Hotel Secrets Wild Orchid

Hotel Secrets Wild Orchid
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Secrets Wild Orchid voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Secrets Wild Orchid in het Nederlands

Schitterend, voor herhaling vatbaar !

Werner,
26-3-2018

Vanwege de mindere recensies die we gelezen hadden dachten we eraan om onze vakantie om te boeken. Gelukkig hebben we dit niet gedaan...wat een fantastisch ressort. Hier is niks op aan te merken. Super vriendelijk, proper, hemels lekker eten, lekkere cocktails...enz. Hier komen we zeker terug !!

Gereisd met partner in maart 2018

ultieme droomvakantie

Danielle,
26-8-2017

only-adult resort, dus geen rond rennende kinderen. wij hadden de swim-out suite, super luxe en zo van je terras het zwembad in. qua eten zeer ruime keus en van alles wat in een van de 8 restaurants.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Clausk71
2-3-2016

Het is een mooi en top resort. Alle personeelsleden zijn aardig, en behulpzaam. Het eten is perfect, veel variatie dus voor ieder wat wils. We hadden het zo naar ons zin, dat we niet eens behoefte hadden aan excursies :) Kortom, hier komen we graag terug !!!

Gereisd met partner in januari 2016

Flauw!

Vereecke
7-10-2015

De mooie brochure van VIP, blijft niets van over op bestemming,, geen mooi strand maar op elkaar geplakte ligzetels, zwembad opeen geplakte ligzetels, mega rumoerige, veel en dronken Amerikanen, eten wel lekker,

Gereisd met partner in april 2015

Toffe vakantie beleefd

Cramm - Weustenraed
20-7-2015

Bij aankomst (22uur) nog een klein 'hongertje' dus gingen we op zoek naar het buffet, dit bleek er niet te zijn, enkel a la carte restaurants. Hiervan waren wij bij boeking niet op de hoogte. Wel ontbijt en lunch buffet. Geen aanrader dus voor moeilijke eters zoals ikzelf. Wij zijn uiteindelijk elke avond bij de Aziaat gaan eten omdat dit het lekkerst was. Zwembad was netjes onderhouden. Complex was op zichzelf wel mooi en groot. Genoten van de Spa. Het zou een topper zijn geweest moet het hotel van Punta Cana (Secrets Royal Beach incl. personeel) in Jamaica liggen.

TIP: ga het eiland zeker verkennen, nooit zo een mooi eiland gezien. Bezoek zeker The Nine Miles, wij zijn er geweest op Bob Marley zijn 70e verjaardag!! Wat een feest!! Ook zeker de moeite waard zijn The Dunn River Falls, YS Falls en BamboeRafting!!

Gereisd met partner in februari 2015

Fantástisch hotel!

Ellennnnn
28-3-2015

Wij zijn net terug van ons 16daags verblijf in dit hotel. We vonden het super! Echt een paradijs! Personeel is erg vriendelijk, de kamers zijn mooi en schoon én worden 2x per dag schoon gemaakt. Het bed is groot én super lekker zacht, het eten is perfect, de zwembaden en de zee zijn super. Het enige wat me tegenviel was het strand., Als je echt gaat voor een 'bountystrand' dan kun je beter kiezen voor een andere plaats. Het strand is mooi en wit, maar wel beperkt. Een strandwandeling is er niet te maken. Maar verder, echt helemaal niks op te merken! Een paradijs!

Gereisd met partner in maart 2015

Een aanrader!

Kessie77
15-3-2015

Super hotel! Echt een aanrader! Bij aankomst kregen we koude handdoekjes met heerlijke champagne. Je kan ook van het naastgelegen hotel St. James gebruik maken. De hotels zijn gelegen op een soort schiereilandje. Aan alle kanten heb je een fantastisch uitzicht. Het eten is erg goed! Ontbijt in buffet vorm met genoeg keuze. Lunch in buffet vorm met van alles of in 1 van de restaurants bij de zwembaden van de hotels. ’s Avonds de keuze uit 7 ala carte restaurants. Wij hebben niet 1 keer hoeven te wachten. Roomservice was ook erg lekker. Tussendoor kan je versgebakken chips halen. Op meerdere plekken staan tonnetjes met flesjes koud water. De bediening is erg vriendelijk, je wordt op je wenken bediend en je wordt vermaakt. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en de mini-bar bijgevuld. ’s Avonds komt iemand je bed klaarmaken voor de nacht en brengt weer nieuwe (warme) handdoeken. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een van de betere All In hotels

Danny - Anja
4-8-2013

Het hotel is gelegen op een schiereiland met prachtig uitzicht op een bergketen. Zeer vriendelijk personeel. Maaltijden zijn perfect, ontbijt in buffetvorm, lunch kan a la carte of buffet en diner is à la carte in een keuze van 9 hotels. Mijn moeder van 82 jaar had het er ook heel erg naar haar zin. Het hotel heeft rustige plaatsjes maar wat meer geanimeerde plaatsen... een leuke combinatie...

Gereisd met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super all-in resort!!

annie-80
15-6-2012

Fantastisch resort in Jamaica!! Net terug van 2 heerlijke weken! Super aardige mensen, lekker eten en een schitterend eiland. Alleen maar positieve dingen te melden. Het resort kent verschillende zwembaden en 7 restaurants. Wij hadden de preferred club geboekt met een eigen zwembad, 24-uurs buffet met hapjes en gratis wifi.

Als excursie is 2-daagse tour naar Kingston en de Blue Mountains een topper. Zeker de Blue Mountains en de Blue Lagoon lijken een paradijs op aarde. Ook mooi: Duiken wordt vanuit het resort geregeld (Padi- school aanwezig op het resort).

De enigszins negatieve reacties hieronder herken ik absoluut niet. De mensen zijn super vriendelijk. 2 x per dag wordt de kamer schoongemaakt en handdoeken verschoont. Bij de restaurants is voldoende plaats, wij hebben nooit hoeven wachten. En ja, er is maar 1 maatschappij met vluchten naar Jamaica vanuit Amsterdam. Er zijn betere maatschappijen, maar helaas niet meer richting Jamaica, dus niets aan te doen! Het is het waard!

Gereisd met partner in mei 2012

prijs / kwaliteit niet oké

D'Hondt
2-3-2012

betaalde veel geld voor deze 3 weken, waar we toch veel meer van verwachte.Het hotel beschikt over 350 kamers met 8 à la carte restaurants , maar ook deel st james met 350 kamers is op hetzelfde domein en deze gebruiken ook de 8 restaurants!! De hygiene in de eetzaal laat veel te wensen over, 's avonds liggen er wel tafelkleden op.Op de menukaart van elk restaurant staan bijna allemaal dezelfde gerechten ,in het één al meer eetbaar dan in het ander.Eten is lauw of koud nooit warm. Service en klantvriendelijkheid is overal uitstekend. Kamers zijn heel comfortabel , worden dagelijks "schoon" gemaakt. Het spa gedeelte is profesioneel.Weinig mogelijkheid om te wandelen op het domein , ook niet langs het strand , dat enkel bestaat uit kleine strandjes. Elke avond muziek of animatie maar te weinig plaats rond het podium en maar één bar open aldaar. De omgeving is prachtig , ligt wel buiten centrum ,befaamde Hip Strip is overroepen.Onze beoordeling 6/10. Jammer ,maar NO PROBLEM MAN

Gereisd met partner in februari 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Secrets Wild Orchid in Montego Bay/ St.James, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Secrets Wild Orchid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.