ItaliëVenetoVeronaHotels VeronaHotel Novo Hotel Rossi

Hotel Novo Hotel Rossi

ItaliëVenetoVerona

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Novo Hotel Rossi voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 7 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 7 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Novo Hotel Rossi

• 10Ekaterina Gurchenkova30-11-2021

It was a pleasant stay, hotel is great, room was spacious, quiet and clean, modern bathroom and good internet. Breakfast was well organized.

• 10Truus van der Wal23-09-2021

Fantastsch. Mooie frisse kamer en nieuwe badkamer.

Nieuw hotel met hele mooie frisse kamer en met een nieuwe ruime badkamer. Ligging valkbij het treinstation en gratis fietsen beschikbaar om naar het oude centrum te gaan. Prima ontbijt buffet dat vanwege covid 19 door het personeel werd geserveerd zodat niet niemand zelf de gerechten en bestek aan kon raken. In één woord top!

• 9Allette24-08-2021

Prima hotel om Verona te bezoeken

Vriendelijk ontvangst, schone kamer met goede airco en een koelkast en op 100 meter afstand van een trein en busstation. Helaas waren de fietsen uitgeleend, maar was de bus een goed alternatief ( of 20 minuten lopen). De buskaartjes konden bij het hotel gekocht worden (€1,20 enkele reis) inclusief plattegrond van Verona en busnummers. Binnen een aantal minuten was je bij de Arena, plein Bra. De auto kon gratis in de parkeergarage van het hotel geparkeerd worden. Het ontbijt was ook prima.

• 9Jeroen24-08-2021

Top verblijf

Top verblijf gehad. Modern en mooi hotel (benieuwd en geopend in juni).Hotel heeft twee grote pluspunten: gratis fietsen en een parkeergarage. Kleine verbetering: de hoeveelheid licht die van het nood verlichting bordje en de telefoon komen (in de slaapkamer). Rest was echt super,

• 8Victorine11-08-2019

Na renovatie verbeterd, aardig personeel

Het hotel ligt op loopafstand van het station (gezellig over die Italiaanse straten met je rolkoffer :) ), en je wordt prettig welkom geheten door het aardige personeel. Wij hadden een upgrade gekregen, maar heel eerlijk gezegd vroegen wij ons af hoe onze kamer eruit had gezien als we die niet hadden gekregen. De kamer leek redelijk standaard, maar wellicht lag het aan de badkamer die redelijk nieuw oogde en niet heel groot, maar wel in orde was. Ontbijt uitstekend en niets op aan te merken; wordt goed aangevuld. Het hotel beschikt over uitstekende fietsen; wij raden aan daar zeker gebruik van te maken, het scheelt lopen en/of openbaar vervoer. En geniet verder van Verona, mooie stad.

• 6Wendy21-08-2010

Niet noemenswaardig hotel

Wij hebben hier in 2006 1 overnachting gehad om naar een concert in de arena te gaan. De kamer en badkamer waren redelijk klein, Het ontbijt was niet noemenswaardig. Personeel was vriendelijk.

Tip: bezoek een concert in de arena, maar let op! de concerten duren wel even (zeker AIDA), dus neem voldoende proviand mee en een kussentje om op te zitten!

• 7Tjeert18-05-2008

badkamer te klein. Fors iemand kan nauwelijks normaal gebruik maken van toilet.

Dichtbij station maar wat verder van de stad. In de straat van het hotel naar het busstation hangen dronken figuren en prostituees rond als het donker is.

Het hotel zelf is netjes en verzorgd.

Hotel Novo Hotel Rossi info

Building information