Hotel Riu Palace Jamaica

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Jamaica voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Riu Palace Jamaica

• 8Richard Leroux16-04-2019

uitstekende Prijs - kwaliteit

Mooi, en leerrijk , vriendelijke mensen. prachtig hotel.

• 9Inge den Heijer-Bodeutsch31-03-2019

Fantastisch!

Het verblijf in Ocho Rios, Jamaica hebben mijn echtgenoot en ik als zeer aangenaam ervaren. Wat is Jamaica een heerlijk stukje op deze aarde om er te vertoeven! Jamaicanen zijn zeer bewuste cosmopolitische mensen, die totaal niet xenofobisch zijn! Wij hebben heerlijk in zee gezwommen en hebben de hoofdstad -up town- bezocht. Ik ben ook op zondagochtend naar een vredige mis geweest in een Katholieke kerkje, waarbij mooie liederen werden gezongen. Wij hebben samen het huis van wijlen Bob Marley bezocht. Indrukwekkend! Mijn echtgenoot en ik hebben op Jamaica o.a. ook genoten van een dansvoorstelling met invloeden van de bakermat van de mensheid, Afrika!

• 8Rian beekes25-03-2019

Schoon vriendelijk personeel lekker eten .

Een fijn hotel maar er zijn wel veel luiddruchtige amerikanen ,zeker in de weekends .animatie team kan ook luiddruchtig zijn ,zeker fijn dat er niet gerookt mag worden ook niet op het strand ,alleen op aangewezen plek daar.Jammer dat de vliegtuigen laag over komen maar je raakt er wel aan gewend .

• 2018
    9Jan Dam04-12-2018

Echt fantastisch

Super hotel, niet te groot, net/aardig personeel. In de extra restaurant moet je een lange broek. En terecht.

• 9Tingelinge03-12-2018

Geweldig! Top, die Adults only formule

Pure luxe, vriendelijke mensen, heerlijk eten. Hier vier je vakantie zoals vakantie bedoeld is.

• 9Dewijn Eric.09-11-2018

Het is zeer goed hotel van de eerste dag tot de laatste dag. Was het eten zeer goed het hotel word zeer goed ondergauden de tuinen zwembaden zelf het strand de kamers worden elke dag gepoets de uitstappen zijn ver en zoo goed geprijsd je. Mag daar niet gerookt worden alleen zo als in belgie op de aangewezen plaatsen zeer goed het is zeer goed daarom gaan we terug in december

Met oudere kinderen

• 9andrea christiaan18-08-2018

we gaan zeker weer volgend jaar

was een super vakantie mooi weer aardige mensen veel te zien maar wel ver uit elkaar je hebt minimaal 2 weken vakantie nodig om alles te ondernemen

• 9Rooijakkers10-05-2018

Heerlijk hotel.

Het hotel is een adult-only dus lekker rustig. Hele mooie kamer, ruim en schoon. Eten was geweldig. Iedere dag heerlijk gegeten en iedere dag voldoende keus en nooit het zelfde. Entertinment was okay maar voor de echte leuke shows kun je naar de nast gelegen andere Riu hotels. Jammer was wel, dat er op het strand alleen een paar palmbomen staan waar je, als je heel vroeg op staat, een platsje in de schaduw hebt. Jammer dat ook daar de handdoekje-leggen taktiek heerst. We hadden contact met een stelletje uit het Reggae hotel. Toen zij even op een bedje bij ons kwamen zitten om een praatje te maken werden ze door security weggestuurt. Erg overdreven. Omdat je redelijk dicht bij het vliegveld ligt komen er dagelijks wel vliegtuigen over, maar op zich vond ik het lawaai nog meevallen.

• 8S12-03-2018

Prima hotel

We hebben 9 nachten in dit mooie hotel geslapen. In de beoordelingen van gasten op internet staat altijd dat het personeel het verschil maakt, dat zei ons weinig totdat we er waren, het personeel is vriendelijk, vrolijk, betrokken en vol aandacht. We geven altijd fooi, maar dit was voor het eerst dat we de indruk hadden dat wel of geen fooi echt geen enkel verschil maakte, ze waren gewoon altijd oprecht vriendelijk. Het hotel ligt aan een klein strandje, prima om in zee te gaan, maar er zijn vast mooiere stranden in de buurt. Wij vonden het strand prima, mooie ligbedden, gratis bootjes en perfecte service. De zwembaden waren mooi onderhouden en iedere dag was er wel iets te doen, maar je kunt gewoon lekker blijven liggen zonder mee te doen. Het eten vonden we prima, genoeg keus, lekker vers en heel veel mooi fruit. Alles in overvloed. De kamer was keurig schoon en lekker ruim. Het hotel is goed beveiligd met bewaking.

• 10peter boon05-03-2018

fantasties

het was goed geregeld en mensen die daar werken heel vriendelijk en behulpzaam. zeer schone nette mooie hotel. ik zou zeggen dat we nog en keertje terug willen . dit is echt een aanrader om te gaan.

1 tip over Hotel Riu Palace Jamaica

• Joop, 05-12-2015

Maak een trip naar de geboorteplaats van Bob Marley. Nine Mile en de Dunn River Falls

1 vraag over Hotel Riu Palace Jamaica

• Sandra, 01-12-2013

Strand/zee

Wie kan mij vertellen of je vlot en ver in zee kan gaan in deze palace Jamaica? Op foto's zie ik steeds weer rotsen/algen. Graag mer info of we goed in zee kunnen zwemmen?

• De staf spreektDuits, Engels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Japans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats