Hotel Royalton White Sands

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Royalton White Sands voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Royalton White Sands

• 7Easy 6814-08-2016

Mooi met beperkingen

Mooi resort met behoorlijk wat kanttekeningen. Het resort op zich is mooi aangelegd en heeft een goede ambiance. Onze eerste kamer (308) was zo vochtig dat de vloer elk moment gedweild leek en de spiegel van matglas. Er hing een muffe lucht in deze kamer. Na reclamatie kregen we een kamer (613) aangeboden. Zelfde probleem! Uiteindelijk hebben we een kamer aan de overkant (kopse zijde v/h gebouw) geaccepteerd. Deze was droog en fris. Probleempje met de rechtervleugel? 's Avonds inderdaad veel muziek door elkaar. De verzorging is nooit onberispelijk; kamer niet op tijd schoon, minibar niet aangevuld, geen badmat etc. Verder is alles duur op Jamaica want gericht op Amerikaanse toeristen. Een taxi is 60 dollar! Terwijl een lokale taxi hier 1 dollar voor vraagt en een zak chips 8 dollar in het hotelwinkeltje!

De hotspots op Jamaica zijn ook met goud behangen, Zwemmen in de lichtgevende lagune (op loopafstand) kost 49 dollar p/p en de Town & Country excursie 164,- p/p!

Hoewel het een idyllische bestemming betreft en Jamaica zeker veel te bieden heeft zullen wij niet snel terug keren!

• 10Christel16-04-2016

Grandioos.

Wat een grandioos hotel waar niets maar dan ook werkelijk niets op aan te merken is. Wij hadden de diamond club geboekt en je voelt je werkelijk de koning en koningin. Lieve mensen, lekker eten en moderne schone kamers.

• 3Bas Fierst04-03-2016

Eens en nooit, nooit meer!

Bij lange na geen 4,5/ 5 sterren. Erg verouderd hotel. Italiaans restaurant is redelijk, Japans restaurant is werkelijk waar niet te eten. Ook sta je telkens in een lange rij voor de restaurants. Grootste minpunten zijn de erg kleine, zeer vochtige kamers en de herrie die je heel de dag om je heen hoort. Overal harde muziek, schreeuwende entertainment en vreselijke live muziek! Enig positief punt is het personeel; zeer vriendelijk en behulpzaam! Voor ons een eenmalig bezoek voor dit hotel!

Met oudere kinderen

• 10Vanhaelemeersch Marijn08-01-2015

De hemel op aarde

Dit hotel is echt fantastisch! Voorheen hebben wij RIU hotel bezocht maar dit is echt véél beter!! Fantastische keuken, geen moeite is de mensen die er werken teveel, heel vriendelijk, altijd aan het glimlachen, zalig voor kinderen (Jacinthe, Hyvareen, Allison van de buffet medewerkers waren top!!). Ze organiseren paella aan het zwembad, beach party met eten op het strand, kinderzwembad is een echt paradijs, 4 'buis'glijbanen, héél mooie kamer met een héél zacht bed en héél goede kussens, de manager van het hotel kom je geregeld tegen die een oogje in het zeil houdt => zie je niet vaak, hij is er 's morgens vroeg, overdag en 's avonds laat. Bediening vanuit de bar aan het zwembad, heerlijke cocktails, een ongelooflijke reis - één van onze beste ooit! Als je twijfelt over dit hotel : één tip : zeker gaan en je zult zeker niet ontgoocheld zijn! Onze dochter heeft hier ook de tijd van haar leven gehad. Shop en fotograaf in het hotel aanwezig (reportage is top!).

Met jonge kinderen

• 10Frans en Dineke08-05-2014

Fantastische locatie

Hotel Royalton White Sands in Falmouth is een geweldig goed hotel. Personeel zeer vriendelijk, fantastische bedden en kussens, geweldig goede keuken en zeer mooie kamers. Alles wordt bijzonder goed onderhouden en schoon gehouden. Elke avond live muziek. Volgend jaar zeker weer terug naar deze accommodatie.

1 tip over Hotel Royalton White Sands

• Vanhaelemeersch Marijn, 08-01-2015

Snoepjes, deken, koeken meedoen voor de kindjes van Jamaica! ze zijn heel dankbaar als je dit doet!! Elke avond een ander thema in het hoofdrestaurant, bepaalde avond oesters en kreeft gekregen => nog in geen enkel ander hotel dit in het buffet gezien hoor! Héél lekkere themarestaurants

0 vragen over Hotel Royalton White Sands

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht