Hotel Footeprints In The Sand

Hotel Footeprints In The Sand

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°25°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Footeprints In The Sand voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Footeprints In The Sand in het Nederlands

Prima hotel aan het strand!

Sista Whistle
23-4-2009

Ik was in Jamaica met internet vakantiedate voor 3 weken (rondgereisd) In Foote Prints 5 overnachtingen. (Bad)Kamer was schoon. Koelkast te huur voor maar US$5,- tijdens gehele verblijf. Veel TV-kanalen. Jacuzzi on the roof. Vriendelijk personeel (Greets to Michael the guard from Sista Whistle!) Geen matrasjes op ligstoelen. Merchandise on the beach 3x duurder als in Sav! Een relaxte strandwandeling naar de bars, die om de beurt optredens hebben, is te doen. Maar met taxi zit je er voor 100J p.p. (incl. tip!) Jerk chicken rechts, klein supermarktje links. Beide aan overkant. Ontbijt o.i. beetje prijzig. Massage on the beach mogelijk. In de buurt van Mayfield Falls en Peter Tosh Mausoleum. Beide op ca. 1,5u afstand.

Gereisd Met partner in maart 2009

wel leuk

assink
5-1-2009

leuk hotel maar het personeel lacht niet veel en de prijs van het eten is een beetje aan de hoge kant ten opzichte van de rest van de restaurants

Gereisd Met vrienden in december 2008
2006

Leuk hotel, direct aan het strand

Nicole
9-9-2006

Leuk hotel, direct aan het strand. Er is een "strandtentje" bij waar je kunt eten en drinken maar het is niet bijzonder. De kaart is wel internationaal.

Gereisd Met partner in juli 2004

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Footeprints In The Sand in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Footeprints In The Sand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.