Hotel Royal Decameron Montego Beach

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Decameron Montego Beach voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Royal Decameron Montego Beach

• 9Petra20-03-2015

Super hotel!!

Verbleven er 6 weken....t-shirts cadeau gekregen omdat wij er zolang geboekt hadden. Heel vriendelijk en gezellig personeel. Veel variatie in eetgelegenheden. Verschillende plekken om van de zon te genieten. Handdoekenservice heel goed geregeld. Ruime en mooie kamers,elke dag schoon. De wasservice is goed.

• 8sunjets klanten23-05-2013

all-in volgens eigen interpretatie

Ligging aan Hip Strip. Mooie bewoording voor reeks winkel en bars die eigenlijk niks voorstellen. Hotel best ok maar daarbuiten niks te beleven. Voldoende eten en drinken van goede kwaliteit maar slechts 1 fles drinkwater per verblijf inbegrepen! Fles kan gratis worden bijgevuld met kraantjeswater maar nieuwe fles dient te worden aangekocht. Hotel wordt enkel bij ontvangstmeetings bezocht door reisagenten. Gasten dus op zichzelf aangewezen en geen enkele info of reismap ter beschikking. Hotel eerder bedoeld voor locals, Amerikanen en Canadezen. Diverse kamers op gelijkvloers bijgebouw hebben slechtwerkende, niet gekuiste airco. Probleem gekend maar kamers worden gewoon verder verhuurd. Aanpalende publieke strand wordt vaak gefrequenteerd door locals met handvuurwapen. Beveiliging hotel is enkel voorzien van bat en zal dus desgevallend weinig kunnen uithalen.

• 8Rob07-02-2011

waar voor je geld

15 dagen verbleven in dit goed gesitueerde hotel (AI). Aan begin van de hip strip en op goede loopafstand van restaurantjes en cafe's Veel Amerikanen, Canadezen en Engelsen. Entertainment is goed. Eten is uitstekend, doch wanneer bepaald iets op is wordt het niet altijd weer aangevuld. Muziek rond zwembad vaak irritant en onnodig hard. Mooi uitzicht. Aankomende vliegtuigen in zicht, maar dit is absoluut niet hinderlijk (geen lawaai) Zeker aanrader. Was zelf niet echt mobiel doch alles goed te overbruggen evt met rolstoel of krukken.

• 7Shirley en Olaf14-03-2010

Mooi hotel, maar hoef niet perse hierl terug

We zijn juli'08 in Jamaica geweest. 1e wk Negril,2e wk Montego.Montego is goede uitvalsbasis voor O.Rios, B.Marley etc.'T hotel ziet er goed uit, goede,schone slaap en badkamer. Amerikaans gericht zoals entertainment etc. Wij houden er persoonlijk niet van, maar hebben er verder niet aan gestoord.'t eten was minder net als sommige personeel, die alleen maar fooi willen. Gelukkig zijn ze allemaal niet zo & zijn er ook grappige klantvriendelijke personeel die je echt een vakantiegevoel geven.Die mensen kregen van ons wel fooi.Hotel direct aan t strand, ondanks dicht bij airport, geen last van vliegtuigen. Ligging is wat minder om een cafeetje o.i.d. te pakken.Begin vd avond lopend naar toe ong.10/15min.(is op zich prima te doen) terugweg taxi, voor ons gevoel veiliger Nog een tip! als er cruiseschepen aanmeren, gaan de prijzen in de winkels ineens flink omhoog. Afdingen is niet verkeerd

• 8Rita & Benny05-01-2010

Best wel aantrekkelijk hotel.

Wij waren een weekje voor Kerstmis 2009 in dit hotel. Kamers zijn wat simpel van meubilair en badkamer verouderd, maar zeer proper en nog functioneel. Ligging van hotel is ideaal, 5 minuten van luchthaven en korter aan het strand kan niet. De paar verschillende strandjes zijn inderdaad maar klein maar altijd ruimte en wordt elke dag netjes zuiver gemaakt. Eten was prima met veel keuze in vers fruit en groeten. A la Carte restaurant biedt een leuke afwisseling en moet s'morgens bij ontbijt gereserveerd worden voor s'avonds(5d./week). Personeel is op alle fronten subliem. Nergens eerder zo een hulpvaardige en vriendelijke mensen tegengekomen. Ze swingen van s'morgens tot s'avonds met de glimlach. Zeker aan te bevelen.

• 8Silja Keyaerts01-07-2009

kleinschalig hotel maar in orde

In vergelijking met alle andere hotels die wij gezien hebben in Jamaica is dit een kleinschalig hotel waardoor je "slechts" 2 resto's zijn bv. Als je zoals ons hiervoor kiest, is het in orde! 2pers.kamer is groot behalve de badkamer die is minder afgewerkt. Eten is in orde maar na 2 weken wel meer als hetzelfde, zowel combinatie tussen gewone pizza/spaghetti als Jamaicaans. De nodige animatie overdag en 's avonds. Ideaal gelegen om ook eens te flaneren op de hipstrip, uit te gaan of downtown te bezoeken. Vandaaruit hebben wij enkele trips gedaan zoals Bob Marley museum Dunn River Falls enz deze zijn duur en veel bus zitten maar wel de moeite. Door de hitte ben je wel snel vermoeid! Wij zouden dit niet echt aanraden aan koppels met kinderen. All in is echt all in bij dit hotel. De zee is echt mooi dus gebruik het gratis sport en duikmateriaal. Blijkbaar is gans Jamaica maar 4% europese toeristen dus je moet er wel de amerikanen bijnemen ;-) regenseizoen was voor ons het ideale!

• 6Sabine20-09-2008

Niet echt een topper

Schoon hotel, eten was aardig maar vond ik niet byzonder. Bedden zeer goed en uitzicht op 4 hoog is fantastisch. Het strand bij het hotel is klein en niet handig want na 3 meter loop je tegen rotsen aan en kan je eigenlijk niet verder tenzij je helemaal aan de kant gaat. Het kleine strandje aan de rechterkant was niet bruikbaar i.v.m. trop.stormen. Het vliegveld is vlakbij maar daar heb je totaal geen last van, juist erg leuk om ze te zien landen/opstijgen. Animatie op de dag sloeg nergens op... In de avond wel een hele goede dansgroep! Dus helaas voor ons geen super vakantie, mede door het weer maarja dat kan altijd in deze periode. Persoonlijk vind ik het geen 4* waard!

• 9Manfred en Hannie17-09-2008

Super relaxed, aanrader!!!

5 minuten vanaf het vliegveld (zonder last te hebben van de vliegtuigen), Je loopt direct vanuit het hotel op het privestrand. Eten was gevarieerd, goed en voor iedereen wel wat (sowieso iedere dag kip en vis en dan nog varkensvlees of rundsvlees).Cocktails in overvloed, personeel uiterst vriendelijk. Wil je iets zien van montego bay, vraag dan aan de receptie om een taxi, dit werkt perfect. Als excursies zijn de black river tocht en de jeep safari aan te raden. De locals spreken je op straat aan, maar als je duidelijk maakt dat je iets niet wilt dan laten ze je ook met rust. Zijn in sept. 2008 (9 dagen) geweest, weer was goed (35C) en 1 dag regen, Top vakantie!!!

• 8bieke 19-03-2008

Overboekt! Het hotel bleek overboekt te zijn! Ook onze reisleider kon de hotelmanager niet zover krijgen dat we na een lange vlucht een hotelkamer kregen. Het vervangende hotel was van zeer slechte kwaliteit. Ondanks dat ik zeer tevreden was over Decameron, na een dag ellende en veel discussies, zou ik het niet aanbevelen. Op internet kan je lezen dat veel reizigers last hadden van het overboeking-beleid van dit hotel!!!

• 9Smit20-08-2007

Zeer vriendelijke en uitermate goede verzorging van het personeel, niets is teveel voor ze. Dicht bij het vliegveld en het cetrum. Het eten zag er goed en verzorgd uit. Een reden om zeker een keer terug te gaan.

1 tip over Hotel Royal Decameron Montego Beach

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages