Hotel Riu Montego Bay

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

116 reviews over Hotel Riu Montego Bay

• 9Eric03-01-2020

Het is zeer goed hotel. Je kunt er met de middag eten in buffet aan zee. En op het strand. Savons kun je in het buffet en nog 3 andere setaurant .de kamers worden alle dagen net gepoets .de koelkast wort. Er om de 2dagen aan gevuld. De kerst menu was uitzonder lijk .het hotel word in april vernieuwt . Dan word het een adult, hotel want er zijn al 2. Rui hotels adults. Er naast als nu. Geen adults wilt moeten je 100. Km verder met de bus na een vlucht. Van 9uur 30 . Als je hotel moet verlaten .in de namiddag kan je nog verkleden en douche nemen naast de balie .

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    9Erik08-08-2019

Fantastisch resort met heel vriendelijk personeel

Mooi resort. prima kamers met goede bedden, prima badkamer, stille airco. minibar en drank dispensers op de kamer (inclusief). Voldoende keuze in restaurants. Mooi zwembad en eigen strand. Personeel doet alle moeite om je echt welkom te laten voelen. Er wordt continu gewerkt om alles schoon te houden. Het hotel ligt wel pal onder de vliegroute van het vliegveld maar vroeg in de ochtend en laat in de avond wordt er zelden gevlogen en met gemiddeld 30 vluchten per dag valt het echt allemaal reuze mee. Het hotel ligt wel enkele kilometers buiten het centrum en taxi's zijn heel duur net als excursies.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Michael02-08-2019

Top locatie. ideaal voor ons. We gaan zeker terug

Het personeel probeert je steeds zo goed mogelijk te helpen en is zeer vriendelijk. Het animatie team was eveneens top. Als je geen zin had om aan een activiteit mee te doen kwamen ze daags nadien toch nog steeds vrijblijvend een babbeltje met je doen. Jamaica is van nature al een 'One love' en 'Respect' sfeer en dat voel je ook wel in het hotel, in het shoppingcenter tegenover het hotel en op de excursies. De kamers waren niet gedateerd, maar ik heb wel weet dat er andere appartementsblokken aan vernieuwing toe zijn. Het gaat dan vooral voor een opfrisbeurt. Daarom dat men in 2020 vanaf april t.e.m. september het hotel sluit voor een volledige renovatie. Het eten was super. Voor iedereen wel wat. als je iets niet lust ben je vrij om andere dingen te proberen. Ook het 'first come, first serve' principe in de a la cart restaurants vond ik OK. De meerdere ondernomen excursies zijn mss niet goedkoop maar waren top, mede door de gidsen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Yara23-06-2019

Leuk..

Mooi hotel, wel een beetje oudbollig. De kamers zijn erg schoon ook op het terrein houden ze alles verzorgd bij. Het eten is heerlijk veel keus. De mensen daar zijn erg vriendelijk. Wat ik ook fijn vond is dat de Wi-Fi het erg goed deed de hele dag door. Animatie overdags deden ze niet heel veel, maar wat ze deden was wel leuk. Savonds was er een show maar daarna was er niets te doen en dat je je echt te vervelen buiten het hotel om is er ook vrij weinig te doen als je een taxi ergens naar toe wilt betaal je voor 20 km rijden al 80 euro p.p echt belachelijk duur. Verder was het een prima hotel maar niet voor ons voor de 2de keer.

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Cor van den Bosch18-05-2019

Goed, maar het hotel moet gerenoveerd worden

Het was een goed verblijf, maar heel veel herrie van de overkomende vliegtuigen en het hotel met de kamers zijn dringend aan een renovatie toe. Het eten en het personeel was top. Het is zeker geen 4 of 5 sterren, maar net 3 sterren.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7MR Ramharakh24-04-2019

Indrukwekkend

• lang vliegen
    • excursies zijn prijzig
    • niet alle complexen beschikken over een lift
    • drank en eten in overvloed aanwezig

Gereisd met partner in april 2019

• 8Wildemauwe Jurgen01-03-2019

mooi land,maar ik ga er niet meer terug

hotel is heel mooi en ruim,maar is inderdaad serieus gedateerd.Dat het overal heel proper is,maakt veel goed! Het eten in het buffetrestaurant is redelijk gevarieerd en lekker...voor elk wat wils! Wat reizigers die voor de eerste keer Jamaica bezoeken echt wel moeten weten : let op als je excursies boekt,want die zijn perperduur,en echt de moeite niet om te doen. Het weer viel me ook redelijk tegen,en dat in februari...die toch als de beste zomermaand beschreven staat.Van de 10 dagen dat ik er was,kreeg ik 2 volle dagen zon,de overage 8 dagen was de zon verdwenen na het middageten. Positief is wel,dat de Jamaicaanse bevolking van nature heel vriendelijk is...and no stress..

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10Samantha31-01-2019

Fantastisch mooi top hotel!! We gaan zo terug😊

Wij hebben een top vakantie gehad! Mede door het hotel. Top kamers met grote bedden en goede matrassen. Alles super netjes en schoon. Goed!! Eten en meer dan genoeg keuze. Personeel erg beleefd. Daarnaast doen ze er alles aan om je te vermaken. Pool party’s, live bandjes, yoga, strandfeesten het kan allemaal. Maar als je er niet aan mee wil doen kan dan kan je het makkelijk omzeilen zonder dat het “in your face” blijft. Verder is alles zeer goed geregeld je kan gratis allerlei sporten beoefenen zoals bv snorkelen, zeilen, kanoen voleyballen je zegt het maar. Niks is te gek. Als je het hier niet naar je zin hebt dan moet je in de spiegel kijken. Wij geven het een dikke 10.

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9ERIC01-01-2019

het hotel is Rook vrij .er zijn veel rook plaatsen verzien .het is een groot domein .het strand is aan het hotel. er zijn ligbedden aan zee en aan de zwembaden je moet zeker geen handdoeken gaan leggen .de kamers worden elke dag goed gepoets

in de kamer is er een koelkast met drank .die word om de 3 dagen aan gevuld.het eten is zeer goed.je kunt binnen eten en op het terras er zijn nog 3 andere restaurants je kun zoo gaan eten .de eersten hebben eerst plaats.anders moet je beurt afwachten met Kerstavond was het eten.special nog niet veel gezien.Het eten is zeer goed veel keus. ieder wat wils . op het strand kan men ook eten . als je savons je vlucht geeft moet je kamer verlaten om 12 uur. dan kan je nog een douche nemen en verkleden .aan de balie .er is kinderen opvang verzien en goed .er is veel te doen gans de dag.en we gaan zeker terug voor de 3 maal.het was er +- 25 tot 29 graden goed voor december

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9Jan25-09-2018

Geweldige vakantie gehad.

Geweldig net, mooi en schoon hotel. Zeer vriendelijk personeel. Het eten was er in overvloed, voor elk wat wils. Verzorgde buffetten en zeer smakelijk. Prachtig zwembad en genoeg te doen op het resort. De hotelkamer was ruim genoeg met een kingsize bed. Goede matrassen, nette badkamer. Minpuntje voor ons was het douchen in bad. Minibar dagelijks aangevuld met water, cola, bier en een tapje van sterke dranken. Op dag van vertrek kon je nog gebruik maken van het all inclusive. Zeer fijn, aangezien je om 12 uur van de kamer moet. Ook was er dan nog gelegenheid om te douchen.

Gereisd met partner in september 2018

Hotel Riu Montego Bay info