Bed and Breakfast Il Melograno

BedAndBreakfastWeer vandaag32°18°
Bed and Breakfast Il Melograno
8,5

2 reviews over Bed and Breakfast Il Melograno in het Nederlands

Toffe plek om tot rust te komen.

Brine
25-4-2011

B&B Il Melograno is een toffe plek ong. 2 km van het stadje Villafranca di Verona op een 20 tal minuten rijden van het Gardameer. Je komt terecht in een ruim gelijkvloers appartementje met 1 slaapkamer en een sofabed in de leefruimte/keuken en een aparte doucheruimte. Je hebt recht op een terrasje met parasol & stoeltjes. Hoewel het simpel is ingedeeld heb je er toch alles wat je nodig hebt. Overdekte parking, zwembad, speeltuintje, een burootje met info over de omgeving en uitgeruste keuken, prachtig uitzicht. Op 5' rijden heb je supermarkten. De gastvrouw is een pittige Italiaanse die haar best doet een woordje Engels te praten, kom je bij de nona terecht moet je het stellen in Italiaans & veel gebaren wat zo zijn charme heeft. Het zwembad begint redelijk diep, oppassen als je met kleintjes zit die nog niet kunnen zwemmen! Villafranca zelf is een leuk stadje met zalige (verborgen) restaurantjes. Echt eens meemaken. Geboekt direct bij eigenaar. Zalige rustvakantie achter de rug

Mooie agriturismo, dichtbij Villafranca di Verona

René Strijbosch
25-8-2010

Azienda heeft 7 appartementen en 2 huizen. Vriendelijke eigenaresse - Eleonora - die goed Engels spreekt. Hara tante - Luciana - is ook erg service gericht, spreekt alleen Italiaans. Mooi zwembad, groot genoeg voor de gasten. Veel gezinnen met jonge kinderen, dus af en toe topdrukte aan het zwembad. Pluspunten: je kunt er ontbijten, vlakbij Villafranca di Verona (30.000 inwoners) met alle voorzieningen, ook treinstation en grote supermarkt. Bezienswaardigheden in de omgeving: Verona, Mantova, Brescia, Gardameer (als je er van houdt), op iets meer afstand Ventie en Padua.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Melograno in Villafranca di Verona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Melograno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Il Melograno scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.