Géén boekingskosten

Hotel Holiday Inn Resort Montego Bay

JamaicaJamaicaMontego Bay/ St.James

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Holiday Inn Resort Montego Bay voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 27 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 27 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

31 Reviews over Holiday Inn Resort Montego Bay

• 8Pam P25-04-2016

Great all inclusive!

We are 60's something couple and we loved the feel of this hotel. It did not feel crowded. Plenty of places to park a beach chair and enjoy! We did not like having to wear pants and closed toe shoes to the Italian restaurant!

• 2van leeuwen22-08-2010

nooit meer

Wij zijn de halve wereld al aan geweest maar zo een slecht hotel hebben we nog nooit meegemaakt. Snap niet dat ze nog in de nederlandse reisboeken staan. Zonde van t geld en het heeft een groot deel van onze vacantie verpest! Viese kamer, balkondeur die niet open te krijgen is, 6 lades om kleding op te bergen met 4 pers. Kamer stond vol met bedden die er bijgegooid (Echt) werden. Ontzettend onvriendelijk onbeleefd personeel, vooral receptie. Het stonk er buiten en binnen, overal etensresten, alleen maar vreselijk americanen die net zo breed als hoog waren, en ze schteeuwden, matte hun kinderen af, gillen, zitten bij elkaar op de kamer totdiep in de nacht, jammer genoeg naast onze kamer. Muren waren van karton ofzo, vreselijk gehorig en aangezien ze het fijn vinden om de muziek bij t ontbijt al kanon hard te zetten tot en met de show savonds en de uitknop pas om 12 uur vinden kwamen wij alles behalve uitgerust thuis. Mensen in t binnenland waren vreselijk aardig en t land is super mooi,

• 8kim Hermans04-07-2010

net hotel voor een heerlijke vakantie

Het is een wat ouder hotel, maar alles is er schoon en netjes. Mooi zwembad en mooie ligging met een mooi strand. Het eten van de buffettten waren erg lekker.

• 4Fam. Alflen13-09-2009

Oud hotel

Hotel zeer oud, kamers stinken vochtig, balkondeur kon niet goed op slot,restaurant ongezellig. Wij zijn verkast naar het naast gelegen Riu hotel en dat is top. Als je toch geld uit geeft voor een vakantie naar Jamaica, in mijn advies geef iets meer uit voor het Riu en je hebt een top vanakantie!!!!

• 8Christel20-04-2009

Niet veeleisend zijn.

Holiday Inn Sunspree Resort Montegobay Geen slecht hotel.Weinig strand.Bediening zeer behulpzaam.Eten gevarieerd en smakelijk.Irritant handdoekje leggen als het nog donker is en dan ,smiddags om 2 uur komen.Publiek uit Amerika en Canada rustig.Teveel plastic en kantine-achtig hoofdrestaurant.Echte Caribische sfeer ontbreekt.

• 8karen20-02-2009

supertijd

wat hebben wij een supertijd daar gehad. zeer vriendelijke mensen zeer behulpzaam en het eten was ook heel goed,voor iedereen wel wat. kamers beetje verouderd maar heel fris en schoon. voor ons was het allemaal perfect.

• 5Eneman Koenraad18-08-2008

nodig te renoveren

augustus 2008. De mensen zijn er zeer vriendelijk. Het eten is lekker maar bijna alle dagen hetzelfde, zeer weinig variatie. Op veel plaatsen gaf het hotel een vuile indruk, overal vond je etensresten van hamburgers met frieten. Van s'morgens tot s'avonds moest je uit plastiek bekers drinken, jammer. Van dresscode was er geen sprake, recht vanuit zee naar het avondeten was mogelijk. Uit goede bron vernemen we nu dat het hotel enkele weken sluit voor renovatiewerken en we kregen al geld terug van onze touroperator, dus dat zegt genoeg.

• 7Muller12-08-2008

Leuk om een keer te zijn geweest

Vanwege de reistijden en de afstanden tussen de plaatsen/steden, is het verstandig om een rondreis te maken mits je graag iets van het land/cultuur wilt zien. De mensen zijn over het algemeen vriendelijk. Buiten het resort wordt je wel snel benadert door lokale mensen die iets proberen te verkopen. Er zijn grotere resorts op Jamaica, dan de Holiday Inn, maar het resort is redelijk druk en wordt bezocht door veel Americanen. Het entertainen is ook gericht op Americanen en/of Engels sprekende volwassen/kinderen. Ligging van het resort direct aan zee.

• 8Lieve29-05-2008

Zijn hier in september 2007 een week geweest. Heerlijk! Prima kamer, eten was goed, personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Mijn koffer was zoek en als ik bij ze ging vragen of er misschien al wat gebracht was hingen ze gelijk aan de telefoon met de luchthaven. Excursies zijn prima te regelen in de lobby. er zijn verschillende aanbieders, prijzen schelen niet veel. Via een hostess ben je vaak wel duurder uit omdat dat hun bron van inkomsten is en ook wat willen verdienen. Dit heb je op alle bestemmingen. Strand was goed, niet hutje mutje naast elkaar liggen. Heerlijk relaxzembad waar geen kinderen mogen komen. Ga zeker nog eens terug naar Jamaica, maar dan richting Negril omdat je daar meer in de omgeving hebt net buiten je hotel.

• 7Sas18-05-2008

Het is een vrij oud complex. De airco's zijn slecht en badkamer is vrij klein. De kamers zijn wel schoon. Het eten is vrij eentonig. De medewerkers zijn redelijk vriendelijk. De ligging is perfect. Vrij dichtbij het vliegveld. Veel animatie.

Hotel Holiday Inn Resort Montego Bay info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)