Zoldo Alto

Reviews over Zoldo Alto

prima!

Nivon bergsportkamp,
    31-10-2018

De camping ligt op een prachtige locatie, vanaf de camping kun je al meteen een aantal prachtige tochten maken, zoals rondom de Monte Pelmo. De kampeerplaatsen liggen grotendeels wat hoger op de camping, zodat je vanuit je tent al van het uitzicht kan genieten. De faciliteiten zijn prima, en in het restaurantje net naast de ingang kun je voortreffelijk van de lokale keuken genieten. Voor natuurliefhebbers en wandelaars een absolute toplocatie!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Zeer aanbevelingswaardig.

Truus,
    2-9-2018

Fantastisch mooie plek, camping ook zeer goed verzorgd, vriendelijke campingbaas. Echte Italiaanse camping,dus plekken klein. Het was er ook heerlijk rustig. Twee keer per week supergroenteboer op de parkeerplaats. Ik vond het alleen lastig dat de toiletten zo ver weg waren van de tentplekken. Zeer veel mooie wandelmogelijkheden. wel redelijk druk overal.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Gretha,
    10-8-2018

Alles aan en op deze camping was in 1 woord goed tot uitstekend. De sfeer, ligging en het sanitair.

Prachtige wandelroutes op loopafstand. Lieve dorpjes op loopafstand met heerlijke ijssalons en restaurants. Op de camping zijn speciale mooi gelegen tentveldjes. Ook zijn er italianen met een winter en zomer caravanplek, die sfeer heel positief bepalen op deze camping.

Gereisd met partner in juli 2018

fantastisch

Edwin en Jolanda,
    27-3-2018

Perfect camping om te skiën in Civetta. Het sanitair is netjes en het is lekker warm in het sanitair gebouw. Campingbeheerder was erg behulpzaam om ons de makkelijkste weg (met camper) uit te leggen naar onze volgende bestemming. Ook mochten we de laatste dag tot 16.00 uur blijven staan zodat we nog de hele dag konden skiën voordat we naar onze volgende camping gingen. Aanrader hier komen we nog vaker terug.

Gereisd met partner in maart 2018

Wat een fantastische camping

Mittendorff,
    31-8-2017

In 1 woord fantastisch! Santinair netjes en zeer schoon. Geweldige ligging van de camping. Voor eetgelegenheden moet je naar het dichtstbijzijnde dorpje rijden. De 2 restaurants nabij de camping zijn in (iedergeval) het naseizoen of alleen op vrijdag en zaterdag geopend voor een warme maaltijd of tot 7 uur geopend.

Gereisd met partner in augustus 2017
Zoldo Alto scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews