niveau dan in ander all-inclusive hotels: iedere avond was er wel een band of iets dergelijks. Hinderlijk was het geluid van jetskis die de gasten op het strand kwamen lastigvallen en zeurende drugsverkopers die keer op keer met hun bootjes langs kwamen. Ondanks alles toch een fantastische vakantie.

Gereisd met partner in april 2008

• 8G. Hofs31-03-2008

het is een 18+ resort, dus we kunnen over de kindvriendelijkheid niets zeggen.

Gereisd met partner in maart 2008

• 7Carla06-08-2007

het was onze eerste kennismaking met Jamaica en ook met een resort voor "vrije "koppels. Het was echt geweldig en het voldeed aan al onze verwachtingen. Wij zullen hier zeker volgend jaar weer naar toe gaan. Geweldig service en heel veel vertier. Wat het eten en de rest betreft geld er zeker no limit. In een woord fantastisch. Alles kan en niks is verboden , je moet ook niks alleen kijken mag ook maar ja ...daar blijft het niet altijd bij.Alleen volgende keer gaan we in de winter want we hebben wel wat regen gehad. Ook wel heel veel zon.

Gereisd met partner in juni 2005

• 9FRANS27-06-2006

Door overboeking werd gevraagd als we daar naartoe zouden willen en gegaan en was een perfect hotel en er werden een paar live shows door de gasten gegeven en hotel is alleen voor 18 jaar en ouder.Apart gedeelte voor liefhebbers van sex zonder schroom en vnl Amerikanen.Prachtige kamers en service.Zou zo terug gaan

Gereisd in juni 2006

• 9Remco06-08-2004

Een van de beroemde superclubs. Ben hier een aantal jaren geleden geweest omdat de folder sprak over veel activiteiten op dit resort. Het bleek echter wel een soort sexclub voor voornamelijk heterosexuele oudere stellen. Er is een naaktgedeelte met zwembad en het liep daar regelmatig uit de hand. Mijn vriend en ik hadden dit niet echt verwacht.....! Eten en service waren overigens zeer goed, net als alle andere faciliteiten. Het was een belevenis die ik in ieder geval nooit meer zal vergeten. Overigens boek ik dit geen tweede keer meer, voor hetzelfde geld kun je makkelijk een andere superclub nemen met iets meer stijl!

Gereisd in augustus 2004

Hotel Hedonism II info