Bungalow Half Moon Beach

Bungalow

1 review over Bungalow Half Moon Beach in het Nederlands

Top Aanrader voor wie van strand en natuur hpudt

Michelle Deboeck
12-9-2009

Een zeer aangename en prachtige accomodatie gelegen op een privee strand. Het is enkel 20 minuten rijden van het dorp Negril. De cabinnetjes hebben vol zeezicht. Hier is het enkel genieten van het geluid van de zee en de natuur. De cabinnetjes hebben geen televisie of telefoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Half Moon Beach in Green Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Half Moon Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.