Wellness hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag31°25°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Couples Resort Negril voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Couples Resort Negril in het Nederlands

Aardig hotel met veel opties inclusief, maar absoluut de prijs niet waard. Dat zit hem vooral in de zeer eenvoudige kamers. Op het eten valt weinig aan te merken, is OK. Service is Ok en entertainment ook. Niets springt er uit en zeker niet qua luxe. Voor rokers zijn er wat kleine plekjes gereserveerd, is bij het zwembad en op de terrassen buiten verder niet toegestaan. Veel trappen lopen en geen lift in hotel. Naast het hotel een grote bouwput, dit gaat 24/7 door. Bedden zijn stevig, maar niet slecht, en de schoonmaak is verder prima. Hotel is beetje vergane glorie en aan update toe.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantatisch

Hoefnagels
17-10-2015

Prachtig resort all inclusief

Gereisd Met partner in augustus 2015

Wij hebben reeds 40 landen en heel veel hotels bezocht. Voor onze huwelijksreis moesten we keuzes maken (malediven waren we al geweest) dus het is Jamaica geworden.

Meer dan uitstekend hotel. Wel degelijk een honeymoon hotel. Kinderen zijn er 'verboden'. Verder inderdaad véél Amerikanen, ja daar moet je van houden.

Service uitstekend, heerlijk eten, A la Carte restaurants (4 stuks) en verder een Top All-in concept. Zelfs het duiken is inclusief ! Helemaal top. Op het strans beachservice (vlaggetje in de grond steken en men komt je bedienen). Dit is de kleinste van de keten Couples. In omgeving NIETS te doen. Heel Jamaica is enigszins saai. Wel mooie stranden, onderwaterwereld.

Plus: - All In formule - Animatie op volwassenen afgestemd (bv Salsa-les) - Goede A'la Carte - Drijvende strandmatjes !! top ! - Gratis Pickup op airport, top - Veel, heel veel cocktails

Min - Kamers enigszins verouderd. - Tja, veel (schreewende) Amerikanen

Zeker een aanrader dit hotel.

Gereisd Met partner in mei 2014

D-reizen

Zijn hier in 2009 ook 2 weken geweest, toen waren de kamers al oud, maar deze zijn nu ech oud en niet geschikt voor een dergelijk luxe resort. Veel achterstallig onderhoud aan de kamers. De mensen zijn nog steeds heel vriendelijk maar niet meer zo als voorheen. Wij zijn ook naar Couples Sans Souci geweest (in 2010) en naar Couples Tower Isle, maar die resorts zijn veel luxer en veel klantvriendelijker. Het eten is nog stees van uitstekende kwaliteit (voor Lychee) maar in het luxe restaurant Othaitie sta je na een 5 gangen diner binnen 5 kwartier weer buiten ! De chefkok die er altijd was is weg, en dan kon je aan diverse dingen heel goed merken. Daarnaast was de bediening bij de repeatersdiner ronduit slecht. Het strand is nog steeds super ! Het is momenteel een meer massaresort aan het worden en het exclusieve gaat er een beetje af, jammer. Ondanks het bovenstaande wel een hele leuke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk hotel

Yolanda Corsten
21-12-2011

Het hotel wordt beschreven als HET honeymoon hotel maar dat vind ik absoluut niet. Het is een groot en druk hotel, zeker met al die drukke Amerikanen! Het hotel zelf is prima. Service is perfect. Onwijs aardige mensen en je hoeft het maar te vragen en het gebeurt. Ideaal dat het duiken inclusief is. Mannen van de duikschool super! Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in december 2011

Better than expected!

Jacintha en Paul
24-10-2011

Fantastisch hotel. Doordat er geen kinderen en geen groepen zijn, is de sfeer heel rustig en relaxed. Ontzettend veel te doen (het echte all-inclusive), maar niets wordt je opgedrongen. Ontzettend vriendelijk personeel, zonder 'gemaakte' vriendelijkheid. Ik heb veel hotels gezien in mijn leven, maar deze staat echt boven aan in de TOP!

Gereisd Met partner in oktober 2011

Heerlijke vakantie

Sander en Jeannet
30-5-2011

Couples Negril is echt heerlijk, je krijgt er persoonlijke aandacht. Niets is teveel, het eten heerlijk en gevarieerd. De kamers zijn gewoon maar heerlijk schoon en fris. Minibar wordt op verzoek gevuld. Aanrader is om de kerkdienst te bezoeken in Negril, da's swingen zeg. Alles inclusief, snorkelen, catamaracruise, trip naar een bekend café, kajak, shoppen in het dorp, glasbottem boot enz. Hele aardige mensen die daar werken. Watertemperatuur is heerlijk en de zonsondergang top! Laat je ook verassen door de gasten die op het srand voor je zingen.

Gereisd Met partner in mei 2011

In een woord geweldig!!!!!

marga_hermsen
2-4-2011

Nog nooit zo'n goed resort gezien. Veel all inclusive ook de watersport activiteiten.Elke avond iets anders,Dineren op het strand.Helemaal te gek!!!! Het bezoekaan de kerk is een aanrader.Je weet niet wat je meemaakt.

Gereisd Met partner in maart 2011

Heel romantisch

van der Est
5-2-2011

Champagne in het vliegtuig, een massage op het strand in een wit wapperend tentje, een diner op het strand (op aanvraag), een gedeelte van hun strand is een naaktstrand met een bar en wirhlpool. Ligbedjes genoeg, de hele dag door alles kunnen drinken en eten wat je wilt. Heerlijk zwembad met een poolbar! Jammer dat je ver van Negril af zit, een ritje op zondagochtend naar de plaatstelijke kerk was echt een geweldige ervaring, wat een spirit! Daarnaast hebben we een 2 daagse tour over het eiland gedaan, dan zie je het echte Jamaica. Zonder deze tour zie je niet veel anders dan het resort. 's Avonds was er niet veel te beleven op het resort. Het personeel was geweldig aardig, je mag geen fooi geven. We hadden een heerlijk kingsizebed. Airco op de kamer was ook heerlijk.

Gereisd Met partner in augustus 2007

Superrelaxed!!

luxepaardjes
13-6-2010

Dit resort is echt een droomplek voor koppels,àlles is inbegrepen,duiken,snorkelen,varen,wat je maar wilt En het eten!!! hèèrlijk echt top! Echt een aanrader voor mensen zonder kinderen of mensen die zonder de kinderen er even tussenuit willen. Voor echte bezienswaardigheden ligt couples nèt ff te ver (gemiddeld 4/5 uur rijden) maar je ziet wel een hoop van het eiland. Dus wil je heerlijk verwent worden in een super romantische omgeving,moet je in couples zijn.

Gereisd Met partner in mei 2010

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Caribisch, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Nouvelle Cuisine, Regionaal, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Duty Free shop, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Racquetball, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Couples Resort Negril in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Couples Resort Negril zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.