ItaliëVenetoVeronaBed & Breakfasts VeronaBed & Breakfast Le Case di Campagna

Bed & Breakfast Le Case di Campagna

ItaliëVenetoVerona

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Le Case di Campagna voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Le Case di Campagna

• 10Helma06-08-2019

Een fantastische accommodatie, groot appartement met keuken en aparte slaapkamer. Mooi zwembad. Ideaal gelegen om Verona of het Gardameer te bezoeken. Parkeren in Verona bij Arena prima te doen en betaalbaar. Auto is wel nodig om al het moois in de omgeving te bezoeken. Alles wordt perfect bijgehouden. Eigenaren op achtergrond aanwezig, erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9dav26-08-2017

Thuiskomen

Dit was ons 2e bezoek aan Case di Campagna. Het agriturismo is voor zowel doorreis als wat langer verblijf een geweldige plek. De accommodatie is top, schoon, netjes, ruim en van alle benodigdheden voorzien. Het ontbijt is lekker en uitgebreid, zeker voor Italiaanse begrippen. De familie verzorgt het tot in de puntjes, maar blijft op een bescheiden achtergrond. Het zwembad is heerlijk en het water niet vol chloor, maar door een combinatie met zout voelt het aan als bronwater. De groene speelweide is ideaal voor kinderen Achter de speelweide zijn nog een aantal dieren zoals geiten en konijnen. Le casa is op 20 min rijden van het centrum van Verona. We hebben de prachtige opera Aida gezien in de beroemde Verona Arena. De kaarten waren op ons verzoek door de familie geregeld. Wij komen zeker terug en dan voor een langer verblijf!

• 9Fam. Cornelissen02-08-2011

Goede uitvalsbasis voor Verona

Verwacht geen Agriturismo in de heuvels rond Verona met een fabuleus uitzicht op de stad. De accomodatie ligt namelijk verborgen achter een aantal boerderijen aan een klein weggetje, in de buurt van het vliegveld. Het gebouw zelf staat tussen een boomgaard en een langgerekte schuur. Voor de charme moet je hier dus niet naar toe gaan, wel voor de verzorgde, nieuwe, ruime en vooral nette kamers. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam met tips over Verona. Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen erg goed (serveren alleen ontbijt). Het centrum van Verona bevindt zich op slechts tien minuten rijden met de auto. Geen speeltuin oid voor de kinderen maar zonder enig probleem werden er twee bedden op onze kamer bijgezet voor onze koters. Dan nog was de kamer (met airco) meer dan ruim genoeg. Als je toch de hele dag de stad in gaat is dit een aanrader.

Bed & Breakfast Le Case di Campagna info

Veilig betalen met