Appartement Residence Valpiccola

Appartement

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Valpiccola voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Residence Valpiccola

Uwaga na te apartamenty !!!!

Tomek
5-1-2016

Często przełęcz jest nie przejezdna. Dwa dni nie mogliśmy wjechać , bylo4 metry śniegu. Właściciel przez telefon powiedział że zwróci nam pieniądze. Potem się wycofał i dał nam rabat. Tylko że wszyscy już pojechali gdzie indziej. Poprosiliśmy go o przeniesienie na inny termin, nawet na przyszły rok .Zgodził się za dopłatą 200 euro od apartamentu.

Biorąc pod uwagę ich położenie geograficzne , nie są elastyczni w dodatku mega nie uczciwi.

Nie warto tam jechać. Szczególnie do tych apartamentów

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Valpiccola in Zoldo Alto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Valpiccola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Valpiccola scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.