Reviews over Mandeville

Goed stadshotel

RZ,
    26-10-2008

Wie met een huurauto Jamaica wil verkennen, neemt waarschijnlijk het stadje Mandeville in zijn route op. Het Mandeville hotel ligt in het hartje van de stad, vlakbij de markt waar het een gekrioel van jewelste is. In die drukte vormt het hotel een oase van rust. Een stadshotel zonder pretenties, ruime eenvoudig ingerichte kamers, zeer vriendelijk personeel, zwembad en een verrassend goed restaurant met uiteraard Jerk Chicken en bij de koffie homemade rumcake.

met onze rondreis hebben we hier een nachtje doorgebracht

Pascal Grootveld,
    10-9-2005

met onze rondreis hebben we hier een nachtje doorgebracht. het hotel ziet er van binnen erg leuk en gezellig uit. het eten is goed. wij hadden een hele grote kamer met een aparte slaapkamer. wel vind ik de plaats mandeville niet heel erg leuk om lang te blijven. het zwembad is wel leuk. ik zou hier geen week willen zitten, maar voor een avond hebben we ons best vermaakt.

Mandeville scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews