Villa Skylark Spring Farm

2007

Van 4-8-7 tot 16-8-7 hebben we deze villa bezocht

Steffen Hermse
7-9-2007

Van 4-8-7 tot 16-8-7 hebben we deze villa bezocht. We waren de eerste Nederlanders in maar liefs 31 jaar. Het is helemaal TOP. Super bediening. Howard is de tuinman, maar doet alles voor je wat je vraagt. Delorus is de kok en ze kan lekker eten maken. En Sonia is de schoonmaakster. Echt hele lieve mensen die je een super vakantie geven. De villa is ook geweldig. De tuin is immens groot en de ligging is adembenemend. We hebben al heel veel van het Caribische gebied gezien. Deze accommodatie spant de kroon.

Gereisd Anders in Fri Sep 07 2007 13:57:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Skylark Spring Farm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Skylark Spring Farm in Montego Bay/ St.James, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Skylark Spring Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.