Hotel Riu Montego Bay

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°23°
Hotel Riu Montego Bay

108 reviews over Hotel Riu Montego Bay in het Nederlands

mooi land,maar ik ga er niet meer terug

Wildemauwe Jurgen,
1-3-2019

hotel is heel mooi en ruim,maar is inderdaad serieus gedateerd.Dat het overal heel proper is,maakt veel goed! Het eten in het buffetrestaurant is redelijk gevarieerd en lekker...voor elk wat wils! Wat reizigers die voor de eerste keer Jamaica bezoeken echt wel moeten weten : let op als je excursies boekt,want die zijn perperduur,en echt de moeite niet om te doen. Het weer viel me ook redelijk tegen,en dat in februari...die toch als de beste zomermaand beschreven staat.Van de 10 dagen dat ik er was,kreeg ik 2 volle dagen zon,de overage 8 dagen was de zon verdwenen na het middageten. Positief is wel,dat de Jamaicaanse bevolking van nature heel vriendelijk is...and no stress..

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij hebben een top vakantie gehad! Mede door het hotel. Top kamers met grote bedden en goede matrassen. Alles super netjes en schoon. Goed!! Eten en meer dan genoeg keuze. Personeel erg beleefd. Daarnaast doen ze er alles aan om je te vermaken. Pool party’s, live bandjes, yoga, strandfeesten het kan allemaal. Maar als je er niet aan mee wil doen kan dan kan je het makkelijk omzeilen zonder dat het “in your face” blijft. Verder is alles zeer goed geregeld je kan gratis allerlei sporten beoefenen zoals bv snorkelen, zeilen, kanoen voleyballen je zegt het maar. Niks is te gek. Als je het hier niet naar je zin hebt dan moet je in de spiegel kijken. Wij geven het een dikke 10.

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

ERIC,
1-1-2019

het hotel is Rook vrij .er zijn veel rook plaatsen verzien .het is een groot domein .het strand is aan het hotel. er zijn ligbedden aan zee en aan de zwembaden je moet zeker geen handdoeken gaan leggen .de kamers worden elke dag goed gepoets

in de kamer is er een koelkast met drank .die word om de 3 dagen aan gevuld.het eten is zeer goed.je kunt binnen eten en op het terras er zijn nog 3 andere restaurants je kun zoo gaan eten .de eersten hebben eerst plaats.anders moet je beurt afwachten met Kerstavond was het eten.special nog niet veel gezien.Het eten is zeer goed veel keus. ieder wat wils . op het strand kan men ook eten . als je savons je vlucht geeft moet je kamer verlaten om 12 uur. dan kan je nog een douche nemen en verkleden .aan de balie .er is kinderen opvang verzien en goed .er is veel te doen gans de dag.en we gaan zeker terug voor de 3 maal.het was er +- 25 tot 29 graden goed voor december

Gereisd met partner in december 2018

Geweldige vakantie gehad.

Jan,
25-9-2018

Geweldig net, mooi en schoon hotel. Zeer vriendelijk personeel. Het eten was er in overvloed, voor elk wat wils. Verzorgde buffetten en zeer smakelijk. Prachtig zwembad en genoeg te doen op het resort. De hotelkamer was ruim genoeg met een kingsize bed. Goede matrassen, nette badkamer. Minpuntje voor ons was het douchen in bad. Minibar dagelijks aangevuld met water, cola, bier en een tapje van sterke dranken. Op dag van vertrek kon je nog gebruik maken van het all inclusive. Zeer fijn, aangezien je om 12 uur van de kamer moet. Ook was er dan nog gelegenheid om te douchen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastish zeer goed hotel

ERIC,
1-8-2018

het hotel was ROOK vrij in kamers en het zwembad en aan zee. het eten was zeer lekker.de animatie was zeer goed .het was maar 10 minuten van het vliegveld. de vliegtuigen kwamen wel over het hotel. maar niet voor 8 uur opstijgen.er was veel plaats aan het zwembad .en aan het strand.in zee moet je wel water pantoffels aan doen wand er lig veel algen.de kamers zijn wel aan verniewing toe .maar worden goed gepoets. de uitstappen zijn wel zeer duur. en ver rijden met de bus+- 2 uur .rond 100 en 170 € per persoon .

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi resort en zeker een aanrader..!!

Ronald,
31-5-2018

Mooi en net resort. Het ligt vlak bij het vliegveld dus je heb een enorm korte transfertijd. Wel een nadeel is dat de vliegtuigen daardoor erg laag over het resort komen. De zwembaden zijn groot en 1 heeft een poolbar. Genoeg ligbedjes bij het zwembad dus niet 'vechten' om een bedje 's ochtends. Het eten is goed en keuze genoeg. De kamers zijn schoon en goed. Ze worden ook elke dag keurig schoongemaakt. Ook de wifi op het resort is goed te noemen. De animatie is redelijk maar ze doen hun best. Minder vond ik het strand/zee. In de zee veel plantjes op de bodem en het was niet het mooie witte stand zoals ik gewend was. Geen parasols op het strand dus weinig plekken in de schaduw.

Gereisd met partner in mei 2018

Goede service! Prima accommodatie !

Annelies,
30-4-2018

Fijn hotel. Iedere dag is er wat te doen. Vriendelijke medewerkers. Op het strand iedere dag Jerky Chicken deze is echt super lekker! Een week vind ik hier wel voldoende. Voor langer verblijf zou ik een andere bestemming kiezen.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Trudie,
1-4-2018

Wat een droomvakantie had moeten zijn , is een nachtmerrie geworden , Ziek van de diarree , uitdrogen met opname in het ziekenhuis van Montego bay.

Gereisd met partner in maart 2018

Genoten maar nooit meer.

Fleur,
31-1-2018

Wij maken er zelf het beste van en hebben dan ook van het redelijk mooie weer genoten maar het hotel is zeker geen 5 sterren meer. Wij geven het maximaal 3 sterren. Kamers zijn gedateerd, niet schoon en schimmel aan de douche-kop. Ook geen dekbed maar een lakentje met sprei waarvan ik betwijfel of deze wel eens gewassen worden. Het eten was erg vet en heeft weinig smaak met soms erg veel zwarte peper. Met wat minder weer kan je alleen in de donkere koude killen animatieruimte gaan zitten op vieze stinkende stoeltjes. Het is een zuip party hotel voor Amerikanen geworden. Voor een beetje meer zou ik zeggen ga naar het naastgelegen Riu Palace, dat is wel 5 sterren.

Gereisd met partner in januari 2018

Mooie bestemming!!

Segers leon,
22-1-2018

We hebben er zekers van genoten ,gaan zeker nog terug 👌🤗

Gereisd met partner in november 2016

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Montego Bay in Montego Bay/ St.James, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Montego Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.