Hotel Holiday Inn Sunspree Resort

Hotel Holiday Inn Sunspree Resort

7.5Goed

Jamaica, Jamaica, Montego Bay/ St.James

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Sunspree Resort voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

31 reviews over Hotel Holiday Inn Sunspree Resort

• 9SLS27-03-2008

Vakantie eind maart 2008. Prima hotel! Erg vriendelijk, schoon, goede behandeling en goed eten. Mooi strand met apart eiland om ook te zonnen in zee en een mooi zwembad. Goede taxiservice. Alle excursies via het hotel te boeken. Echt een aanrader!! Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Leukste hotel van Montego Bay!

Gereisd met partner in maart 2008

• 10Dirk03-03-2008

Inderdaad een bijzonder plezierig hotel. Tijdens ons bezoek werd het zwembad verbouwd en konden we kiezen uit een ander hotel of blijven met een vergoeding van de touroperator. Omdat wij toch veel excursies maken tijdens onze vakanties besloten wij te blijven en kregen na de nodige telefoon/briefwisselingen toch nog 175 euro per persoon terug, prima geregeld. De service in het hotel was uitstekend evenals de kamer en de buffetmaaltijden hadden een ruime keuze. Echt een aanrader voor een prachtige vakantie.

Gereisd met vrienden in september 2004

• 9aad en sijke bravenboer19-02-2008

aad en sijke we zijn van 26 januari tot 7februari in dit hotel geweest. geweldig hotel, mensen zeer vriendelijk eten goed heel veel keus, personeel heel vriendelijk alles heel schoon enigste minpunt vonden wij de animatie team deed het wel leuk alleen s,avonds was alles vroeg afgelopen om 10 uur en dan had je aan de bar geen gezellig muziekje . voor de rest geweldige vakantie gehad. gaan zeker nog een keer terug naar dit eiland

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 10danii07-02-2008

Wij zijn paar jaar geleden in dit hotel geweest en het was super! Wat mij opvalt is dat er heel veel mensen altijd wel wat aan te merken hebben. (niet alleen bij dit hotel!)Dat zijn meestal de mensen die heel veel luxe verwachten/eisen maar wel een 3-sterren hotel boeken! Wij vonden het in ieder geval een tophotel, erg gezellig, mooi, lekker eten...

Gereisd in februari 2008

• 7zonnekein marleen15-01-2008

Groot hotel gelegen aan drukke baan. Kamers waren ruim en proper. Er was weinig variatie van de bufetten en we dronken zowel aan de bar als in het internationaal restaurant uit plastieken bekers. Vriendelijk personeel. Het italiaans en jamaicaans restaurant met bediening waren goed. 2 x in de week BBQ en bufetten met animatie naast het jamaicaans restaurant. De uitstappen naar de Black River, YS watervallen, rumfabriek, geboortedorp Bob Marley, Dunn's River Falls en Montego Bay waren plezant.

Gereisd met partner in december 2007

• 8Nathalie20-08-2007

Groot hotel, erg op Amerikanen gericht. Ook wel leuk: je kijkt werkelijk je ogen uit ! All inclusive is prima: naast buffetten ook restaurantjes waar je wat rustiger kunt eten en ook strandtentjes waar je even lekkere jerk chicken kunt scoren of een hamburgertje. En even met de catamaran het water op, snorkelen of kayakken zit erbij inbegrepen. We hadden gehoopt dichterbij de stad (Montego Bay) te zitten, voor de levendigheid en het reggaegevoel. Je hebt echter beslist een taxi nodig (de resorts liggen toch wat afgelegen) en Montego is erg toeristcih (net als Ocho trouwens) Het hotel heeft een eigen strandje, maar dat is erg smal. Je kunt je er op zich prima een weke of twee vermaken, maar wij zijn veel op pad gegaan. Ik zou een volgende keer Negril als basis nemen; de stranden zijn daar lekker lang, de sfeer meer relaxed en ook vandaaruit kun je prima het eiland verkennen. Tip: vermijd onze touroperator, onprof. 6 uur vertraging en wat doen ze als eerste? met tax free kar rondleuren

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Fam. D11-07-2007

wat n gezeik heb ik gelezen zeg, echt hollanders, t hotel is prima, personeel heel vriendelijk en doen hun best om t je zo aangenaam mogelijk te maken, het eten is prima niets op aan te merken, mooi strand, kortom n goed hotel.

Gereisd in juli 2007

• 5bert03-07-2007

ik ben het helemaal eens met dhr zwart. geen sfeer, kolosaal personeel werkt hard voor je maar het is net een fabriek en het eiland zelf is verknald door de amerikanen dus geen reggea maar pop en country muziek. ik ga er nooit meer heen. was blij dat ik na 1 week weer weg kon.

Gereisd met partner in maart 2005

• 8De Groot13-06-2006

Zeer goede herinneringen aan, lekkere schone ruime kamer. Alles verder ook schoon en netjes. We zijn 2 wk geweest en merkten dat het entertainment wekelijks wordt herhaald, maar ja. Genoeg te doen verder. Hebben een week een auto gehuurd en zijn lekker wezen toeren, mooie stranden, snorkelen, lekker door het mooie binnenland geweest (zeer relaxed) in de sloppen van MoBay terecht gekomen (minder relaxed), al met al genoeg te doen. Eten en drinken is prima in orde en het personeel is zeer vriendelijk als je je tenminste fatsoenlijk gedraagd, daar kunnen de meeste amerikanen daar nog wel iets van leren trouwens, maar goed. We hebben nu kinderen en als ze iets groter zijn hopen we die een keer mee te kunnen nemen want voor de kids is het daar helemaal geweldig !

Gereisd met partner in juli 2003

• 4NIJVERDAL JAH MAN19-02-2006

Wij zijn 't zeker eens met de heer Zwart!! Mensen die alleen in dit hotel zijn geweest, weten niet beter en hebben nooit de echte Jamaicaanse sfeer kunnen proeven! Het is veeeel te groot, heeft totaal geen sfeer. Het eten vonden we wel goed, maar het is net of je in een ziekenhuis zit te eten! Wij zijn de 1e week in Royal Decameron Club in Runaway Bay geweest. Dit hotel is ECHT TOP en zelfs nog goedkoper!!!! WHEN YOU GO YOU KNOW!! Holiday Inn Sunspree is ideaal voor gezinnen met vervelende kinderen en het is niks voor jongelui!

Gereisd in februari 2006

Hotel Holiday Inn Sunspree Resort info