Montego Bay/ St.James

We hebben een aantal aanbieders voor Montego Bay/ St.James voor je op een rij gezet:

vakanties Montego Bay/ St.James

Reviews over Montego Bay/ St.James

Brigitte
    6-5-2018

Jamaica, wat een prachtige natuur en wat een vrolijke aardige mensen. We zzijn naar Kingston geweest, naar het Bob Marley museum. Zeer indrukwekkend als je door zijn huis loopt en de verhalen hoort wat zich daar allemaal heeft afgespeeld. Vooral met de verhalen van An, de tourbegeleidster. Ook naar de Dun Riverfalls geweest, erg mooi. En ook naar het Bob Marley mausoleum. Dat was ;echt onvergetelijk. Ook nog een trip gemaakt naar een klein dorpje, naar een kleuterschooltje geweest.
    Ik ga er zeker nog eens naar terug. Het was een onvergetelijke ervaring en zeker de moeite waard. Een echte aanrader, zeker als je van de reggae muziek en Bob Marley houdt.

Gereisd met partner in april 2018

een aanrader ,super

sonia vermeersch
    20-2-2017

het is echt een aanrader ,veel trips gedaan met mooie panoramische beelden ,de bob marley toer zeker aan te raden ,zeer verzorgd en mooi onderhouden hotel,lekker eten en ruime keuze ,enkel voor rokers negatief oordeel er mag enkel gerookt worden op de aangeduide plaatsen ,wij rookten op ons terras en ze hebben er geen problemen van gemaakt ,voor de rest kan ik niets negetiefs vertellen ,zullen zeker nog eens terug gaan.

Gereisd met partner in juli 2016

Weinig te zien

P. Spelier
    10-1-2017

Wij logeerden in een Riu. Op wandelafstand zijn er 2 winkelcentra waar je souvenirs kan kopen (je moet zeker onderhandelen over de prijs!), en er is ook een groot warenhuis in het winkelcentrum. Maar verder is er weinig te zien. Er zijn wel voldoende taxi's die je vragen naar waar je wenst te gaan. Wij deden beroep op 1 van hen om naar een kerk te gaan (King's chapel) en we waren erg tevreden. Zowel van de chauffeur als van de auto waarmee hij reed!

Gereisd met partner in december 2016

Fantastisch!

Kees Rina en Daniella Jochems (Zundert)
    25-5-2016

Voor de 4de keer een Hartstikke mooi vakantie gehad in Jamaica!! De excursies van lokaal bureau onder leiding van Karin en Ellen waren weer geweldig!! Hele mooie trips gemaakt. zoals Nine miles tour, Black River, vlot varen en Bleu Lagoon. Ook was het heel leuk om de gids Patricia weer eens mee te maken op 2 van deze trips. Bij deze dames: Ga zo door!!! Misschien tot een volgende keer weer. (wie weet over een jaartje of 3)

groetjes

Kees - Rina en Daniella Jochems (Zundert)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Geweldig,

Mich
    18-11-2015

Montego Bay zelf is gelegen aan de zee en de Hip Strip met veel toeristische winkels. Er is een fort maar dat is vervallen en niet de moeite. De stranden zijn mooi en aan de hotels goed onderhouden. Het binnenland is mooi met een weelderige plantengroei, veel rietvelden en bananenplantages. De mensen zijn er zeer arm en zeer gelovig, het leven is duur in Jamaica dus tips zijn meer dan welkom.

Gereisd met partner in november 2015
Montego Bay/ St.James scoort een 8,8 uit 10, op basis van 63 reviews