Hotel Holiday Inn Sunspree Resort

Hotel Holiday Inn Sunspree Resort

7.5Goed

Jamaica, Jamaica, Montego Bay/ St.James

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Sunspree Resort voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

31 reviews over Hotel Holiday Inn Sunspree Resort

• 8Margreet en Geert-Jan29-09-2005

Inderdaad dhr Zwart heeft gewoon geen goede reisagent gehad want dan had hij vantevoren geweten waar hij naartoe ging! Het hotel is geweldig, de mensen doen alles om jouw verblijf nog aangenamer te maken. H. Inn Sunspree Resort staat voor kwaliteit, onze kamer was gigantisch met een kingsize bed en groot balkon. De stranden bij het hotel zijn prima, je hoeft niet per taxi naar doctors cave. Het ziet er allemaal prachtig uit, echt verouderd is het sinds september niet meer, hoewel onze badkamer nog wel een verbouwing kon gebruiken, er is in ieder geval al veel gerenoveerd! Het grote restaurant had inderdaad veel zitjes maar het ziet er allemaal even fris uit door de leuke kleuren en moderne stoeltjes. Eten was inderdaad niet heel erg afwisselend, maar daarom zijn er ook meerdere restaurants in het hotel, je kunt ook bij de italiaan, het seabreeze restaurant of een hamburger halen. !

Gereisd in september 2005

• 8Pascal Grootveld08-09-2005

wij hebben hier een weekje doorgebracht om vervolgens op rondreis te gaan. wat ons het meest is bijgebleven is het erg vriendelijke personeel. ze doen alles voor je. het is allemaal wel erg groot en druk maar dit was van te voren bekend in de reisgids en hebben we dus ook niet vervelend gevonden. het zwembad is erg mooi en het strand ook. we hebben ons vooral vermaakt op het strandje voor het seabreeze restaurant, daar is het iets rustiger. het seabreeze restaurant is ook aan te raden. onze kamers waren netje maar geen luxe. wij hebben hier verder niet veel ondernomen,omdat ons nog een rondreis van Touroperator voor de boeg stond. deze reis is zeker aan te raden.

Gereisd in september 2005

• 7Patrick Polie15-08-2005

Gezellig hotel, wel enigszins verouderd. Strand is niet echt bijzonder. Op 10 minuten per taxi ligt Doctors Cave Beach (wel betaald), een super mooi strand en glashelder water. Kamers zijn erg netjes en schoon. Eten niet erg gevarieerd, barbecue aan het strand is wel erg leuk! Mooi zwembad en iedere avond entertainment.

Gereisd in augustus 2005

• 6lolly30-07-2005

Goed hotel maar zeker niet rustig. Keuken ok, en, wij haddne rustige kamer. Ook tof het kleine eilandje en het strand, maar algemeen gaf het hotel ons een drukke indruk, zeker niet iets om tot rust te komen. Wij hadden een rondreis daar afgesloten met 2 dagen in dit hotel n daarvoor wa het ideaal, zeker niet langer.

Gereisd in juli 2005

• 9monique en dick25-05-2005

wij zij alweer een jaar of twee geleden naar dit hotel geweest.helemaal super als je even samen op vakantie gaat. eten goed,kamers goed,alles in een woord geweldig.en de jamaicanen?????? yah man geweldig man.hebben weken na thuis komst nog heimwee gehad naar het geweldige mooie land.komen zeker nog eens terug.

Gereisd in mei 2005

• 9Emmy Vrijhoeven11-05-2005

Wij zijn vorig jaar in dit hotel geweest en we hebben het echt fantastisch gehad.Ik kan niet anders zeggen dat het personbeel heel vriendelijk is, ze staan meteen voor je klaar, en dat het eten soms wat aan de lauwe kant is, is ook grotendeels eigen schuld, niet buiten eten, en niet uren lopen kijken wat je hebben wil als je al iets op je bord heb liggen wat warm is. Wij hebben er totaal geen last van gehad, maar je moet het goed indelen met eten.Verder was het een TOP hotel

Gereisd in mei 2005

• 9Piet en Ria Besemer18-04-2005

Wij hebben een heel leuke vakanntie gehad. Wel elke dag een beetje het zelfde menu, maar er is genoeg keuze. Wij waren hier van 29-3 tot 13-04 2005. Personeel vriendelijk en staann altjd voor je klaar. Er zijn geen Nederlanders in het hotel geweest in de tijd dat wij er waren. Het zijn allemaal Amerikanen Canadezen en Engelse. Maar dat mocht de pret niet drukken. In de Lobby is er een grote balie van Jamaica Tours. Boek daar je excursies en niet bij de Host van Touroperator. Deze is een stuk duurder en geeft geen eerlijke informatie. Elke avond na het Diner is er een Show met prima artiesten. Er liggen nog wel wat steentjes in de zee,dat komt door de afgelopen verbouwing.Wij vonden het zeer de moeite waard. En zullen zeker nog een keer terug gaan.

Gereisd in april 2005

• 6R.A Zwart.22-01-2005

Deze vakantie fabriek draaid op volle toeren. De eetzaal lijkt op een grote ongezellige Mac Donald"s.Het eten lijkt op een gaarkeuken ,het eten is niet smaakvol,en vaak koud of louw.Het is te gtoot en te kolossaal.Het is absoluut geen aanrader als je van rust en een familie sfeer houd.De bediening is gastvrij,de kamers waren prima en betegeld.Voor gezinnen met kinderen is dit wel een geschikt hotel ,er is veel annimatie.

Gereisd in januari 2005

• 7margriet17-09-2004

erg groot complex, te groot erg on persoonlijk, veel amerikanen, eten niet echt geweldig, mooi zwembad, lekker zwembad. aan overkant een leuk winkelcentrum. kamers zijn schoon, maar wel klein. verder een goed hotel maar niet super. tip zoek een iets kleiner hotel dat is veel persoonlijker, ze hebben dan meer tijd voor je, want jamaicanen zijn echt heel gezellig.

Gereisd in september 2004

• 9Jan en Karen01-09-2003

Wij vonden dit hotel helemaal geweldig. Natuurlijk gaat alles op z'n Jamaicaans, een hele opluchting na al dat gestress in ons deel van de wereld. We hebben gewoon lekker in de eetzaal gegeten samen met het grootste gedeelte van de gasten en het was fantastisch, je leert allerlei leuke mensen kennen. Op de vloerbedekking heb ik niet gelet. Thuis heb ik ook een normale badkamer die misschien gerenoveerd moet worden. Zolang alles schoon is (en dat was het) vind ik het goed. Als je zo nu en dan wat dollars achterlaat op je kussen, word je helemaal verwend. Datzelfde geldt voor de obers en de barmannen. Een groet en een lach doen hier wonderen!!!!!

Gereisd in september 2003

Hotel Holiday Inn Sunspree Resort info