Hotel Toby's Resort

JamaicaJamaicaMontego Bay/ St.James

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Toby's Resort voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 15 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 15 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

15 Reviews over Toby's Resort

• 8Han17-06-2017

Heerlijk onderkomen na een lange vlucht.

5 minuten vanaf het vliegveld. Relaxt en schoon hotel. Ideaal om je vakantie in Jamaica te starten, na een lange reis.

• 7Moezeltje13-06-2011

Fijn hotel

Na een lange dag reizen zijn, hebben wij dit hotel gebruikt om even bij te komen alvorens aan onze rondreis te beginnen. Daar leende dit hotel zich dan ook prima voor. Ik zou er persoonlijk niet al te lang willen zitten, maar voor twee nachten vonden wij dit prima.

• 10Indesco05-02-2011

Het beste hotel van Jamaica !!!

Het hotel is klein maar heel familiair; het personeel is vriendelijk en ze doen alles voor je. Joyce is een aardige vrouw, maakt de kamers schoon, heeft zelfs de was voor ons gedaan en ik gaf haar af en toe wat leuks). Er was toen ook een oudere man en die zei iedere keer als hij ons tegenkwam 'God bless you'; iemand het goede toewensen is heel fijn. Het eten is heerlijk in het hotel, iedere dag wat anders en ik had een hele goede band met de vrouwelijke manager van het hotel en wij aten ook wel eens a-la-carte (terwijl het eten uberhaupt al goed is) voor dezelfde prijs. Paul is de chauffeur en voor weinig geld hebben wij bijna het hele eiland gezien .... en nog meer; niet alleen maar toeristische dingen maar ook het leven op Jamaica zelf, we hebben heerlijk verse mango/kokos en garnalen onderweg gegeten. Jamaica is arm maar wel het eiland van de lach; daar zouden wij zeurpieten wel eens wat van kunnen leren. Voor degenen die negatief zijn .... jammer, want het is alleen maar positief.

• 7Michel en Marleen25-09-2008

prima voor 1 nacht

Eenvoudig maar verder prima hotel. Dit hotel was onze eerste overnachting van een rondreis. We hebben heerlijk gegeten en ons prima vermaakt maar ik zou hier niet langer dan een paar nachten willen verblijven. De omgeving is niet echt inspirerend (stad). Jamaica heeft zoveel meer te bieden!

• 7S. Lamers24-08-2008

Een simpele gezellige accomodatie

Als je aankomt denk je van "moet ik hier verblijven?!?!" Maar als je er eenmaal bent is het er heerlijk. Het complex is simpel en goed onderhouden. Nette kamers met airconditioning. Worden elke dag schoongemaakt. Het personeel is er erg vriendelijk. Denk niet aan luxe, maar aan rust, eenvoud, netjes en gezelligheid. Zeker een bezoekje waard.

• 9Fedde09-07-2008

Tobys Resort een fantastische locatie!

Tobys één van de vele mooie ervaringen op Jamaica! Mooie ruime kamers met terras/balkon (zwembad kant aanrader) schoon, goed onderhouden, goed restaurant, draadloos internet aanwezig (staat niet op hun site), koelkast op de kamer (huur €40/week),tv, ijsmachine in de gezamelijke tuin, eigen taxichauffeur (Paul) en niet geheel onbelangrijk ontzettend aardige medewerkers, die alles voor je willen uitzoeken en doen!

Tobys ligt aan de Hip Strip met 5 min lopen bewaakt strand, restaurantjes, de bobsleebar, goeie chinees, supermarkt,souvenirshops, bookingsbureau voor excursies, discotheek en iets verder lopen(15/20 min) het centrum van Montego Bay. Bij Docters Cave (bewaakt betaald 3$ strand) mogelijkheid om te duiken, vraag naar Nelson (duikinstructeur) leuk en kent de mooie plekjes.

Al met al was Tobys een fantastisch onderkomen en als je niet van all inclusive houdt the place to be!!!! Iedereen die hier nog heen gaat heel veel plezier en doe ze de groeten!

• 6Kiek17-05-2008

Een doorreishotel, niet om langer bij te blijven dan 1 nacht. Eten was goed, ontbijt veel keuze en lekker. Avondeten minder keuze maar ook erg lekker. Ijsmachine aanwezig bij het zwembad. Bedden zijn goed, airco en tv doen het. Douche wat minder, wel schoon. Geen zeezicht maar mooie tuin.

• 9Anoniem03-03-2008

Fijn hotel, aardige mensen, niet enorm groot en luxe, maar daardoor juist heel gezellig (vond ik dan...) Super mooi land, absolute aanrader!

• 6Leo Snijders15-02-2008

Een heel leuk resort waar we terecht kwamen na onze rondreis High Lights van Jamaica en 7 nachten hebben gelogeerd, met mooie kamers aan de zwembad zijde, ( andere kant tuin is af te raden omdat je dan langs een weg zit ) het ligt zeer centraal voor de Hip Strip, Strand etc, ontbijt en het diner ( paar keer genomen en alles lekker buiten) is zeer goed. Om Jamaica beter te leren kennen is dit Hotel een aanbeveling waard.

• 7W. Weijman28-01-2008

Leuk Hotel met een goede ligging, eenvoudig ingericht maar schoon en heel vriendelik personeel. Wie van rust houd en niet teveel op luxe is gesteld.

Hotel Toby's Resort info

• WasseretteBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij