Hotel Coyaba Beach Resort & Club

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Coyaba Beach Resort & Club voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel Coyaba Beach Resort & Club

• 10Yvonne en Paul28-03-2016

Om nooit meer te vergeten

Een kleinschalig complex (50 kamers) met een heerlijke Jamaicaanse keuken. Zeer goede bediening in restaurant en bar. De ruime kamers zijn schoon en de verschoning van handdoeken 2 keer daags is perfect. Gewoonweg een topvakantie gehad.

Jammer dat het half april gesloten wordt voor een grote verbouwing en het zeer vriendelijke personeel op straat komt te staan

• 9Judith31-01-2016

Fantastische locatie

Het eten a la carte was in één woord super, de service was geweldig

• 10S Vaessen31-12-2015

paradijsje

Fantastisch ,kleinschalig, mooi hotel. Smal maar goedverzorgd strand. Mooie , schone kamers. Altijd weer verheugen op het eten. Was altijd heerlijk.

Met vrienden

• 10Rita29-11-2015

The Best

Voor de 4 de keer kozen we Coyaba. Hetzelfde kleine nette hotel, zelfde warme ontvangst, het zelfde rust aan het kleine strandje, de zelfde warmte, de zelfde drinks, het lekkere eten, de zelfde lach van het personeel dat altijd voor je klaar staat. Alleen was het nu de laatste keer. Spijtig dat je niet lang meer blijft zoals je nu bent. Coyaba, we vergeten je nooit!

• 10Daniels M20-11-2015

Een pareltje in het paradijs

Kleinschalig resort waar je van morgen tot avond in de watten wordt gelegd. De relaxte sfeer en persoonlijke aandacht zijn top!

Met vrienden

• 9Mich18-11-2015

Fantastische vakantie gehad in charme hotel

Koloniaal kleinschalig charme hotel, gelegen in prachtige tuin met klein zandstrand. Ruime kamer met groot en goed bed, TV, ijskast, salonnetje,badkamer met ligbad en terras. Uitstekend restaurant met bediening " à la carte" het eten was heerlijk, het ontbijt was beperkt geen kaas of hesp wel veel keuze in eieren, wafels, pannekoeken,cake en fruit. Gezellig strandrestaurant en bar met prachtig zeezicht. Klein zandsstrand met pier, de zee vooraan is ondiep met achteraan een rif en dan de zee. Je kan kanoenen en surfen en er is een redder aanwezig. Excursies met touroperator duur maar supergoede Nederlandstalige gids. Dunn's River Falls(waterschoenen nodig)+ Bob Marley 119 US was plezant en mooi St.Elisabeth (Y.S Falls+Appleton Rum Factory+Black River 130 US prachtige dag gehad

• 10wim_6420-10-2015

Geweldig hotel!

De kamers zijn ruim en schoon, als welkoms geschenk lag er een bananencake (zalig). Neem als het even kan een junior suite met zeezicht, het geld dubbel en dwars waard. Prachtig uitzicht en ver van de drukke weg die voor het hotel loopt. Het eten is in een woord geweldig alles met veel smaak bereid. De bediening is perfect, iedereen doet zijn best het naar je zin te maken. Het strand is bij vloed aan de smalle kant maar ruimte genoeg. Gelukkig weinig handdoekje leggen (een enkele Amerikaan en Nederlander). Strandbedden genoeg zowel aan het strand als bij het zwembad. Verder zijn er genoeg excursies te boeken via het hotel of de touroperator.

• 7Jeanne03-08-2015

hotel voor rustzoeker, kies de juiste kamer

Het welkom is heel hartelijk, met een welkomstdrankje. Kamers in het hoofdgebouw gelegen zijn prachtig, in koloniale stijl en op de bovenste etage heb je direct het houten dak in een punt lopend, heel gezellig ogend. Heel jammer is de de gehorigheid van deze kamers. De drukke snelweg, die vrij dicht bij het complex ligt, heeft de nachtrust gedurende de hele week behoorlijk verstoord. Bedden zijn van prima kwaliteit en de kamer werd goed schoongemaakt.

Het all-inclusive concept a la carte is even wennen, het bedienend personeel zou hier meer klantvriendelijk mee om kunnen gaan in hun benadering. De maaltijden zijn van excellente kwaliteit.

Ligging hotel is afgelegen, 15 min.lopen van shoppingcenter, langs de snelweg. Helaas kun je geen strandwandeling maken, verder dan grondgebied van het hotel.

Excursies zijn erg duur, om wat van het schitterende eiland te kunnen zien ben je wel verplicht deze te maken.

• 10fanny27-07-2015

Veel gereisd maar nog nooit zo tevreden geweest als dit hotel , wie dit anders zegt , dan begrijpen we die mensen niet goed, lekker eten die je kan kiezen uit de kaart van 's morgens 's middags en 's avonds, een dikke pluim voor de koks,nooit moeten wachten en aanschuiven aan buffetten dat is pas vakantie Heel proper hotel moet ook gezegd worden en zeer zeker heel rustig Personeel heel vriendelijk en na een paar dagen kennen ze u en voel je er echt thuis, Strand is niet zo groot maar er is plaats genoeg en zeker rond het zwembad Wij keren zeker terug ,

• 10thielens_ann18-07-2015

Gewoonweg fantastisch!

Vanaf aankomst tot aan vertrek een supervakantie gehad In Coyaba Beach Resort. De kamers zijn steeds zeer netjes. De bedden zijn goed. De service is voortreffelijk: na enkele dagen was haarföhn stuk en binnen 10' werd er een nieuwe gebracht. De 'à la carte formule' bij alle maaltijden is super. Persoonlijke bediening, zeer lekker eten, de presentatie was steeds top. 3 dagen/week candlelightdinner aan zee. Het zwembad is kleiner dan in grote resorts, het is echter groot genoeg en wordt zeer goed onderhouden (waterkwaliteit meermaals/dag gecontroleerd). Zeer goede ligbedden met dikke kussens en onbeperkte handdoekwissels. Smalle, maar zeer nette strandstrook waar het rustig vertoeven is. Geen animatieteam, een echte verademing. Rust, zon en genieten naar eigen behoeften ... alles kan. Laatste dag laat opgehaald en geen problemen ondervonden me all-inclusive (alles verliep zoals we wisten dat het zou verlopen). Als we ooit terug naar Jamaica gaan wordt het zeker terug Coyaba Beach Resort!

14 tips over Hotel Coyaba Beach Resort & Club

• Enitnaira, 15-06-2014

Bestel een smoothie bij barvrouw Kay, die zijn superlekker!

• Belinda, 28-04-2012

YS falls en black river zijn zeer de moeite waard, ook Mayfield falls is prachtig!!

• Mirjam, 02-11-2013

De aangeboden excursies van reisorganisaties zijn erg duur. Prijs/kwaliteit niet altijd in verhouding. Bepaal wat je wilt zien en ga op zoek naar een chauffeur en huur die voor een dag.

12 vragen over Hotel Coyaba Beach Resort & Club

• aapje44, 28-10-2015

verbouwen?

Ik hoorde dat het gaat verbouwen wij hebben het hotel boek 1 april 2016???? Wie weet wanneer ze gaan verbouwen??

• CoenPfrommer, 15-05-2015

Ligging

Ik zie dat het vlakbij het vliegveld ligt. Klopt dat en zo ja, heb je daar last van?

jellie Schoemaker, 20-05-2015

nee

• Rene, 07-01-2015

Valuta

Is het verstandig om zowel Jamaicaanse als Amerikaanse dollars te hebben? Is het beter om die in NL al te kopen of op jamaica doen?

Corrie, 26-02-2015

Je kan overal met Amerikaanse dollars betalen. Wij hebben geen Jamaicaanse dollars gebruikt! Ook kun je veel met de creditcard betalen. Wij hebben de Amerikaanse dollars uiteraard in Nederland gekocht

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • HuisdierenOp aanvraag
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenEngels, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Zeilen