Falmouth

Reviews over Falmouth

Perfect voor gezinsvakantie

Rinus Peekstok
    26-7-2008

We hebben een cottage (nr 8) gehuurd op SilverSands , een betrekkelijk klein vakantiedorpje met supermarktje, barretje en restaurant aan een van de mooiste stranden van Jamaica met heel fijn zand. Een aparte belevenis: een huis met 2 personeelsleden die koken wat je lekker vind. Ga er op uit met een taxi, zeker naar Dunns River, Bob Marley Museum in de bergen, Dolphin's Cove, met een bootje zee op en snorkelen bij een rif, ga uit eten in het Richmond Hill voor het uitzicht over Montego Bay (eten goed maar niet super voor de locatie). Het shoppen stelt niet veel voor, of extreem dure juweliers of de geijkte souveniershops met allemaal meer van hetzelfde. De luchthaven van Montego Bay is goed geoutilleerd wat shops betreft na de douane en bij aankomst loopt alles goed wat douane betreft en afhandeling van de bagage. Al met al weer een goede vakantie gehad op Reggea-eiland.

Gereisd Familie in juli 2008
Falmouth scoort een 8,8 uit 10, op basis van 4 reviews