Sorteren

Reviews over Villorba

vriendelijk

Tamara
    22-6-2010

De kamers zijn niet zo netjes, wel ruim, maar het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is ook prijs/kwaliteit niet duur. Het ligt niet in het centrum en er is verder weinig te beleven. Ben er twee keer geweest, de eerste keer hadden we fantastisch eten, de tweede keer minder lekker.

Prima als uitvalsbasis naar Venetie

Ton
    4-6-2010

Wij zijn bijzonder gastvrij ontvangen, de kamer is niet echt wereldschokkend, maar vodeed aan alles, goede bedden, redelijke badkamer, kortom om te slapen prima, om te verblijven niet echt geschikt.

Het restaurant is prima, je wordt echt verwend en het eten is heerlijk.

Het hotel ligt aan een vrij drukke weg, wij hebben daar weinig last van gehad, maar voor iemand die licht slaapt kan dat een probleem zijn, vraag dan een kamer aan de achterzijde van het hotel.

De bus stopt voor de deur, overstappen in Treviso op de trein en in 45 minuten sta je in het centrum van Venetie, retourprijs ca 5 euro pp.

Kortom, wij hebben een goed verblijf gehad en als je no nonsense kamer goed vind, een goed adres om te verblijven.

een goed overnachtingsadres

Petra Talens
    2-7-2009

Voor een bezoek aan Venetie is dit een goed adres.Je kunt dan de bus (10 min.) en dan de trein (40 min. nemen)

Het hotel is voor een of twee nachten prima, maar je moet wel rekening houden met aardig wat verkeerslawaai.

Er is wel airco op de kamers dus zou je de ramen dicht kunnen doen wat het lawaai behoorlijk verminderd. Het ontbijt was zeer verzorgd.