Hotel Royal Decameron Montego Beach

Hotel Royal Decameron Montego Beach

8.2Fantastisch

Jamaica, Jamaica, Montego Bay/ St.James

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Decameron Montego Beach voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

22 reviews over Hotel Royal Decameron Montego Beach

• 9Petra20-03-2015

Super hotel!!

Verbleven er 6 weken....t-shirts cadeau gekregen omdat wij er zolang geboekt hadden. Heel vriendelijk en gezellig personeel. Veel variatie in eetgelegenheden. Verschillende plekken om van de zon te genieten. Handdoekenservice heel goed geregeld. Ruime en mooie kamers,elke dag schoon. De wasservice is goed.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8sunjets klanten23-05-2013

all-in volgens eigen interpretatie

Ligging aan Hip Strip. Mooie bewoording voor reeks winkel en bars die eigenlijk niks voorstellen. Hotel best ok maar daarbuiten niks te beleven. Voldoende eten en drinken van goede kwaliteit maar slechts 1 fles drinkwater per verblijf inbegrepen! Fles kan gratis worden bijgevuld met kraantjeswater maar nieuwe fles dient te worden aangekocht. Hotel wordt enkel bij ontvangstmeetings bezocht door reisagenten. Gasten dus op zichzelf aangewezen en geen enkele info of reismap ter beschikking. Hotel eerder bedoeld voor locals, Amerikanen en Canadezen. Diverse kamers op gelijkvloers bijgebouw hebben slechtwerkende, niet gekuiste airco. Probleem gekend maar kamers worden gewoon verder verhuurd. Aanpalende publieke strand wordt vaak gefrequenteerd door locals met handvuurwapen. Beveiliging hotel is enkel voorzien van bat en zal dus desgevallend weinig kunnen uithalen.

Gereisd met partner in februari 2013

• 8Josefina Willems25-07-2012

They stole my face and handcreams

5 keer gelogeerd in dit prachtig hotel. Goede ligging en omgeving, veel te doen. Echter de laatte keer zijn mijn cremes gestolen en het hotel doet er niets aan. Tevens vraagt men een belachelijk hoge prijs om op de dag van vertrek iets langer in je hotelkamer te blijven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Rob07-02-2011

waar voor je geld

15 dagen verbleven in dit goed gesitueerde hotel (AI). Aan begin van de hip strip en op goede loopafstand van restaurantjes en cafe's Veel Amerikanen, Canadezen en Engelsen. Entertainment is goed. Eten is uitstekend, doch wanneer bepaald iets op is wordt het niet altijd weer aangevuld. Muziek rond zwembad vaak irritant en onnodig hard. Mooi uitzicht. Aankomende vliegtuigen in zicht, maar dit is absoluut niet hinderlijk (geen lawaai) Zeker aanrader. Was zelf niet echt mobiel doch alles goed te overbruggen evt met rolstoel of krukken.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9van Mersbergen-Hoogerwerf01-07-2010

Helemaal geweldig geweest

Jamaica: de negatieve ervaringen zijn wat overtrokken. Mensen zeer vriendelijk, zowel de lokale bevolking als het hotelpersoneel. Veilige bestemming.

Royal Decameron: ligging super, dicht bij levendig dorpje en goede snorkelbestemming.

Kortom: een mooie vakantie geweest en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 7Shirley en Olaf14-03-2010

Mooi hotel, maar hoef niet perse hierl terug

We zijn juli'08 in Jamaica geweest. 1e wk Negril,2e wk Montego.Montego is goede uitvalsbasis voor O.Rios, B.Marley etc.'T hotel ziet er goed uit, goede,schone slaap en badkamer. Amerikaans gericht zoals entertainment etc. Wij houden er persoonlijk niet van, maar hebben er verder niet aan gestoord.'t eten was minder net als sommige personeel, die alleen maar fooi willen. Gelukkig zijn ze allemaal niet zo & zijn er ook grappige klantvriendelijke personeel die je echt een vakantiegevoel geven.Die mensen kregen van ons wel fooi.Hotel direct aan t strand, ondanks dicht bij airport, geen last van vliegtuigen. Ligging is wat minder om een cafeetje o.i.d. te pakken.Begin vd avond lopend naar toe ong.10/15min.(is op zich prima te doen) terugweg taxi, voor ons gevoel veiliger Nog een tip! als er cruiseschepen aanmeren, gaan de prijzen in de winkels ineens flink omhoog. Afdingen is niet verkeerd

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Rita & Benny05-01-2010

Best wel aantrekkelijk hotel.

Wij waren een weekje voor Kerstmis 2009 in dit hotel. Kamers zijn wat simpel van meubilair en badkamer verouderd, maar zeer proper en nog functioneel. Ligging van hotel is ideaal, 5 minuten van luchthaven en korter aan het strand kan niet. De paar verschillende strandjes zijn inderdaad maar klein maar altijd ruimte en wordt elke dag netjes zuiver gemaakt. Eten was prima met veel keuze in vers fruit en groeten. A la Carte restaurant biedt een leuke afwisseling en moet s'morgens bij ontbijt gereserveerd worden voor s'avonds(5d./week). Personeel is op alle fronten subliem. Nergens eerder zo een hulpvaardige en vriendelijke mensen tegengekomen. Ze swingen van s'morgens tot s'avonds met de glimlach. Zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Silja Keyaerts01-07-2009

kleinschalig hotel maar in orde

In vergelijking met alle andere hotels die wij gezien hebben in Jamaica is dit een kleinschalig hotel waardoor je "slechts" 2 resto's zijn bv. Als je zoals ons hiervoor kiest, is het in orde! 2pers.kamer is groot behalve de badkamer die is minder afgewerkt. Eten is in orde maar na 2 weken wel meer als hetzelfde, zowel combinatie tussen gewone pizza/spaghetti als Jamaicaans. De nodige animatie overdag en 's avonds. Ideaal gelegen om ook eens te flaneren op de hipstrip, uit te gaan of downtown te bezoeken. Vandaaruit hebben wij enkele trips gedaan zoals Bob Marley museum Dunn River Falls enz deze zijn duur en veel bus zitten maar wel de moeite. Door de hitte ben je wel snel vermoeid! Wij zouden dit niet echt aanraden aan koppels met kinderen. All in is echt all in bij dit hotel. De zee is echt mooi dus gebruik het gratis sport en duikmateriaal. Blijkbaar is gans Jamaica maar 4% europese toeristen dus je moet er wel de amerikanen bijnemen ;-) regenseizoen was voor ons het ideale!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Sandra25-04-2009

Prima hotel

Wij zijn hier maar 2,5 dag geweest. We zaten eerst in het Royal Decameron Club in Runaway Bay. Dat hotel is knusser door de cottages, maar daar is helemaal niks te doen buiten het resort. Bij dit hotel zit je aan een drukke doorgaande weg met veel winkeltjes en restaurantjes. Heel leuk! Ook de zee was hier véél mooier. Eten was hetzelfde als bij het andere hotel. Prima vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

• 6Sabine20-09-2008

Niet echt een topper

Schoon hotel, eten was aardig maar vond ik niet byzonder. Bedden zeer goed en uitzicht op 4 hoog is fantastisch. Het strand bij het hotel is klein en niet handig want na 3 meter loop je tegen rotsen aan en kan je eigenlijk niet verder tenzij je helemaal aan de kant gaat. Het kleine strandje aan de rechterkant was niet bruikbaar i.v.m. trop.stormen. Het vliegveld is vlakbij maar daar heb je totaal geen last van, juist erg leuk om ze te zien landen/opstijgen. Animatie op de dag sloeg nergens op... In de avond wel een hele goede dansgroep! Dus helaas voor ons geen super vakantie, mede door het weer maarja dat kan altijd in deze periode. Persoonlijk vind ik het geen 4* waard!

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Royal Decameron Montego Beach info