Hotel Royal Decameron Montego Beach

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Decameron Montego Beach voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Royal Decameron Montego Beach

• 9christel19-09-2008

geweldig land, geweldige mensen

het was in 1 woord geweldig, de mensen zijn aardig, eten is lekker, hotel is schoon, wat wil je nog meer

• 9Manfred en Hannie17-09-2008

Super relaxed, aanrader!!!

5 minuten vanaf het vliegveld (zonder last te hebben van de vliegtuigen), Je loopt direct vanuit het hotel op het privestrand. Eten was gevarieerd, goed en voor iedereen wel wat (sowieso iedere dag kip en vis en dan nog varkensvlees of rundsvlees).Cocktails in overvloed, personeel uiterst vriendelijk. Wil je iets zien van montego bay, vraag dan aan de receptie om een taxi, dit werkt perfect. Als excursies zijn de black river tocht en de jeep safari aan te raden. De locals spreken je op straat aan, maar als je duidelijk maakt dat je iets niet wilt dan laten ze je ook met rust. Zijn in sept. 2008 (9 dagen) geweest, weer was goed (35C) en 1 dag regen, Top vakantie!!!

• 8Leo06-07-2008

Wij zijn net terug juni 2008 werkelijk een super resort keurig schoon verschillende activiteiten je kunt werkelijk de hele dag eten en drinken voor ieder wat wils vlakbij de grote stad en vliegveld maar daar merk je niets van en kun je nog wat winkelen als je is wat anders wilt zeer mooie kamers keurig en ruim en zeer goede bedden alleen weinig nederlanders wij waren de enigste veel americanen je kunt er ook mooi snorkelen veel koraal en de mooiste vissen ,leuke srandjes een echte aanrader top hotel 4* meer dan waard

Familie

• 8bieke 19-03-2008

Overboekt! Het hotel bleek overboekt te zijn! Ook onze reisleider kon de hotelmanager niet zover krijgen dat we na een lange vlucht een hotelkamer kregen. Het vervangende hotel was van zeer slechte kwaliteit. Ondanks dat ik zeer tevreden was over Decameron, na een dag ellende en veel discussies, zou ik het niet aanbevelen. Op internet kan je lezen dat veel reizigers last hadden van het overboeking-beleid van dit hotel!!!

• 9Linda Michiels23-01-2008

De hygiëne was super. Geen maag/darmproblemen en dat is uitzonderlijk bij een verre reis. Het hotelorkest hangt je na een week de keel uit (zelfde repertoire en te luid als je aan het eten bent), de shows die er op volgen zijn prachtig. Qua wandelen ben je beperkt omdat het in de zijstraten gevaarlijk blijkt te zijn voor blanken. Hou je van strandwandelingen kies dan voor een hotel in Negril want in Montego Bay is dit niet mogelijk. Oppassen voor mannen die beweren in je hotel te werken en je willen gidsen of zaken aanbieden en je daarna veel geld er voor vragen. Zeg nee en ze zullen niet verder aandringen. De toeristische dienst is vlak bij je hotel, spring er even binnen voor inlichtingen. De uitstap naar het geboortehuis van Bob Marley en Dunn's River Falls is een aanrader. Wil je cd's kopen, spring dan even binnen bij El Passo in het shoppingcenter.

• 9A.J.W. Man18-10-2007

gewldig hotel., vriendelijke mensen overal om ons heen. We gaan zeker terug naar dit hotel en eiland.

• 8j.spits-van ingen11-10-2007

wij hebben er een fantastische vakantie gehad.prachtige kamer,vriendelijk personeel en het animatie team geweldig. Ook de 2-daagse trip[ uitstekend verzorgd en de trip naar de YS-watervallen waren een belevennis. Hopen ooit nog een keer terug te kunnen gaan. Groeten Anneke en Cobi.

• 9Smit20-08-2007

Zeer vriendelijke en uitermate goede verzorging van het personeel, niets is teveel voor ze. Dicht bij het vliegveld en het cetrum. Het eten zag er goed en verzorgd uit. Een reden om zeker een keer terug te gaan.

• 9gerard08-08-2007

wij zijn net terug gekomen uit het Decameron hotel en het was daar echt fantastisch,alle kamers zijn voorzien van zeezicht,het eten is er heel goed te doen veel variatie ook voor de moeilijke eter is er een snackbar met patat en hamburgers en de service is ook goed.als je met kinderen gaat heb je je ook geen zorgen te maken want het animatieteam dat ze daar hebben is uitmuntend goed en gaan heel erg goed om met kinderen en ook volwassenen,en als je geen zin heb om mee te doen is het ok ze blijven niet doorzeuren.het enige minpuntje vond ik buiten het hotel op de hipstrip,de mensen vallen je lastig met opdringerige vragen van mag ik geld en wil je weed(op zn jamaicaans GANJA genoemd) kopen.maar als je ze weinig aandacht geeft dan is het allemaal goed te doen daar.de gesprekken kort houden en meteen nee zeggen als je iets niet wil.ER LOPEN OOK GOEIE JAMAICANEN TUSSEN!!maar dit hotel is een echte aanrader

• 8Daisy Leeters03-08-2007

Super gaaf Hotel!!! Mooie kamers, lekker eten! Alles zeer goed verzorgd!! De ligging is ongeveer 5 min. van het vliegveld en ligt midden in het uitgaansleven, ideaal! Hebben het super naar onze zin gehad! Voor herhaling vatbaar.

Anders

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages