Bungalow
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag32°25°
8,7

19 reviews over Bungalow Country Country in het Nederlands

Als je van genieten houd..Super!!

fam de Roos
10-7-2017

Een heerlijke relaxte omgeving. alles speelt zich af op het strand.. s avonds lekker eten in een van de restaurants op het strand. Leuke excursies houd rekening dat de afstanden van de excursie wel ver is. Maar zeer de moeite waard. genieten van de Jamaicaanse sfeer. Heel fijn personeel en ontbijt en lunch en diner is prima. de accommodatie is ontzettend leuk en rustig en vooral knus. Echt een aanrader..

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

jannie
9-12-2016

Het is net een paradijs,prachtige tuin, je kunt veilig over straat en naar het strand zelfs s'avonds, leuke restaurants in de buurt, bv. Brenda en juice lekker en goedkoop eten. Genoeg ligbedden op het strand met heerlijke kussens. Wifi was niet altijd even goed. Ontbijt kun je van de kaart kiezen, keuze uit 6 verschillende. Wij hebben het geweldig gehad in country country.

Gereisd met partner in november 2016

We zijn twee weken in Juni geweest laag seizoen dus overal erg rustig, CC is perfect onderhouden en ze doen echt alles om het jou naar de zin te maken, rangers bewaken de boel goed, maar echt gevaarlijk is het niet in negril eo, verkopers op het strand zijn leuk als je niks wilt is that no problem en ze gaan verder. Huisjes zijn echt leuk, en romantisch wil je geen resort dan is dit wat, eigen huisje vrijstaand of duplo boven en beneden. gratis snel wifi(ook voor skypen perfect) in de receptie met gratis water wat je overal uit de kraan kan drinken

Gereisd met partner in juni 2013

fantastische vakantie No problem

arjan
25-6-2013

Wij zijn 16 dagen bij country country geweest en we hebben een fantastische vakantie gehad, service staat hier nog bovenaan, twee weken voor vertrek nog een mail van Monique gehad dat ze gaan verbouwen(nieuwe restaurant en zwembad) maar dat de overlast tot een minimum wordt beperkt, mocht het te luid zijn stoppen ze meteen, maar wij hebben niks gehoord. In de lobby is er gratis snel WiFi , gratis water, en zitjes. Ontbijt is erg lekker bij CC, en keus genoeg, met kan koffie/thee en sap, water.Juni is het laagseizoen waardoor het erg rustig is, soms zit je alleen in een restaurant, van de buurman Magretville heb je alleen op vrijdag avond last van maar oordoppen zijn wel aan te raden omdat de krekels veel kabaal maken op Jamaica. CC wordt goed bewaakt door Rangers, het is er erg veilig. Zoek je Rust, romantiek, veiligheid en service voor een goede prijs moet je echt naar Country Country gaan

Gereisd met partner in juni 2013

Het bungalowparkje ligt in een prachtige tropische tuin. In de accommodatie is een ruime (slaap)kamer met 2-persoonsbed en nog een extra bedbank voor 1 of 2 personen (kinderen). Er is airco en een plafondventilator. Het sanitair bestaat uit douche, wastafel en toilet. Elke dag nieuw bed- en badlinnen. Op het strand zijn badlakens gratis beschikbaar. Er is een eigen privéstrandje. Op het strand is een bijbehorend restaurantje voor ontbijt, lunch en diner. De dinerkaart kent steeds wisselende gerechten. Alles ademt rust en ontspanning uit en het personeel is altijd vriendelijk en vrolijk en service gericht. Voor wie wil zijn er op het strand ook gratis allerlei drijfmiddelen beschikbaar om mee te spelen in het water en bij het strand is een (buiten)douche en een toiletgebouwtje beschikbaar. Kortom, een heerlijk oord om tot rust te komen en je weer op te laden voor je dagelijkse beslommeringen.

Gereisd met partner in mei 2013

Zodra we aankwamen wisten we direct dat we de juiste keuze hadden gemaakt. Het park is kleinschalig, het personeel vriendelijk en behulpzaam en de locatie werkelijk perfect. Het inbegrepen ontbijt is fenomenaal (neem de banana pancackes!) en het diner in het aangesloten restaurant zo mogelijk nóg lekkerder (handig: alles gaat op rekening). De bedjes op het strand zijn gratis voor de gasten, alsmede de strandhanddoeken die je kunt pakken, bucket met ijsblokjes die je kunt vragen en er liggen diverse opblaasbedjes en ringen om mee de zee in te nemen. Negril hebben wij als plaats positief ervaren. Omdat we het in voorseizoen zaten was het rustig. In de vele restaurants is het goed vertoeven (probeer Rockhouse, Country Country chauffeur Ernie haalt en brengt je keurig). In centrum zit oa een grote supermarkt en geldautomaat is goed te bereiken per taxi. Kortom: wil je geen resort maar Jamaica opsnuiven vanuit je hotel? Kies voor Country Country!

Gereisd met partner in mei 2012

mooie bungalow,tjes op verkeerde plek

swoos
10-12-2011

country country . de mooie bungalowtjes staan aan een drukke straat,,geluidshinder,, en niet alleen van de weg manley road ook het aan palende hotel zorgt voor flink lawaai, en ook de privacy is ver te zoeken. daarbij gevoegd het niet echt vriendelijke personeel de overvloed aan husslrs op het strand die zich op je storten als je alleen maar naar de zee loopt of kijkt!! dus als je rust privacy en gezellighied zoekt NIET DOEN !!!

Gereisd met partner in januari 2011

minder paradijs dan verwacht

petra
9-12-2011

De beoordelingen zoals hieronder uit november 2011 komen overeen met ons beeld. Dat is dan wanneer je zelf je vakantie geboekt hebt en daarbij naar eerdere beoordelingen hebt gekeken, een beetje een teleurstelling wanneer je hier komt.

Personeel, vooral bij het restaurant was inderdaad ongeinteresserd en niet allemaal even vriendelijk. De prijzen die men rekende in het restaurant vond ik ook nogal aan de hoge kant, zeker in relatie met de kwaliteit. Voor een tosti ( met verder niets erbij) betaalde ik bijvoorbeeld 11 dollar.

Huisjes zien er erg leuk uit, maar de veranda's erbij bieden geen privacy. Het is inderdaad een kleinschalig hotel tussen allemaal grote resorts. Veel 'hussler' en dus ook bewaking op het strand. Het is soms wat vervelend wanneer je een stukje loopt. Je wordt continue aangesproken.

Naar Negril zelf moet je met de taxi, neem de legale om de prijs nog een beetje in de hand te houden.

Gereisd met partner in november 2011

Mooi kleinschalig resort aan zee

Johanna
20-11-2011

De huisjes zijn mooi gelegen tussen de bomen en planten en je loopt zo naar de zee. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Het is kleinschalig, dat is heel prettig. Lekker ontbijten in het restaurantje aan zee. Personeel bij het restaurant kwam vaak verveeld en ongeïnteresseerd over. Ontbijt was wel lekker. Als je naar Negril gaat, is dit wel echt het leukste resort. Hier vind je nog een beetje de Jamaicaanse sfeer. Op het strand lopen overal mannen die je iets willen verkopen, vaak opdringerig. Veel toeristen, vooral Amerikanen. Je kunt veel doen, zoals jetskiën, parasailen, op een bananenboot, waterfietsen... Dit zorgt ervoor dat het gevoel van een 'paradijs', wat het zou kunnen zijn met het mooie strand en zee, nogal ver te zoeken is. Restaurants hebben NL prijzen. Centrum van Negril is net te ver om te lopen en is niet gezellig. Nadeel is dat je je niet makkelijk kunt bewegen over het eiland. Je bent aangewezen op dure taxi's. Je kunt alleen bij het strand bij je hotel liggen.

Gereisd met partner in oktober 2011

Kleinschalig hotelletje aan het strand

anneke8724
17-11-2011

Prima hotel. Leuke bungalows met veel ruimte. Mooi onderhouden tuin. Restaurant aan het strand. Alle personeel zeer vriendelijk. Strandwacht houdt te irritante verkopers op een afstandje. Goede tijd gehad en lekker gegeten. Er is heel veel op het strand en water te doen. Vraag het personeel en ze regelen wat. Er staat binnen now time iemand aan je strandbedje. Verder is het centrum van Negril alleen per taxi te bereiken en is niks aan.

Gereisd met vrienden in Thu Oct 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bungalow info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Strand toegangGescheiden door boulevard

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Country Country in Negril, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Country Country zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.